مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس

intex 70541

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,495,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس

مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس محصولی جدید و فوق العاده می باشد که از کیفیت بالایی العاده بر خوردار است. قسمت میانی بدنه این مبل سفید بوده و بخش کناری آن دارای رنگ آبی روشن می باشد. از این کالا می توان در منزل محل کار استفاده کرد . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیر یاین محصولیک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید . مبل هپی چیر دو رنگ اینتکس دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به رنگ و طرح های زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار اسنفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی دو رنگ از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تملس بگیرید .

نقد و بررسی مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس

مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس از زیبا ترین و خوشرنگ ترین مبل هپی چیر های بازار و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوع دیگری نیز طراحی شده است که خریداران می توانند به دلخواه و بر اساس سلیقه خود ، مبل هپی چیر خود را انتخاب و خریداری کنند . هپی چیر ها نشیمنگاه های راحتی بسیار عالی هستند که برای یک نفر طراحی شده و می تواند نشیمنگاهی ایده آل برای نشستن های طولانی مدت افراد باشند . این محصولات کاملا پرتابل بوده و برخلاف سایر مبل ها و کاناپه ها می توانید آن را به صورت تکی نیز خریداری کنید . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول ، راهنمای خرید مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس شما همراهان گرامی خواهیم بود .

طراحی و تولید مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس

طراحی و نحوه تولید مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس به مانند مبل های شنی بوده که به صورت گلابی شکل ساخته شده است ، این طراحی به سبب داشتن سطحی استاندارد برای نشستن از محبوب ترین و متنوع ترین مبل های موجود می باشد که دارای ساختار شنی می باشد ، یعنی داخل آن پر شده از محتوای شنی و خرد می باشد . این محتوا در داخل یک آستری پارچه ای ریخته شده است که بر روی آستری نیز پوسته دو رنگ و بسیار زیبا فیروزه ای-سفید کشیده شده است . دسترسی به تمامی لایه های مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس امکان پذیر است .

جنس مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس

علاوه بر طراحی و نحوه تولید هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس ، جنس بدنه و کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است ، چرا که این موضوع تاثیر مستقیمی بر طول عمر هپی چیر خواهد داشت . رویه هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس از چرم مصنوعی ساخته شده که از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است . اما این مقاومت مانع از انعطاف آن نشده و به راحتی با تغییر در حالت نشستن شما تغییر شکل خواهد داد .

داخل آن نیز پر شده از یونولیت های خرد شده می باشد که در برابر ضربه و فشار از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به آسانی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . این محتوا باعث سبک تر شدن وزن هپی چیر برخلاف ظاهر بزرگ آن شده است و به خوبی می تواند سطحی نرم و راحت را در اختیار افراد قرار دهد . توجه داشته باشید که این محتوا اگرچه ممکن است پس از چند سال فشرده شود اما می توانید با شارژ مجدد هپی چیر را به مانند روز اول پر و انعطاف پذیر کنید .

نگهداری از مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس

 هپی چیر ها نیز نیاز به نگهداری دارند به خصوص مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس که باید از برخورد هر گونه اجسام تیز و برنده به آن ها تا حد امکان خودداری نمایید زیرا اجناس چرم در برابر اشیا تیز آسیب پذیر می باشند . از دیگر مواردی که باعث کاهش طول عمر هپی چیرها می شود ، پریدن بر روی آن و پرت کردن آن هاست . با توجه به جنسی که این هپی چیر دارد ، بهتر است از آن بیشتر در خانه استفاده شود و یا در صورت استفاده در محیط باز ، در مقابل نور آفتاب قرار نگیرد زیرا نور آفتاب برای پارچه های چرمی خوب نیست .

تعمیرات مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس

تعمیر هپی چیر ها یکی از ملزومات بعد از خرید محصول می باشد که برای اطمینان خاطر بیشتر باید توسط نمایندگی اینتکس انجام شود . نمایندگی تهران اینتکس که نمایندگی فروش هپی چیر در ایران می باشد علاوه بر ضمانت دو ساله مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس ، امکان تعمییرات تخصصی محصولات را نیز فراهم آورده است که با توجه به پشتوانه چندین ساله ای که در زمینه خدمات رسانی دارد می تواند به بهترین شکل تعمیرات مبل هپی چیر دو رنگ فیروزه ای-سفید اینتکس شما را بر عهده بگیرد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...