مبل هپی چیر یک نفره

mbl-9104

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,470,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر یک نفره

مبل هپی چیر یک نفره محصولی دو رنگ و زیباست که باعث شده تا هر فردی خواهان داشتن ان شود. اگر به ساختار این محصول به صورت کامل و با جزئیات نگاه کنید می توانید به این نکته برسید که این محصول ظاهری شبیه به صندلی و مبل های تک نفره است و تفاوت اصلی ان در راحتی و نرمی این محصول می باشد. این کالا به دلیل تشکیل شده از یونولیت در داخل خود سبب شده تا یک محصول فوق العاده راحت و نرم را شاهد باشیم که با هر بار استفاده هم می توانید باعث انعطاف پذیری و فرو رفتگی این محصول شوید. هم چنین در خصوص دو رنگ بودن این محصول نیز باید گفت که این کالا از دو رنگ مشکی و سفید ساخته شده است که ترکیب و قرار گیری این دو باعث زیبا تر شدن این مبل هپی چیر شده است. هم چنین دارا بودن تکیه گاه مناسب و بلند و همین طور سبک وزن بودن خود این محصول هم سبب شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را جا به جا نمایید. این محصول هم اکنون با قیمت عالی در دسترس شما عزیزان می باشد.

نقد و بررسی مبل هپی چیر یک نفره

مبل هپی چیر یک نفره

در قدیم انسان ها بر روی زمین مینشستند و یا به پشتی هایشان که از جنس کارتن درست شده بود تکیه میدادنید. اما پس از گذشت زمانی دچار مشکلاتی نظیر زانو درد و یا کمر درد می شدند. پس از آن انسان ها و شرکت های عظیم به این فکر افتادند تا محصولی را طراحی و تولید کنند تا با توجه به استاندارد و ارگونومی بدن انسان ها ساخته شود و دیگر برای آن ها مشکلاتی نظیر کمر درد و یا زانو درد را دیگر احساس نکنند و این مشکلات برای آن ها ایجاد نشود.برای همین دلیل به فکر ساخت محصولی افتادند و آن را مبل نامیدند. مبل هپی چیر یک نفره یک از آن محصولات شیک و منحصر به فرد است که تمام اجزا و طراحی و تولید آن با توجه به استاندارد های جهانی ساخته شده است. اما ما با توجه با تجربه های متخصصانمان می خواهیم بدانید آیا از بین این تعداد زیادی که مبل هپی چیر تولید می شود، ارزش خرید این مبل تا چه اندازه ای می باشد و با نگاهی ریز بینانه به نکات مثبت و منفی این محصول می پردازیم پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت یکی از دلایل اصلی خرید هر محصولی نزد مشتری می باشد و محصولی که طراحی خوبی نداشته باشد بدون شک نزد هر فردی غیر قابل استفاده می آید زیرا در جهان ما زیبایی یکی از اصول خرید هر چیزی می باشد. اکثر مبل های هپی چیر یک نفره به صورت گرد طراحی شده است اما رنگ و جنس آن محصول می باشد که خود را از بقیه متمایز می کند. رنگ این محصول خط هایی با قطر بزرگ می باشد که یکی در میان سفید و مشکی است.

جنس بدنه

اما میرسیم به اصلی ترین دلیل هر شخصی، بدون شک جنس بدنه هر محصولی از اصلی ترین دلایل هر فردی برای خرید محصولش می باشد زیرا محصولی که جنس خوب نداشته باشد در مدت زمان کوتاهی فرسوده و یا از بین می رود. به همین دلیل جنس بدنه این مبل شنی از چرم مصنوعی بوده و بسیار دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. پس اگر لحظه از خرید این محصول به دلیل جنس آن نگران بوده اید هیچ شکی از کیفیت بالای آن نکنید.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به این ترتیب می باشد: عرض: 90 سانتی متر، طول: 90 سانتی متر، ارتفاع: 110 سانتی متر، تحمل وزن: 180 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 5 کیلو گرم می باشد و همانطور که از وزن این محصول مشخص است بسیار سبک بوده شما به راحتی آن را می توانید حمل و یا جا به جا کنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندالرد تنها کافیست تا شما اندک زمانی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این محصول شکل و حال اصلی خودش را دریابد و از آن به راحتی و آسایش بتوانید استفاده کنید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید عنوان کرد که کسانی که سنگین تر از حداکثر تحمل وزن آن هستند بر روی آن ننشیند و وسایل های تیز را از این محصول دور نگه دارید تا احتمال پاره شدن بده آن به حداقل بیاید. اما اگر تحت هر شرایطی مشکلی برای این محصولتان پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش می باشد و شما به آسانی می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و آن را همانند روز اول دریافت کنید.

جمع بندی

مبل هپی چیر یک نفره یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که رنگ آن سفید مشکی بوده و جنس بنده آن چرم مصنوعی بوده است. همچنین این وزن این محصول بسیار سبک بوده و شما آن را به آسانی می توانید حمل و یا جا به جا کنید. قابل ذکر می باشد که این مبل هپی چیر دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده پس از هیچ لحاظ نگران خرید این محصول نباشید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در نزدیک ترین زما ممکن آن را درب منزل دریافت کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...