مبل هپی چیر مخمل

bestway 43888

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,510,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر مخمل

مبل هپی چیر مخمل یک محصول با کیفیت و زیبا می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است  مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده است که کاملا نرم و قابلیت شکل پذیری بالایی می باشد . این محصول با ابعاد ، حجم و وزن مناسبی که دارد این امکان را برای شما فراهم می کند که این محصول را به راحتی حمل نمایید . مبل هپی چیر بست وی دارای پارچه با کیفیت می باشد که به راحتی قابل شست و شو می باشد و همچنین این مبل دارای رنگ بندی و طراحای مختلفی می باشد به همین جهت این مبل بهترین گزینه برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به نرم بودن یکی از راحت ترین مبل های موجود می باشد . این محصول دارای ضمنت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیب تعبیه دیده شده که برای شما این امکان را فراهم می کند که بتوانید این محصول را شارژ نموده و از این محصول استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و همچنین می توانید با همکاران ما نیز تماس حاصل فرمایید . 

مبل های شنی را از تولیدی هپی چیر در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل هپی چیر مخمل

مبل هپی چیر مخمل

مبل هپی چیر مخمل از مبل های شکیل و خاص شرکت نامدار بست وی بوده و جز یکی از چشم نواز و خاص ترین محصولات این شرکت می باشد. بدون شک همانطور که از عکس این محصول مشاهده می کنید این محصول جز خاص ترین محصولات این شرکت بوده و اگر می خواهید محصولی زیبا و خاصی را خریداری نمایید، ما به شما مبل هپی چیر مخمل را معرفی می کنیم. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با تجربه های متخصصانمان آشنا کرده و به نکات منفی و مثبت این محصول بپردازیم تا شما از محصولی که خریداری می کنید هیچ نگرانی نداشته باشید و با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. پس با ما با این مقاله نقد و بررسی همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در قسمت بالا خوانده اید این محصول زیبایی خاصی را دارا می باشد و به جرات می توان گفت که طراحی و ارگونومی ساخت این محصول جز نقاط قوت آن می باشد و رنگ بندی و ارگونومی که همراه خورد دارد را یکی از برترین محصولات مبل هپی چیر در سراسر جهان دانست. همانطور که مشاهده می کنید اکثر مبل های هپی چیر به صورت گرد و دایره ایی تولید شده است و تنها فرقی که میان آن ها می باشد رنگ و جنس بدنه آن ها است. رنگ این محصول از مشکی بوده و بر روی نشیمنگاه آن رنگ زیبای نارنجی را طراحی و تولید کرده اند که به این منظور و رنگ خاصی که دارد این محصول را در بین مبل های هپی چیر منحصر به فرد کرده است.

جنس بدنه

اما بدون شک هر فردی علاقه به این موضوع ندارد که محصولی که خریداری می کند جنس آن بد و سطح پایین باشد و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی و یا چند ماه برای آن محصول مشکلی پیش بیاید و یا دیگر کارکرد سابق را نداشته باشد. به این منظور جنس بدنه این مبل هپی چیر از پارچه مخمل بوده و ساخته شده که دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. معمولا هر شخصی برای خرید سه ویژگی قیمت مناسب، طراحی و ارگونومی زیبا و جنس بدنه خوبی را در نظر دارند و هر محصولی که این سه ویژگی ها را داشته باشد در نزد مشتری ارزشمند آمده و آن را با خیالی آسوده خریداری می کند که خوشبختانه این محصول هر سه ویژگی ها را دارا می باشد. پس بدون هیچ وقفه ای به سفارش و خرید این محصول اقدام کنید.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول: 90 سانتی متر، عرض : 90 سانتی متر، ارتفاع : 85 سانتی متر، تحمل وزن : 180 کیلو گرم و در آخر وزن آن 8 کیلو گرم می باشد و همانطور که ملاحظه می کنید این محصول دارای وزن سبکی می باشد و شما به راحتی می توانید آن را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول همانند اکثر محصولات مبل هپی چیر نیاز به راه اندازی خاص و یا مختصی ندارند و فقط شما کافیست تا بر روی نشیمنگاه آن مدت زمان کوتاهی نشسته تا این محصول حالت اصلی خود را در یابد و شما بتوانید به راحتی بر روی آن نشسته و آرامش را به ذهن و جسم خود هدیه بدهید. اما در خصوص مراقبت و نگهداری این محصول باید ذکر کرد که وسایل های تیز را به این مبل هپی چیر نزدیک نکنید و آن را از این محصول دور نگه داشته تا احتمال پارگی و یا مشکل برای این محصول کمتر شود. اما اکر در هر صورتی برایذاین محصول مشکلی پیش آمد و یا بدنه آن پاره شد هیچ نگران نباشید زیرا ایندکالا دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما میتوانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و مانند روز اول آن را تحویل بگیرید.

جمع بندی

مبل هپی چیر مخمل یکی از محصولات زیبا و چشم نواز شرکت نامدار بست وی بوده و جز برترین محصولات این شرکت می باشد که از لحاظ طراحی و ارگونومی ساخت نمره بالایی را نزد خود دارد. جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد. همچنین این کالا بسیار سبک بوده و شما به آسانی می توانید آن را حمل و یا جا به جا کنید. قابل ذکر است که این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و در صورت خرابی و یا مشکلی می توانید آن را تحویل نمایندگی تهران اینتکس داده و مثل روز اول تحویل بگیرید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش کرده و در سریع ترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...