مبل شنی یک نفره پشتی دار ابی

MBL-21021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره پشتی دار ابی

مبل شنی یک نفره پشتی دار ابی یک محصول زیبا و با کیفیت  و دارای زیر پایی می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد . که در برابر ضربه و ساییدگی مقاوم می باشد و با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد و  قابل استفاده در مکان های مختلف مانند محیط کار، اتاق خواب  و حال پذیرایی می باشد . مواد داخلی تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده (فیبر) می باشد که باعث نرمی و انعطاف پذیری این محصول شده است و برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول احساس آرامش داشته باشید . مبل شنی یک نفره پشتی دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد در قسمت زیرین این محصول یک زیپ طراحی شده که به شما کمک می کند که مواد داخلی این محصول را افزایش یا کاهش دهید و همچنین برای شستشو از آن استفاده کنید.و مبل را به حالت دلخواه خود در بیاورید . برای خرید مبل شنی یک نفره پشتی دار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره پشتی دار ابی

مبل شنی پشتی دار آبی دیگر محصولاتی است که طرفداران خاص خود را دارد مبل های شنی معمولا بدون  پشتی می باشند و به صورت ساده طراحی می شوند اما مبل شنی پشتی دار  یک محصول جدید و با کیفیت  می باشد که مانند صندلی طراحی شده و تکیه گاه نرم و لطیفی را برای شما فراهم کرده است. این محصول دارای کاربرد و جزئیات دیگری می باشد که در ادامه مطلب به این بخش های مهم می پردازیم پس در ادامه برای خرید مبل شنی  همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت :

بخش مهمی که باید با آن آشنا شوید طراحی این محصول می باشد . این مبل شنی ساخته شده از رنگ یکد ست آبی می باشد که همین امر باعث شده تا در هنگام استفاده حس آرامش را تجربه کنید. طراحی این محصول به شکل صندلی می باشد  به این صورت که یک بخش نشیمنگاه داشته و یک پشتی بلند نیز بر روی خود دارد و این امر باعث شده که سر و گردن خود را روی تکیه گاه قرار داده و به راحتی استراحت کنید. هم چنین نشیمنگاه این محصول  فوق العاده نرم می باشد. در یک طرف این محصول نیز یک عدد جیب تعبیه شده است که می توانید وسایل خود  اعم گوشی موبایل  ، بطری آب و غیره را در داخل آن قرار داده و نگران گم شدن آن ها نباشید که این مورد از خصوصیات خوب این مبل شنی به شمار می رود.

جنس بدنه :

مبل های شنی بدنه هایی با جنس های متفاوت دارند که هر یک از مقاومت های مختلفی بهره می برند. در همین بخش باید عنوان کرد که این مبل شنی رویه ای از پارچه مخمل  دارد   که فوق العاده با کیفیت بوده و به راحتی دچار اسیب دیدگی  ضربه و فشار نخواهد شد. هم چنین مواد داخلی این مبل را فیبر یا یونولیت خرد شده  مخصوص ساخت مبل شنی تشکیل می دهد که آن ها هم از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار هستند و به نرمی و راحتی هر چه بیشتر این محصول کمک می کند.

ابعاد و وزن :

همان گونه که در عکس مشاهده میکنید این محصول دارای ابعاد های مختلفی می باشد که این ابعاد عبارتند از :  طول و عرض که هر دو 80 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 94 سانتی متر می باشد . همچنین وزن قابل تحمل این مبل شنی حدود 150 کیلوگرم می باشد که این نشانه با کیفیت بودن محصول می باشد .این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال بوده و تنها 6 کیلو گرم وزن دارد و می توانید آن را به راحتی جابه جا کرده در محل مورد نظر خود قرار دهید.

جمع بندی :

مبل شنی پشتی دار آبی  یک محصول با کیفیت می باشد که دارای دو سال ضمانت بوده و بدنه ای انعطاف پذیر دارد. این محصول دارای یک زیپ در کف محصول می باشد که  قابلیت تعویض پوسته  و جهت شستشو و تعویض ساختار داخلی یا افزایش و کاهش حجم به کار می رود.این محصول دارای وزن قابل قبولی معادل 6 کیلو گرم می باشد همچنین تحمل وزن 150 کیلوگرم را داراست  جنس رویه این مبل شنی نیز از پارچه مخملی می باشد که نشانه کیفیت خوب این مبل می باشد برای تهیه  این محصول با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن  به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کرده و آن را با قیمت  خوب و مطئن از فروشگاه اینتکس دریافت کنید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 94 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...