چادر مسافرتی وسیله ای ضروری برای بسیاری از مسافرت ها می باشد زیرا در تمامی شرایط آب و هوایی می تواند سرپناهی امن برای افراد موجود در کمپینگ به شمار بیاید . چادرهای مسافرتی در نمونه های بسیاری تولید می شوند که هر کدام از آن ها در شرایط زمانی و مکانی مختلف می توانند کارایی خود را به نمایش بگذارند اما در ابتدا بهتر است تا یکی از عمده ترین سوالات خریداران چادر مسافرتی را پاسخ دهیم و سپس به سراغ راهنمای خرید چادر مسافرتی برویم .

نمایندگی فروش چادر مسافرتی در تهران

بسیاری از افراد به هنگامی که قصد خرید چادر مسافرتی را دارند با این سوال مواجه می شوند که بورس چادر مسافرتی در تهران کجاست ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر قصد مراجعه حضوری به خیابان های تهران را دارید ، بورس چادر مسافرتی میدان سپاه و عشرت آباد قدیم است . جایی که بسیاری از مغازه های حضوری فروش چادر مسافرتی را می توانید در این بخش با سابقه چندین ساله پیدا کنید . همچنین لوازم کمپیگ چادر مسافرتی در منیریه نیز بسیار دیده می شود این خیابان نیز از عمده مراکز خرید چادر مسافرتی و لوازم کمپینگ به شمار می آید ، اما در همین خصوص باید گفت که به دور از ترافیک و محدودیت های شهری می توانید از فروشگاه تهران اینتکس که به عنوان نمایندگی مرکزی فروشگاه های این مناطق اقدام به فعالیت می کند ، خرید چادر مسافرتی خود را نهایی کنید تا از مزیت های پس از خرید نیز بهره مند شوید . خرید آنلاین امروزه در میان مردم ایران به خوبی جای خود را پیدا کرده است و از این طریق به راحتی می توانید صد ها مدل جدید و قدیم را با هم بررسی کرده و در نهایت بهترین مدلی که مطابق با نیازهایتان است را انتخاب نمایید . برای مشاهده جدیدترین مدل های چادر مسافرتی با توضیحات کارشناسی شده به همراه تصاویر و مشخصات هر محصول می توانید به دسته بندی چادر مسافرتی در همین وب سایت مراجعه نمایید .

خب حالا که توانسته اید به صد ها مدل چادر مسافرتی با قابلیت سفارش دهی در چند کلیک دسترسی پیدا کنید بهتر است تا تعدادی از سوال های شما بسیاری از مخاطبان قبل از خرید چادر مسافرتی را جواب دهیم تا انتخابی آگاهانه داشته باشید . پس در ادامه این راه همراه ما باشید :

نوع چادر مسافرتی که نیاز دارید کدام است ؟

خب در این خصوص ابتدا باید بدانید که چادرهای مسافرتی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها برای تعداد نفرات مشخص و البته در شرایط آب و هوایی معینی قابلیت استفاده را دارند . این سه دسته عبارتند از : چادر مسافرتی عصایی ، چادر مسافرتی فنری و چادر مسافرتی اتوماتیک . در توضیح چادر مسافرتی عصایی باید بگوییم که بهترین نوع چادر مسافرتی برای برگزاری کمپینگ در ارتفاعات و همچنین مناطقی با آب و هوای سرد این چادر مسافرتی است . همچنین این نمونه از چادرهای مسافرتی معمولا در کمپ هایی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به پیاده روی های طولانی حس می شود . به عنوان نتیجه گیری و در واقع نوعی از تجربه شخصی می توانیم بگوییم که اگر قصد سفر در گروه های دو الی سه نفره به مناطقی با آب و هوای سرد را دارید ، چادر مسافرتی عصایی می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد .

دسته دوم چادر مسافرتی فنری می باشد ، همان چادر های نوستالژیکی که بسیاری از ما در گذشته در خانواده های خود داشته ایم و حداقل یک بار را درون آن ها خوابیده ایم و از سفر به همراه خانواده لذت برده ایم . این نمونه از چادر مسافرتی در ظرفیت های شش تا دوازده نفره تولید می باشند و این ظرفیت ها را می توان ظرفیت نشسته آن ها در نظر گرفت و اگر قصد استفاده به صورت خوابیده را داشته باشید باید این ظرفیت ها نصف شود . این چادر ها برای استفاده در بهار و تابستان مناسب است و اگر تا حد کمی هم باران شروع به باریدن کند بسته به جنس بدنه ای که چادرتان دارد از نفوذ آب جلوگیری می شود اما اغلب به صورت ضد آب می باشند و سرما به درون آن ها نفوذ می کند به همین خاطر به هیچ عنوان با این مدل از چادرهای مسافرتی فنری نباید به مناطق سردسیری و کوهستانی سفر داشته باشید .

اما دسته سوم و آخر چادرهای مسافرتی را می توان نمونه ای میانی دو دسته بندی قبل از نظر ساختار بدنه دانست . ساختاری که به راحتی راه اندازی می شود و مدت زمان نصب این چادرهای مسافرتی اغلب از یک دقیقه فراتر نخواهد رفت . این نمونه از چادرهای مسافرتی دارای بدنه های ساده و همچنین ضد سرما می باشند و باعث می شود تا در انواع شرایط آب و هوایی بتوانید از این محصولات استفاده کنید . همچنین ظرفیت آن ها از چهار نفر شروع شده و تا دوازده نفر ادامه پیدا می کند و می توان بزرگ ترین چادرهای مسافرتی را در این دسته بندی از چادرهای مسافرتی قرار داد .

بهترین جنس بدنه چادر مسافرتی کدام است ؟

خب حالا سوال پیش می آید که پس از انتخاب ساختار متناسب با نیازهایمان باید به سراغ کدام نوع پارچه بدنه برویم . پارچه بدنه ای که هم ضد سرما و هم ضد آب باشد . در پاسخ به این سوال باید گفت که جلوگیری از نفود آب به داخل چادر مسافرتی ، بستگی بسیار زیادی به دوخت چادر و آب بندی درزها نیز دارد . فاکتوری که توسط برند سازنده باید بسیار دقیق صورت بگیرد تا به هنگام قرار گرفتن چادر در شرایط بارانی به خوبی بتواند از نفوذ آب جلوگیری به عمل آورد . با توجه به تست های صورت گرفته یکی از بهترین جنس های بدنه برای چادر مسافرتی در تمامی شرایط ، پارچه پلی استر و همچنین پارچه برزنتی در نمونه های درجه یک می باشد .

قیمت چادر مسافرتی

قیمت یک چادر مسافرتی مقوله ای تخصصی می باشد که بستگی به بسیاری از عوامل از جمله جنس بدنه ، ساختار تشکیل دهنده بدنه و همچنین برندی سازنده چادر مسافرتی دارد . در تعیین قیمت یک چادر مسافرتی باید تمامی این فاکتورها در نظر گرفته شود و سپس قیمتی منصفانه اعلام شود به همین خاطر نمی توان قیمت دقیقی را برای یک چادر مسافرتی در این مقاله که به صورت کلی اقدام به بررسی این محصولات کرده است عنوان نمود . اما می توان به صورت تقریبی قیمت یک چادر مسافرتی بسیار ساده را 1.000.000 تومان و قیمت چادر های پیشرفته را حتی تا محدوده 4.000.000 تا 8.000.000 تومان در نظر گرفت . پیشنهاد ما به شما برای بررسی دقیق مشخصات و همچنین قیمت به روز شده محصولات این است که به دسته بندی چادر مسافرتی در همین وب سایت یعنی فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کرده و مدل منتخب خود را از میان ضد ها مدل چادر مسافرتی بیابید . همچنین برای برخورداری از مشاوره رایگان تخصصی می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید .