مبل هپی چیر پشتی دار رنگ قهوه ای

bean 80560

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر پشتی دار رنگ قهوه ای

مبل هپی چیر پشتی دار رنگ قهوه ای یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط تهران اینتکس می باشد که با رنگ قهوه ای که دارد بدون شک برای استفاده در محل های مختلفی مناسب است. بخش اصلی بدنه این محصول دارای جنس مخملی می باشد و کاملا ضد تعریق است. سایر قسمت ها نیز مقاومت بسیار خوبی داشته و دوخت بدنه نیز به بهترین شیوه ممکن صورت پذیرفته است. لایه های داخلی این مبل شنی بر خلاف سایر مبل های بادی موجود در تهران اینتکس بادی نبوده و با یونولیت پر شده است که باعث می شود فشار بیشتری را در زمان استفاده تحمل کند. این محصول دارای سه قسمت اصلی رویه پشتی و بخش زیرین می باشد که همگی آنها از یک لایه ساخته شده اند و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. در قسمت کناری این محصول یک جیب نیز قرار داده شده است که به سفارش مشتری می تواند قرار گیرد و یا حذف شود. 

نقد و بررسی مبل هپی چیر پشتی دار رنگ قهوه ای

مبل هپی چیر پشتی دار رنگ قهوه ای

مبل هپی چیر پشتی دار رنگ قهوه ای از محصولات زیبا و خوبی می باشد که هم اکنون شما می توانید آن را از سایت تهران اینتکس خریداری نمایید. این محصول که تولید شده توسط تهران اینتکس می باشد و ما در این مقاله قصد داریم تا شما را از این خرید مطِن کرده و با تجربه متخصص هایمان به نگات منفی و مثبت این محصول پرداشخته تا شما با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و از آن لذت کافی را بهره ببرید. در این نقد و بررسی ما به جنس، طراحی و آرگونومی ساخت ، وزن و مشخصات دیگر این محصول اشاره می کنیم پس شما را با این مقاله تنها گذاشته تا به ادامه این نقد و بررسی بپردازید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی، رنگ و ارگونومی ساخت هر یک از محصولات جز دلایل اصلی آن محصول برای خرید توسط مشتری می باشد و بدون شک هر شخصی نسبت به طرز فکر و علایقش طراحی و ارگونومی ساخت آن محصول را اسنتخاب کرده و به دلیل بعدی و یا اصلی ترین دلیل که همان جنس و کارکرد آن محصول می باشد برای خرید می پردازید. همانطور که در عکس مشاهده می کنید این مبل هپی چیر بر عکس اکثریت مبل های هپی چیر که طرح گرد و یا دایره ایی را داشته اند به طرح L شکی بوده و یک رنگ زیبا و شیکی به نام قهوه در آن به کار رفته شده که شما بدون شک می توانید با خرید این مصحول منزلتان را زیبا و شکیل تر کنید.

جنس بدنه

اما صد در صد و بدون شک اصلی ترین دلیل هر خریدی جنس آن محصول می باشد و قطعا هیچ خریداری تمایل و علاقه ندارد تا محصولی که برای آن هزینه ایی می پردازد تا آن را خریداری کند پس از گذشت مدتی زمان کوتاهی آن محصول فرسوده و یا دیگر از بین برود و کارکرد سابق خود را نداشته باشد را خریداری بکند. بدین منظور جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و دارای کیفیت و بدنه فوق العاده مقاومی می باشد و شما تا سالیان سال می توانید از این محصول استفاده کرده بدون اینکه حتی لحظه ای دچار کاهش و یا فقر کارکرد در این محصول احساس کنید. شما می توایند این محصول را از هر نظری به آسودگی خرید و استفاده کنید زیرا متخصصان سخت گیر و سخت پسند ما در این مقاله نمره قابل قبول از هر نظیر مانند جنس، طراحی ، وزن و یا حتی کارکرد این محصول داده اند.

ابعاد و وزن

در جهان امروزی تمام شرکت های پر طرفدار و معروف سعی بر این دارند تا محصولی با کارکردی عالی، اما همچنان سبک و راحت را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند تا از هر نظر فرد خریدار از محصول خود راضی باشد. برای همین ابعاد و وزن و تحمل وزن این محصول به این شرح می باشد: طول : 90 سانتی متر، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در پایان وزن بسیار سبکی را دارا می باشد : 5 کیلو گرم، که شما به آسانی می توانید این مبل هپی چیر را حمل و جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی نیاز ندارد و شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید اما در خصوص نگهداری باید ذکر شود که در وهله اول شما اگر سنگین تر از تحمل وزن آن می باشید بر روی آن بنشینید و در قدم بعدی وسایل تیز را از این محصول با فاصله نگه دارید و استفاده کنید تا مشکلی برای این محصول پیش نیاید و در بدنه آن پارگی ایجاد نشود اما اگر به هر دلیلی مشکلی برای این محصول پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا این مبل هپی چیر دارای یک سال خدمات پس از فروش بوده و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس داده تا روکش آن را تعویض و یا ترمیم کند و همانند روز آول آن را به شما تحویل دهد.

جمع بندی

مبل هپی چیر پشتی دار رنگ قهوه یک محصول زیبا و شیک می باشد که توسط تهران اینتکس طراحی و تولید شده است. طراحی این محصول به شکل ال انگلیسی (L) بوده و رنگ آن قهوه تیره می باشد. همچنین جنس بدنه آن از پلی استر می باشد و دارای کیفیت و مقاومت بالایی است. اگر این محصول را می خواهید هم اکنتون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را در سریع ترین زمان درب منزل خود دریافت کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک طرح چرم
جنس بخش کناری پارچه ترک طرح چرم
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...