مبل شیبدار روی آب

intex 99909

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شیبدار روی آب یک محصول زیبا و جدید می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . جنس بدنه این محصول از pvc  سه لیه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . وزن این محصول بسیار سبک می باشد به همین سبب این محصول را می توانید به راحتی حمل نمایید .  این محصول دارای نشیمنگاه و تکیه گاه بسیار نرم و راحت می باشد که به شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را انتقال خواهد داد . بدنه این کالا بسیار مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید و دمای مختلف آب می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در آب های آرام و استخر های بزرگ استفاده کنید . در قسمت کناری این محصول یک جا لیوانی طراحی شده که شما می توانید اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذارید . این محصول دارای یک سوپاپ باد می باشد که به شما کمک می کند که از آن نقطه محصول را باد کرده و تخلیه نمایید . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک م کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان کامل داشته باشید . برای باد کردن این محصول می توانید از پمپ های اینتکس تهیه کرده و آن را به راحتی باد نموده و استفاده نمایید . برای خرید مبل شیبدار روی آب از فروشگاه تهران اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

  • طول : 180 سانتی متر 
  • عرض : 135 سانتی متر 
  • ارتفاع : 60 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 سانتی متر 
  • دارای بدنه از جنس پی وی سی 
  • دارای مقاومت بالا در برابر دمای مختلف آب 
  • کد محصول : intex 99909

مبل شیبدار روی آب از نمونه محصولات بادی و لوازم شنا تفریحات آبی می باشد که با توجه به شناوری بسیار خوب خود و طراحی بی نظیری که دارد ، بسیار مناسب برای افرادی خواهد بود که دوست دارند زمان زیادی را بر روی آب ریلکس کرده و لحظات آرامش بخشی را برای خود رقم بزنند . این مبل شیبدار روی آب یک محصول بادی بی نظیر برای گرفتن حمام آفتاب در دو حالت روی آب و در خشکی می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان و با ضمانت اصالت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . اما قبل از خرید بهتر است که با ما در ادامه همراه باشید تا با مطالعه نقد و بررسی محصول بیشتر با ویژگی ها و خصوصیات مبل شیبدار روی آب  آشنا شده و بتوانید آن را به راحتی با سایر شناور ها و لوازم شنا تفریحات آبی مقایسه کنید . 

این مبل بادی به خوبی می تواند بر روی آب تعادل خود را حفظ کند ، زیرا طراحی کف آن مسطح بوده و البته یک فضای بادی اضافه تری که در تصویر نیز مشخص بوده و کاملا رنگ آبی دارد ، توانسته در بخش کناری و پشتی مبل شیبدار روی آب قرار بگیرد تا اینچنین مبل بادی تعادل عالی را بر روی آب داشته باشد . از این رو فرد استفاده کننده نیز با آرامش بیشتری بر روی مبل بادی قرار گرفته و می تواند استراحت کند .

نکته دیگری که بایستی در طراحی این مبل بادی روی آب اشاره کنیم ، طراحی شیبدار آن است . این طراحی شیب دار که به صورت کامل نیز در تصویر مشخص است ، یک پشتی زاویه دار و با شیب ملایم را ایجاد کرده است تا افراد بتوانند به راحتی به آن تکیه داده و به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل بادی قرار بگیرند . 

از سایر ویژگی های بسیار خوبی که در طراحی و ساخت مبل شیبدار روی آب اعمال شده است می توان به طراحی برجسته محصول اشاره کرد که به صورت موازی در امتداد سطح مبل شیبدار استفاده شده است تا اینچنین انعطاف پذیری سطح مبل بادی بیشتر شود . این طراحی حتی در تکیه گاه و در بخشی که پاها قرار می گیرد نیز استفاده شده است تا بدن در هنگام استراحت کردن ، فشاری را از سوی مبل متحمل نشده و راحتی را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد . دو دستگیره نیز در طرفین مبل شیبدار روی آب قرار داده شده است که می توانید در صورت مواج شدن آب و یا برای حفظ تعادل خود آن را گرفته و تعادلتان را حفظ کنید . 

یکی از نکات بسیار مهمی که در خرید شناور های بادی روی آب و لوازم شنا تفریحات آبی بایستی توجه داشته باشید ، رده سنی محصول و از آن مهم تر تحمل وزن آن می باشد تا ببینید که برای شما و یا فردی که قرار است از شناور استفاده کند ، مناسب می باشد یا خیر . مبل شیبدار روی آب دارای ابعاد بسیار بزرگ و ساختار عریض است که می تواند فضای کافی را برای استفاده بزرگسالان فراهم کند . ا

ین در حالی است که تحمل وزن 90 کیلوگرمی محصول باعث شده است تا بهتر بتوانید از مبل بادی شیبدار استفاده کرده و نگران فرو رفتن آن داخل آب و یا آسیب دیدنش نباشید . آن چیری که در این میان مطرح است ، ساختار بادی مبل شیبدار روی آب می باشد که ممکن است در اثر فشار زیاد از حد بر روی آن و یا باد کردن بیش از اندازه بدنه آسیب ببیند ، همچنین به دلیل نازک بودن لایه های بدنه برخورد اجسام تیز و برنده و حتی ساییدگی ها یا حرارت زیاد به سادگی می تواند به محصول آسیب وارد کند .

البته تنها این موارد به لایه های ضخیم پی وی سی آسیب وارد می کند و این جنس با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد در برابر عوامل و شرایط طبیعی آب و هوا صدمه ای را ندیده و نور آفتاب یا رطوبت نیز به آن آسیب وارد نمی کند . از ویژگی های بسیار خوب دیگر این جنس و مبل شیبدار روی آب می توان به قابلیت تعمیر آن اشاره کنیم .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...