مبل و تخت شنی یک نفره

mbl-3022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل و تخت شنی یک نفره

مبل و تخت شنی یک نفره یکی از محصولات ساده ، شکیل و با دوامی است که شرکت اینتکس ان را تولید کرده است. اگر بخواهیم به توضیح درباره ظاهر این محصول بپردازیم باید گفت که ساختار کلی این کالا به صورت مستطیلی شکل با لبه های گرد و راحت می باشد. هم چنین پارچه اصلی این محصول هم از نوع پارچه مخمل و به صورت طرح دار با خطوط راه راه می باشد که باعث زیبا تر شدن هر چه بیشتر این محصول گردیده است. نقطه قوت این محصول را باید به جرات تحمل وزن فوق العاده این محصول دانست که تا 280 کیلو گرم وزن را می تواند بر روی خود تحمل کند. هم چنین به دلیل داشتن ابعاد مناسب و بزرگی که دارد سبب شده تا بتوانید به راحتی بر روی ان نشسته ، دراز کشیده و به استراحت بپردازید. تمام این موارد در کنار دارا بودن ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس باعث شده تا اطمینان خاطر را در هنگام خرید این محصول داشته باشید و با خیالی اسوده ان را در سبد خرید خود قرار دهید.

نقد و بررسی مبل و تخت شنی یک نفره

مبل و تخت شنی یک نفره محصولی متفاوت و کاربردی می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که به دلیل لطافت بالا حس آرامش و راحتی را به شما القا خواهد نمود . داخل آن نیز مملو از یونولیت می باشد که بسیار نرم و منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل می گیرد . در ادامه این مقاله به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل و تخت شنی همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

شاید شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قبل از هر موضوعی به زیبایی منزل و محل کار خود اهمیت می دهید و نوع طراحی و رنگ بندی وسایل برای شما بسیار حائز اهمیت می باشد . این مبل شنی به گونه ای طراحی شده که علاوه بر مبل می توان از آن به عنوان تخت شنی نیز استفاده نمود . طرح کلی این محصول به صورت یک مستطیل با لبه های گرد می باشد که با دارا بودن رنگی زیبا توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب نماید . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید مواد داخلی را تخلیه و یا تعویض نموده و یا با تغییر حجم آن ، این مبل شنی را متناسب با سلیقه خود فرم داده و از آن لذت ببرید .

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکاتی که در حین خریداری یک محصولی می بایست به آن توجه نمود ، جنس بدنه آن بوده که نشانگر کیفیت و دوام آن می باشد . رویه این محصول از پارچه مخملی تهیه شده که دارای انعطاف و لطافت قابل توجهی می باشد و با ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . همچنین بسیار مقاوم بوده و در حین جابه جایی دچار ساییدگی نخواهد شد . داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که خاصیت ضربه گیری داشته و استقامت بالایی در برابر ضربه و فشار های وارده از خود به نمایش گذاشته است . با توجه به نکات ذکر شده این مبل شنی از طول عمر قابل قبولی برخوردار می باشد .

ابعاد و وزن

از دیگر ویزگی های مهم این محصول ابعاد مناسب و وزن اندک آن می باشد که با توجه به طول 170 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 55 سانتی متر مطابق با استاندارد های موجود طراحی و تولید شده است و با قرار دادن بدن شما در بهترین موقعیت مانع از درد و خستگی در حین استفاده می شود . همچنین با توجه به این ابعاد می توانید از آن عدر اتاق خواب و پذیرایی استفاده نمایید . وزن آن نیز در حدود 8 کیلو گرم بوده که برای یک مبل و تخت شنی بسیار مطلوب می باشد . همچنین قادر است تا وزن 280 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

این مبل شنی از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود . اما نحوه استفاده و مراقبت ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر این محصول خواهد داشت . به همین منظور می بایست آن را از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز دور نگه داشت . شرکت اینتکس به منظور اطمینان خاطر شما عزیزان برای این محصول ضمانت نامه ای 2 ساله درنظر گرفته است که در صورت بروز آسیب می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس محصول خود را به متخصصان سپرده تا به تعمیرات آن رسیدگی شود .

جمع بندی

مبل و تخت شنی یک نفره از سری محصولات پرفروش شرکت اینتکس می باشد که با طراحی زیبا و شکیل قادر است هر بیننده ای را مجذوب خود نماید . رویه این محصول از جنس مخمل بوده و مواد تشکیل دهنده داخل آن نیز از یونولیت خرد شده می باشد که این دو ویژگی در کنار هم موجب شده این محصول بسیار منعطف و نرم و راحت باشد . همچنین ضمانت نامه 2 ساله آن نشان از کیفیت بالای آن دارد . اگر شما نیز مجذوب این محصول دوست داشتنی شده اسید می توانید با مراجعه به نمایندگی تهران اینتکس آن را باقیمتی مناسب ، به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید .

طول 170 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی مبل  یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 نرم و راحت
 قابلیت شستشو
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...