مبل هپی چیر صورتی سفید اینتکس

intex 70201

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر صورتی سفید اینتکس

مبل هپی چیر اینتکس در رنگ صورتی سفید محصولی با طرح جدید در میان مبل های شنی بوده که برای استفاده در منزل و یا محل کار تولید شده است. محصولی ساخته شده از فیبر های خرد شده سبک با روکش مخملی که از قابلیت ضد تعرق بودن نیز بهره می برد. این کالا در واقع در ابعادی معادل طول: 120 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر و ارتفاع: 95 سانتی متر ساخته شده و تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. بهتر است این محصول را از برخورد آب و رطوبت دور نگهدارید اما می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید . در قسمت زیری ای محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل هپی چیر اینتکس دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل هپی چیر از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل هپی چیر صورتی سفید اینتکس

مبل هپی چیر صوررتی سفید اینتکس

مبل هپی چیر صورتی سفید اینتکس از از محصولات بسیار نرم و زیبا می باشد که طرح و رنگ بندی آن بیشتر مناست دختران و خانوم ها است. این محصول که ساخت و تولید آن را شرکت عظیم و نامدار اینتکس انجام داده است در همین وهله اول بالا بودن ارزش خرید آن مشخص است. این مبل هپی چیر که از اکثر دلایل نمره خوب و قابل قبولی را دریافت کرده، در این مقاله مورد نقد و بررسی تمام نکات آن می پردازیم و می خواهیم تا اگر این محصول را برای خرید در نظر دارید شما را برای خرید آن مطمین کنیم، پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت یکی از چند دلیل هر شخصی برای خرید محصول مورد نظرش می باشد حتی اگر آن محصول جنس و قیمت خوب را نیز دارا باشد. به این سبب طراحی و ارگونومی ساخت این محصول بسیار زیبا ساخته شده تا در هر مکان از منزلتان قرار دهید شکل و فرم منزلتان را زیبا و چشم گیر تر کند. همانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید، این محصول به طرح گرد ساخته شده است که اکثر محصولات مبل هپی چیر و یا مبل شنی از این طراحی پیروی می کنند. اما نقطه نظر هایی که باعث می شود خود را از بقیه متمایز کنند، رنگ و جنس آن بوده است. در این محصول دو رنگ سفید و صورتی به کار رفته است که موجب زیبا تر کردن این محصول شده است اما همانطور که در بالا ذکر شد این محصول بیشتر مناسب دختران و خانوم ها می باشد.

جنس بدنه

در طول سالیان سال فیک بودن بعضی وسایلات و محصولات مشخص برای خریداران مشخص شده است. بعضی ها طرح شرکت های معروف هستند و بعضی ها شرکت های غیر آشنایی آن ها را با اسم خودشان تولید می کنند، اما هر دو این ها کیفیت و جنس بسیار ضعیف و سطح پایینی را داشته اند که بعد از گذشت حتی شاید چند هفته، آن محصول فرسوده و یا خراب شده است. برای همین جنس این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. اگر از خرید این محصول به دلیل مقاومت و کیفیت آن نگران بوده ایید، هیچ نگران نباشید و با خیالی آسان آن را خریداری نمایید.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این عبارت می باشد: طول:» 90 سانتی متر، عرض : 90 سانتی متر، ارتفاع : 110 سانتی متر، ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در پایان وزن آن 5 کیلو گرم می باشد و همانطور که مشخص است بسیار سبک بوده و شما به آسانی می توانید آن را حمل و یا جا به جا کنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول همانند اکثر مبل های هپی چیر به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا اندک زمانی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این محصول حالت اصلی خودش را دریابد و شما به راحتی از این محصول استفاده نمایید. اما در خصوص نگهداری باید ذکر شود که وسایلات تیز را از این محصول دور نگه داشته زیرا احتمال پاره شدن بدنه آن بالای می رود اما شما می توانید در صورت پاره شدگی بدنه خود آن را با چسب های مخصوص در زیر بدنه آن تعمیر نماید. همچنین هیچ نگران چنین مشکلاتی برای محصولتان نباشید زیرا این محصول دو ضمانت پس از فروش را دارا بوده و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و ما آن را برای شما تعمیر و ترمیم می کنیم و همانند روز اول آن را به شما تحویل می دهیم.

جنع بندی

مبل هپی چیر صورتی سفید اینتکس از محصولات زیبا و مقرون به صرفه می باشد که دارای جنس بدنه ای از چرم مصنوعی بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. این محصول بسیار سبک بوده و شما آن را به آسانی می توانید حمل و یا جا به جا بکنید. قابل ذکر می باشد که این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید آن را از طریق نمایندگی اینتکس تهران، اقدام به سفارش این محصول کرده و در نزدیک ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...