مبل شنی یک نفره طرح دار مخملی اینتکس

MBL-031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره طرح دار مخملی اینتکس

مبل شنی یک نفره طرح دار مخملی اینتکس یکی دیگر از مبل های شنی با کیفیت و محبوب می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می باشد . یکی از نقاط قوت این مبل شنی را می تواند رویه قابل شستشو و ساختار داخلی کاملا قابل تعویض دانست . ساختار داخلی این مبل شنی که از فوم خورد شده مخصوص می باشد به راحتی و توسط زیپی که در بخش زیرین این محصول تعبیه شده است قابل تعویض است . همچنین رویه این مبل شنی از جنس پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن به صورت کامل قابل شستشو با آب سرد می باشد . در شستشو این مبل شنی تا حد ممکن از آب گرم استفاده نکنید . قابلیت تحمل وزن در مبل های شنی یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد ک در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در سبک استفاده شما دارد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای این محصول دارد . همچنین در بخش بالای تکیه گاه این محصول یک عدد دستگیره تعبیه شده است که توسط آب به راحتی می توانید این مبل شنی را که وزنی بالغ بر 5 کیلو گرم دارد را جا به جا نمایید . مبل شنی یک نفره طرح دار مخملی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که می تونید آن را همین حالا سفارش دهید . 

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره طرح دار مخملی اینتکس

مبل شنی یک نفره طرح دار مخملی اینتکس از سری مبل های شنی گرد با طراحی رویه جذاب می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و مورد توجه جوانان قرار گرفته است . این مبل شنی دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی یک نفره طرح دار مخملی اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی مبل های شنی باید به گونه ای باشد که بهترین حالت را برای بدن فراهم بیاورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن دست ندهد . این مبل شنی از این قاعده پیروی می کند و با توجه به ساختار داخلی منعطفی که دارد بهترین حالت را برای بدن فراهم می کند و به خوبی خود را با آرگونومی بدن شما تطابق می دهد . پرچه رویه این محصول به رنگ سفید و مشکی می باشد که از پارچه مخمل است و یکی از مهمترین خصوصیات آن ضد تعریق بودن و قابل شستشو است . همچنین در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی محصول نمایید . لازم به ذکر است که به همراه این مبل شنی ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد ک خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

در ساخت مبل های شنی و هپی چیر به منطور بالا بردن راحتی و انعطاف پذیری ، از یونولیت یا همان فوم خُرد شده استفاده می شود تا بهترین حالت را برای بدن فراهم آورد و به راحتی با فرم بدن تطابق پیدا کند . این مبل شنی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و در ساختار داخلی آن از فوم استفاده شده است که از استحکام بالایی برخوردار می باشد . همچنین در ساخت رویه این مبل شنی از پارچه مخمل استفاده شده است که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی مه در برابر فشار و ضربه دارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل شنی به مشخصات ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که فضای استانداردی را برای استفاده یک نفر بزرگسال فراهم می آورد . وزن این محصول بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات کلیدی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی و هپی چیر باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

این مبل شنی دارای رویه ای طرح دار می باشد و در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . در بخش زیرین این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . جنس رویه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برخوردار است . همچنین در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت خُرد شده استفاده شده است که از استحکام بالا به همراه انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . مبل شنی یک نفره طرح دار مخملی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
رنگ بدنه سفید ، مشکی
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...