مبل شنی یک نفره مشکی

MBL-21014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره مشکی

مبل شنی یک نفره مشکی یکی دیگر از تولیدات فروشگاه تهران اینتکس می باشد که در بخش های قبلی با طرح ها و رنگبندی های دیگر آن آشنا شدیم . این محصول دارای رویه ای کاملا مشکی می باشد که در بخش عقب آن تکیه گاهی بلند و در بخش های کناری آن بخش های برای استراحت دستان وجود دارد که موجب راحتی هر چه بیشتر فرد مصرف کننده می شود . این محصول دارای پوسته بیرونی از جنس برزنت مقاوم می باشد که در برابر ساییدگی از استحکام بالایی برخوردار است . شایان ذکر است که به همراه این محصول ضمانت فروشگاه تهران اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز راحت می کند . همچنین در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده مخصوص استفاده شده است که استحکام این مبل شنی را بالا برده است و کماکان بر قابلیت تحمل وزن این محصول افزوده است به گونه ای که این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد . وزن این مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی حتی در محیط های خانگی نیز است . مبل شنی یک نفره مشکی در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره مشکی

مبل شنی یک نفره مشکی دارای تکیه گاه سری دیگر از محصولات فروشگاه تهران اینتکس می باشد که دارای طرفداران زیاد و خوش سلیقه خود می باشد این مبل شنی در  اتاق خواب ، حال پذیرایی و محیط کار قابل استفاده برای استراحت و یا انجام کار می باشد . برای خرید مبل شنی نیاز به اشنایی با جنس ، طراحی و ابعاد ان دارید پس در ادامه برای همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت :

یکی از بخش های مهم هر محصول نوع طراحی ان می باشد که در این قسمت از نقد و بررسی قصد داریم به اشنایی ان به شما بپردازیم . این محصول در طرح و رنگبندی های مختلفی به صورت یک نفره طراحی شده همچنین  دارای رویه کاملا مشکی و تکیه گاهی بلند در عقب مبل و تکیه گاه های کوتاه در طرفین مبل برای استراحت دستان شما قرار داده شده و در هنگام استفاده متوجه راحتی این مبل می شوید. کف این محصول دارای زیپ می باشد ودر دو حالت قابل استفاده می باشد حالت اول : تعویض ساختار داخلی یا افزایش و کاهش حجم ان حالت دوم : برای تعویض رویه مبل یا شستشوی آن .

جنس بدنه :

در این قسمت قصد آشنایی شما با جنس و کیفیت این محصول را داریم که بسیار بخش مهمی می باشد و باید به آن توجه نمود این محصول در تست های انجام شده دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. جنس رویه این مبل شنی از پارچه مقاوم برزنتی می باشد مواد داخلی این مبل شنی از یونولیت (فیبر) خرد شده مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است  تا از راحتی و نرمی این مبل لذت ببرید.

ابعاد،وزن و وزن تحمل :

ابعاد مبل شنی تک نفره به اندازه هایی عبارتند از : ( طول:100 سانتی متر ، عرض: 95 سانتی متر، ارتفاع : 120 سانتی متر و ارتفاع تا نشیمنگاه : 60 سانتی متر) می باشد. هم چنین قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با   100 کیلوگرم می باشد بر خلاف سایز بزرگ این مبل دارای وزنی سبک برابر با 5 کیلو گرم می باشد که می توان آن را به راحتی به حرکت در اورد و جا به جا کردو در محل مورد نظر قرار داد .

جمع بندی :

مبل شنی یک نفره از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفدران خود می باشد این مبل شنی در رنگبندی های مختلف و متنوع روانه بازار های جهانی شده است.جنس رویه این مبل شنی از پارچه مقاوم برزنتی می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ضربه  دارد استحکام بالایی نیز در برابر سائیدگی دارد مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) مخصوص می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 100 کیلوگرم را به این محصول داده است مبل شنی تک نفره با بهترین و برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی  اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات و کاربرد های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید خود لذت ببرید.

طول 100 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...