مبل هپی چیر سبز و سفید اینتکس

intex 70202

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر سبز و سفید اینتکس

مبل هپی چیر سبز و سفید اینتکس یکی از بهترین و شیک ترین مبل های شنی برای استفاده در منزل و مکان هایی مانند ویلا و یا باغ در فضای باز بوده که همانند بسیاری از مبل های شنی ساخته شده از جنس فیبر خرد شده سبک با روکش مخمل می باشد. محصولی که به دلیل داشتن چنین روکشی از قابلیت ضد تعرق بودن بهره می برد. این محصول دارای ابعاد طول: 120 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر و ارتفاع: 95 سانتی متری بوده و تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. نکته قابل توجه در این میان حساسیت این کالا به آب بوده اما می توان این مبل را در فضای باز نیز استفاده کرد . مبل هپی چیر دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل هپی چیر از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل هپی چیر سبز و سفید اینتکس

مبل هپی چیر سبز و سفید اینتکس

مبل هپی چیر سبز و سفید اسنتکس از محصولاتی با طرح و رنگ زیبا می باشد که در زمان تولید به صورت انبوه، افراد زیادی را جذب خود کرده است. این محصول که بسیار شیک ساخته شده است مناسب منازل، ویلا ها و یا باغ های خصوصی می باشد و با نشستن بر روی آن حس آرامش را به خود هدیه می دهید. ما در این مقاله به کمک متخصص های با تجربه و کاردانمان به بررسی این محصول می پردازیم و با نگاهی ریز بینانه به معایب و مزایای این محصول می پردازیم تا شما از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمین شوید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که می دانید طراحی و شکل هر محصولی برای خریدار، مهم بوده و محصولاتی که شکل های بدی را دارا هستند بدون شک مورد پسنمد هیچ شخص و یا قشری نمی باشد. همانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید، طرح این محصول به صورت گرد بوده که اکثر محصولات مبل های شنی از از ارگونومی استنفاده می کنند. اما رنگ این مبل هپی چیر به صورت سفید و سبز بوده و باعث شده تا از استفاده از این محصول منزلتان را زیب و چشم گیر تر بکنید.

جنس بدنه

اما جنس بدنه از مهم ترین دلایل هر شخصی برای خرید محصول می باشد و هیچکس به موضوع علاقه ندارد تا محصولی که خریداری می کند پس از گذشتن مدت زمان کوتاهی فرسوده و یا از کارکد بی افتد. بدین منظور جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد. پس به هیچ وجه از نظر جنس و مقاومت این محصول نگرانی نداشته باشید.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به این ترتیب می باشد: طول : 90 سانتی متر، عرض : 90 سانتی متر، ارتفاع : 110 سانتی متر، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در پایان وزن آن 5 کیلو گرم می باشد و همانطور که مشخص است بسیار سبک بوده و شما به آسانی می توانید آن حمل و یا جا به جا نمایید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول همانطور که می دانید به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا مدت کوتاهی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این محصول حالت اصلی خودش را دریابد و شما بتوانید با خیالی آسان از آن استنفاده کنید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر شود که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته زیرا موجب می شود تا بدنه آن پاره شود. اما در صورت پارگی و یا مشکلی برای این محصول بوجود آن هیچ نگران نباشید، زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمرات تخصصی ما آن را همانند روز اول دریافت نمایید.

جمع بندی

مبل هپی چیر سبز و سفید اینتکس یکی از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس بوده که جنس بدنه آن از چرم مصنوعی است و دارای مقاومت بالایی است. این محصول بسیار سبک بوده و دارای دو سال ضمانت پس از فروش می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را در نزدیک ترنی زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...