مبل هپی چیر طرح توپ با زیرپایی

MBl-54651

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر طرح توپ با زیرپایی

مبل هپی چیر طرح توپ با زیرپایی یکی از محصولات زیبا با طراحی بدنه فانتزی و زیبا بوده که به تازگی طراحی و با طول عمر بالا و قیمت ارزان روانه بازار شده است. این هپی چیر دارای یک عدد زیرپایی نیز می باشد. با استفاده از این زیرپایی می توانید خوابی راحت را تجربه کنید. به علاوه این زیرپایی امکان استفاده به عنوان میز را نیز دارد. روکش بدنه هپی چیر را از نوع چرم مصنوعی انتخاب می کنند. روکش چرم مصنوعی کاملا ضدتعریق بوده و در اثر استفاده طولانی مدت حساسیت ایجاد نخواهد کرد. همچنین نرمی بالایی داشته و می توانید ان را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. طراحی بدنه هپی چیر برگرفته از یک توپ فوتبال زیبا است. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا هپی چیر با استقبال جوانان روبرو شود. مواد تشکیل دهنده هپی چیر از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده تا راحتی بالایی را تجربه کنید. این مواد وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. یونولیت خرد شده را در داخل استر قرار داده تا به راحتی بتوانید ان ها را تعویض کرده و یا روکش بدنه را برای شستشو از مواد داخلی جدا نمایید. وزن بدنه هپی چیر 6 کیلوگرم بوده اما می توانید وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. این کیزان تحمل وزن موجب شده تا برای استفاده از این هپی جیر هیچ گونه محدودیت سنی وجود نداشته باشد. برای خرید این هپی چیر توصیه می کنیم به قسمت تماس با ما در فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی مبل هپی چیر طرح توپ با زیرپایی

مبل هپی چیر طرح توپ با زیرپایی

مبل هپی چیر طرح توپ با زیرپایی یک کالای با دوام و جذاب است که قطعا می توان ان را یک تولید ملی با کیفیت نام گذاری کرد. این محصول با بهره گیری از ظاهری شبیه به توپ باعث شده تا یک هپی چیر فوق العاده را شاهد باشیم که از این حیث یک امتیاز ویژه در خصوص این محصول به شمار می رود. در همین راستا و با توجه به فروش خوب این محصول در بازار نیز تصمیم گرفتیم تا نقد و بررسی این هپی چیر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین بحث در خصوص هر محصول به چگونگی تولید و همین طور ظاهر ان محصول تعلق می گیرد که قطعا یک عامل فوق العاده مهم در هنگام خرید به شمار می رود. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که این هپی چیر با بهره گیری از ظاهری شبیه به توپ چهل تکه فوتبال شکل گرفته است که از دو رنگ نارنجی و مشکی در طراحی و تولید ان استفاده شده است که قطعا کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در کنار این هپی چیر یک عدد زیرپایی هم قرار دارد که به صورت استوانه ای شکل بوده و سبب شده تا با خیال راحت بتوانید از این محصول استفاده کنید. هم چنین در خصوص خود این هپی چیر هم می توان به نشیمنگاه فرو رفته و همین طور تکیه گاه محکم و استوار ان اشاره کنیم که البته تمامی بخش های این هپی چیر به صورت انعطاف پذیر طراحی و تولید شده اند که قطعا عامل مهمی در انتخاب این محصول خواهد بود. تمامی این موارد از خصوصیات خوب طراحی این هپی چیر به شمار می رود.

جنس بدنه

عامل مهم دیگر در خصوص این محصول به جنس بدنه ان تعلق می گیرد که با بهره گیری از رویه ای با جنس چرم مصنوعی طراحی و تولید شده است. این عامل باعث شده تا شما از بابت داشتن یک هپی چیر با دوام و با کیفیت خیالتان راحت بوده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. هم چنین مواد داخل این مبل را هم یونولیت شکل داده است که قابل تعویض در صورت نشست کردن و استفاده طولانی مدت نیز می باشد.

ابعاد و وزن

عامل اساسی دیگر در خصوص این هپی چیر نیز به ابعاد ان تعلق می گیرد که دارای طول 90 سانتی متر ، عرض 90 سانتی متر و همین طور ارتفاع 110 سانتی متر می باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ارتفاع تا بخش نشیمنگاه این محصول 50 سانتی متر خواهد بود. علاوه بر این ها وزن کلی این هپی چیر نیز تنها 6 کیلو گرم استکه قابلیت حمل و نقل ساده را هم دارا می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نحوه راه اندازی این محصول به این صورت است که شما می بایست سعی کنید تا در ابتدا ان را خریداری کرده و پس از ان محل قرار گیری این هپی چیر را انتخاب کنید. سپس با خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی ان را در فضای دلخواه قرار داده و بر روی ان بنشینید. این بدین معناست کهاین محصول به صورت اماده استفاده به شما تحویل داده می شود که شما دیگر نیازی به راه اندازی و یا وسیله اینچنینی برای انجام این فرایند نخواهید داشت. هم چنین مسئله مهم بعدی نیز در خصوص این هپی چیر نحوه مراقبت از ان است که شما می بایست سعی کنید تا با عدم ضربه زدن و سوراخ کردن این محصول سعی کنید تا از سالم ماندن این هپی چیر اطمینان حاصل کنید. هم چنین عدم جامپینگ و قرار دادن وسایل سنگین وزن هم یک عامل مهم دیگر در حفظ سلامتی این کالا میباشد.

جمع بندی

مبل هپی چیر طرح توپ با زیرپایی یک محصول انعطاف پذیر ، با دوام و با کیفیت است که قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی را دارا بوده و با قیمت ارزانی که دارد یک پیشنهاد فوق العاده به شمار می رود که می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...