مبل هپی چیر دو رنگ بست وی

bestway 43885

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر دو رنگ بست وی

مبل هپی چیر دو رنگ محصولی جدید و با کیفیت که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این مبل مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد داخلی این مبل از یونولیت خرد شده می باشد که باعث می شود این مبل به شکل دلخواه تبدیل شود . مبل هپی چیر دو رنگ بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و حتی محل کار استفاده نمایید . این محصول با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . در قسمت زیری این مبل یک زیپ مخفی وجود دارد که به شما کمک می کند که قسمت رویی مبل را جدا کرده و آن را تمیز کنید و همچنین می توانید برای شارژ کردن مواد داخلی این محصول از زیپ مخفی استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید و همچنین با همکاران ما نیز تماس حاصل فرمایید . برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل هپی چیر دو رنگ بست وی

مبل هپی چیر دو رنگ بست وی مبلی زیبا و دوست داشتنی میان مردم و همراهان فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از طبی ترین و مناسب ترین نشیمنگاه های موجود در فروشگاه می باشد . مبل هپی چیر دو رنگ بست وی مناسب برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان است که ابعاد بزرگ آن و همچنین تحمل وزن 180 کیلوگرمی هپی چیر ، موجب شده است تا تمامی بالغین و بزرگسالان با هر وزنی بتوانند از مبل هپی چیر دو رنگ بست وی استفاده کنند . با توجه به عدم اطلاعات کافی برخی از مشتریان نسبت به خرید مبل هپی چیر، در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل مبل هپی چیر دو رنگ بست وی شما را با این محصول دوست داشتنی و کاربردی آشنا کنیم .

طراحی و تولید مبل هپی چیر دو رنگ بست وی

شاید شما در ابتدا با دیدن مبل هپی چیر دو رنگ بست وی احساس کنید که برای ساخت آن از پایه استفاده شده است ، اما برخلاف مبل های معمولی و کاناپه ها ، برای ساخت مبل هپی چیر دو رنگ بست وی از هیچ پایه فلزی یا چوبی استفاده نشده است ، بلکه برای ساخت آن از پارچه استفاده شده است که با دوخت بسیار عالی و با برش هایی که تولیدی ها و طراحان به پارچه زده و به یکدیگر می دوزند ، شکل ظاهری هپی چیر ایجاد می شود . برای ساخت مبل هپی چیر دو رنگ بست وی از آستری نیز استفاده شده است که طراحی آن نیز به مانند رویه می باشد .

داخل مبل هپی چیر دو رنگ بست وی نیز پر شده از محتوای شنی می باشد که باعث شکل گیری هپی چیر خواهد شد . تصویری که از مبل هپی چیر دو رنگ بست وی نشان می دهد که این هپی چیر از دو رنگ مشکی و سبز طراحی شده است که بخش نشیمنگاه آن سبز می باشد . بخش گود نشیمنگاه به همراه پشتی بلند می تواند مبلی ایده آل را برای شما ایجاد کند تا بتوانید ساعت های طولانی تری را به تماشای تلویزیون ، استراحت کردن ، مطالعه کتاب و ... بپردازید .

جنس مبل هپی چیر دو رنگ بست وی

جنس مبل هپی چیر ها متنوع است ، هر پارچه با توجه به جنسی که دارد می تواند خصوصیاتی را به هپی چیر ببخشد ، به عنوان مثال پارچه های پلی استری به دلیل ضد آب بودن می تواند موجب ضد آب شدن هپی چیر شود . برای ساخت مبل هپی چیر دو رنگ بست وی از رویه پارچه ای از نوع چرم مصنوعی استفاده شده است . پارچه های چرمی یکی از زیبا ترین و شکیل ترین پارچه های موجود در صنعت مبل سازی و حتی ساخت کوله ، کیف ، کفش و ... می باشد که همواره به زیبایی و دوام بالا از آن یاد می شود .

استفاده از پارچه چرمی در ساخت مبل هپی چیر دو رنگ بست وی نیز سبب افزایش کیفیت مبل هپی چیر شده است . از ویژگی های پارچه های مصنوعی چرمی می توان به رنگبندی مختلف آن اشاره کرد که برای تولید محصول فوق از پارچه سبز رنگ استفاده شده است . و اما بخش آستری مبل هپی چیر دو رنگ بست وی از پارچه مخملی ضخیم و جنس متوای شنی محصول یونولیت می باشد .

تعمیرات مبل هپی چیر دو رنگ بست وی

با توجه به ویژگی ها و کیفیت بالای مبل هپی چیر دو رنگ بست وی ، آسیب دیدگی در این نوع از مبل ها بسیار پایین است ، اما گاهی ممکن است بر اثر اتفاق و به مرور زمان آسیب هایی به مبل هپی چیر وارد شود که تمامی آن ها قابل رفع و تعمیر است . از بزرگ ترین ویژگی هایی که می توانیم در انتهای این نقد و بررسی به آن اشاره کنیم ، امکان تعمیرات رویه و آستری پارچه ای می باشد که به واسطه جنسی که دارند می توانید با دوخت آن را تعمیر کنید .

همچنین امکان تعویض رویه یا آستری در مبل هپی چیر دو رنگ بست وی نیز وجود دارد که به واسطه درب های زیپی که در بدنه هپی چیر قرار گرفته شده است شما می توانید به هر سه لایه هپی چیر دسترسی داشته باشید تا نسبت به تعویض و یا تعمیرات آن ها اقدام کنید . شما می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و تعمیرات تخصصی تر محصول خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا نمایندگی که خدمات پس از فروش انواع مبل شنی و هپی چیر ها را ارائه کرده است ، این تعمیرات را بر عهده بگیرد .

طول 110 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...