مبل شنی یک نفره همراه با زیرپایی اینتکس

MBL-0128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره همراه با زیرپایی اینتکس

مبل شنی یک نفره همراه با زیرپایی اینتکس از جمله با کیفیت ترین و پر فروش ترین مبل های شنی راحتی اینتکس می باشد که به تازگی و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . این مبل شنی دارای یک عدد زیرپایی می باشد که در جهت راحتی پاهای شما کمک شایانی می کند . جنس بدنه این محصول از جنس پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر ساییدگی و ضربه دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . در ساختار داخلی این محصول از یونولیت یا همان فوم فشرده شده استفاده شده است که استحکام و حالت پذیری این مبل شنی را بیش از پیش افزایش داده است و به خوبی با بدن شما تطابق پیدا می کند که در هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . قابلیت تحمل وزن در مبل های شنی از جمله نکات کلیدی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمایید . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا آن دارد . همچنین در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که در صورت لزوم توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . مبل شنی یک نفره همراه با زیرپایی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره همراه با زیرپایی اینتکس

مبل شنی یک نفره همراه با زیرپایی اینتکس از سری مبل های شنی با کیفیت و ایده آل برای استفاده به منظور پذیرایی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است . این مبل شنی دارای یک عدد زیرپایی نیز می باشد که از آن در جهت راحتی بیشتر می توانید استفاده کنید . برند سازنده این محصول کمپانی اینتکس می باشد که تجربه چندین ساله را در کارنامه خود دارد و محصولات با کیفیت و با کارایی بالا را تولید و عرضه کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی یک نفره همراه با زیرپایی اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختار داخلی این مبل شنی نماییم . رنگبندی بدنه این مبل شنی ، مشکی می باشد که تنوع رنگ های دیگر این محصول را می توانید در سایت مشاهده کنید . تکیه گاه این مبل شنی در ارتفاع کم می باشد که با توجه به ساختار منحنی که دارد به خوبی کمر را در بر می گیرد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین یک عدد زیرپایی به همراه این محصول وجود دارد که از آن نیز می توانید در جهت استراحت پاهایتان استفاده نمایید . در بخش کف این محصول ک عدد زیپ وجود دارد که توسط آن به راحتی و در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . همچنین رویه این مبل شنی به صورت کاملا قابل شستشو است و در تمیزی ظاهری نقش بسزایی را ایفا می کند . لازم به ذکر است که به همراه این مبل شنی ، ضمانت نامه دو ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس پارچه رویه این مبل شنی از پارچه پلی استر مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برخوردار است . همچنین علاوه بر کیفیت بالا ، این پارچه دارای مقاومت ایده آلی در برابر ساییدگی نیز است . در ساختار داخلی این محصول از یونولیت یا همان فوم فشرده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی است و به خوبی فرم بدن را حفظ می کند تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم ، در کف این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل شنی به مشخصات ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 75 سانتی متر و ارتفاع : 75 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استراحت بعد از یک روز کاری خسته کننده فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز که یکی از نکات کلیدی در هنگام خرید می باشد و باید به آن توجه نمایید در این محصول برابر با 130 کیلو گرم است ک نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن این مبل شنی بالغ بر 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این محصول یکی از با کیفیت ترین و پر طرفدارترین مبل های شنی می باشد که در سال جاری و توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . جنس پارچه رویه این مبل شنی از پارچه پلی استر مخمل می باشد و در ساختار داخلی آن نیز از یونولیت یا همان فوم فشرده استفاده شده است که استحکام و انعطاف پذیری ایده آلی را فراهم آورده است . وزن این مبل شنی بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که دارای وزنی معقول و سبک می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است . مبل شنی یک نفره همراه با زیرپایی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر میتوانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 100 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...