مبل شنی یک نفره کوچک

bestway 43829

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره کوچک

مبل شنی یک نفره کوچک مخملی بست یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات شرکت بست وی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است .جنس بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به خمنی جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد  مواد تشکیل دهنده داخلی این مبل از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی یک نفره مخملی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . از این محصول می توانید در منزل به عنوان استراحت ، تماشای تلویزیون و همچنین برای مطالعه کتاب استفاده کرد . برای خرید مبل شنی یک نفره مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره کوچک

مبل شنی یک نفره کوچک از مبل های شنی راحتی طراحی شده در دو رنگ صورتی و آبی است که به دلیل داشتن ابعاد کوچک مناسب برای سنین کودکان می باشد . با توجه به دو رنگ طراحی شده والدین می توانند بر اساس سلیقه و جنسیت کودک خود ، مبل شنی مد نظر خود را در رنگ دلخواه خریداری کنند . مبل شنی یک نفره کوچک از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند سطحی نرم و راحت را در اختیار کودکان قرار دهد تا مدت زمان طولانی تری را به نشستن پرداخته و احساس راحتی داشته باشند ، در این مطلب نیز قصد داریم تا نحوه تولید این محصول به همراه جنس استفاده شده در ساخت محصول و سایر ویژگی های مبل شنی یک نفره کوچک بپردازیم . 

طراحی و تولید مبل شنی یک نفره کوچک

برای طراحی و تولید مبل شنی یک نفره کوچک از پارچه و مواد شنی استفاده شده است و برخلاف تمامی مبل های موجود در بازار از چاچوب و یا پایه استفاده نشده است ، به همین دلیل نیز انعطاف پذیری این محصولات منحصر به فرد و بسیار عالی می باشد . برای ساخت مبل شنی یک نفره کوچک از یک لایه رویه یا همان پوسته استفاده شده است ، این لایه در خارجی ترین بخش مبل شنی قرار داده شده است ، و اما در یک لایه پایین تر از آستری استفاده شده است که محتوای شنی که داخلی ترین لایه مبل شنی می باشد در درون آستری ریخته شده است . در بخش رویه زیپی قرار گرفته است که شما می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید ، این ویژگی می تواند به شما در جهت تعمیرات و نگهداری بهتر مبل شنی یک نفره کوچک کمک کند .

عدم استفاده از پایه سبب شده است تا کودک بتواند به بهترین شکل به مبل شنی خود فرم داده تا در بهترین حالت بر روی مبل بنشینند ، این حالت می تواند موجب طبی شدن مبل شنی شود . مبل شنی یک نفره کوچک از نظر ظاهری نیز به صورت راه راه ساخته شده است که زیبایی مبل شنی را دوچندان کرده است . طول و عرض این مبل 110 سانتی متر و ارتفاع آن 120 سانتی متر می باشد می باشد که می تواند بستری ایده آل برای کودکان سنین زیر 7 سال باشد . ارتفاع بلند مبل شنی می تواند باعث آن شود که برای مبل شنی با فرم دادن پشتی در نظر بگیرید .

جنس مبل شنی یک نفره کوچک

از توصیه های مهمی که در خرید مبل شنی بایستی به آن توجه ویژه ای شود ، جنس محصول است ، هر چه اجناس استفاده شده در ساخت مبل شنی درجه یک و با کیفیت باشد می توانید طول عمر بیشتر و دوام خوبی را برای مبل شنی متصور باشید . همچنین نحوه نگهداری مبل های شنی تاثیرپذیر از جنس مبل بوده و هر مبل شنی را بایستی نسبت به جنسی که دارد نگهداری و مراقبت نمایید . برای ساخت رویه مبل شنی یک نفره کوچک از پارچه مخملی استفاده شده است ، تنوع جنسی در میان مبل های شنی بسیار زیاد است ، اما پارچه مخملی یکی از بهترین موارد برای ساخت مبل شنی می باشد ، زیرا این جنس بسیار نرم و لطیف است ، از سوی دیگر این جنس دوام خوبی داشته و می تواند در برابر فشار ، ضربه ، ساییدگی و ... مقاوم باشد .

محتوای شنی مبل شنی یک نفره کوچک

مواد و محتوای داخلی مبل شنی یک نفره کوچک نیز از یونولیت تشکیل شده است که به صورت خرد شده در داخل آستری پارچه ای ضخیم ریخته شده است ، علت استفاده از محتوای شنی خرد سبب شناوری بهتر و انعطاف پذیری مبل شنی شده است ، همچنین استفاده از موادی همچون یونولیت که وزن سبکی دارد ، باعث شده است تا مبل شنی یک نفره کوچک تنها 5 کیلوگرم داشته باشد تا کودکان بتوانند به سادگی مبل شنی خود را بلند کرده و جابجا کنند .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...