مبل هپی چیر آبی سفید مخمل

intex 70204

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر آبی سفید مخمل

مبل هپی چیر آبی سفید اینتکس از دیگر مبل های شنی مخصوص استفاده در منزل و حتی در فضای باز بوده که ساخته شده از جنس فیبر خرد شده سبک با قابلیت ضد حساسیت می باشد. این مبل ابعاد طول: 120 سانتی متر ، عرض: 110 سانتی متر و ارتفاع: 95 سانتی متری داشته که تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند. به دلیل ارگونومی ساخت گرد و دو رنگ بودن این مبل می توان بیشتر در اتاق های نشیمن و خواب برای تغییر دکوراسیون نیز استفاده نمود . در قسسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکا دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل هپی چیر اینتکس دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با راجعه به سایت  تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل هپی چیر از تولیدی مبل شنی با  تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل هپی چیر آبی سفید مخمل

مبل هپی چیر آبی سفید مخمل

مبل هپی چیر آبی سفید مخمل از دیگر مبل های شنی زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس بوده و ما در مطلب قصد داریم تا شما را نکات منفی و مثبت این محصول آشنا کرده و با تجربه متخصص هایمان به شما در خرید کمک کرده تا با هزینه ای که می خواهید بپردازید  بهترین محصول را خریداری نماید. اما همانطور که می دانید شرکت اینتکس شرکت بسیار بزرگی بوده و بسیار نامدار و سرشناس می باشد پس بسیار بعید است که بعد گذشت این همه سال از افتتاح این شرکت، محصولی را تولید و خلق کند که باب رضایت نظر مشتریان نباشد اما با این ما می خواهیم تا شما از خرید این محصول هیچ نگرانی را نداشته باشید و با خیالی آسان آن محصول را خریداری نمایید.

طراحی و ارگونومی

بدون شک یکی از نقاط قوت این محصول طراحی و ارگونومی ساخت این محصول می باشد. طراحی و ارگونومی ساخت یکی از دلالی می باشد که هر شخصی برای خرید محصولی جز باید ها و قوانین وضع شده برای خرید محصول برای خودش وضع می کند و محصولی که طراحی و ظاهری زیبایی را در بر نداشته باشد، طرفداران و خریداران زیادی را نخواهد داشت. این محصول به صورت گرد طراحی شده و رنگ های زیبای سفید و آبی را در آن به کار برده شده که باعث چشم نواز تر شدن محصول شده است.

جنس بدنه

اما جنس بدنه که جز قطعیت های هر شرکتی بدون شک برای تولید محصولاتش خواهد بود یکی از دلایل هر خریداری برای خرید محصولش نیز می باشد. برای همین جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی خواهد و هیچ نگرانی از لحاظ جنس این محصول نداشته باشید زیرا متخصصان ما به این محصول نمره بالایی را داده اند.

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه این محصول به ترتیب به این شکل است: طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر، ارتفاع : 110 سانتی متر، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 5 کیلو گرم بوده و همانطور که از وزن این محصول مشخص است دارای وزن سبکی بوده و شما به آسانی می توانید آن را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی نیاز ندارد و شما می توانید به آسانی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل هالی تیز را از این محصول دور کرده زیرا موجب پاره شدن بدنه محصولات می شود و کسانی که سنگین تر از حداکثر تحمل وزن این محصول می باشد بر روی این مبل هپی چیر به هیچ وجه ننشینند. اما اگر در هر صورتی مشکلی برای این محصول پیش آمد و یا در بدنه آن پارگی ایجاد شد به هیچ وجه نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما می توانید آن را نمایندگی تهران اینتکس آورده و ما آن را بسیار زیبا و شکیل تعمیر کرده به صورتی که همانند روز اول آن را دریافت خواهید کرد.

جمع بندی

مبل هپی چیر آبی سفید مخمل یکی از محصولات زیبای شرکت اینتکس بوده و جنس بدنه آن از چرم مصنوعی می باشد و دارای مقاومت و کیفیت بالایی است. وزن این محصول بسیار سبک بوده و شما آن را به سادذگی می توانید حمل و جا به جا بکنید. قابل ذکر می باشد این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش است. اگر این محصول را می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و آن را در نزدیک ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...