محل عرضه و نمایشگاه استخر های پیش ساخته و قایق بادی و همچنین سایر محصولات بادی میباشد.

فروشگاه تهران اینتکس و نمایندگی اینتکس در بابل و محدوده بابلسر و آمل و رویان ، از بزرگترین فروشگاه های فعال در ایران است که سال های بسیار زیادی را در زمینه فروش محصولات بادی و دیگر محصولات مسافرتی و کمپینگ فعالیت می کند ، فروشگاه تهران اینتکس از قدیمی ترین فروشگاه هایی است که در این زمنیه شروع به کار کرده است و بیش از یک دهه توانسته خود را در عرصه رقابت ها نگه دارد و به دنبال آن مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند ، چرا که محصولات موجود در این فروشگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و نیز قیمت محصولات آن به مراتب بسیار پایین تر از سایر فروشگاه هاست ، همچنین این فروشگاه تجربه بسیار زیادی در زمینه محصولات بادی و دیگر محصولات سفری دارد و می تواند به صورت حرفه ای شما را در خرید این محصولات راهنمایی کند . دفتر اصلی این فروشگاه واقع در شهر تهران است و افراد ساکن در پایتخت می توانند به سهولت خرید های خود را حتی به صورت حضوری انجام دهند ، اما فروشگاه اینتکس سعی کرده است تا با ایجاد نمایندگی هایی در سراسر ایران دیگر هموطنان را نیز از خدمات محصولات اینتکس برخوردار کنند ، یکی از نمایندگی های موجود که می توان به آن اشاره کرد ، نمایندگی اینتکس در بابل است ، با وجود این نمایندگی در شهرستان بابل دیگر بسیاری از خریداران ساکن این شهرستان و دیگر شهر های اطراف بتوانند به سهولت از خدمات و خرید های حضوری بهره مند شوند .

شهرستان بابل از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهرستان های واقع در استان مازندران است که به تمامی شهرستان های دیگر مازندران نزدیک است ، به طوری که می توان گفت در مرکز استان قرار دارد ، به همین دلیل تمامی هموطنان مازندرانی و افراد ساکن در شهر بابل می توانند به راحتی به نمایندگی اینتکس در بابل دسترسی داشته باشند ، از جمله مهم ترین شهر ها و شهرستان ها می توان به شهرستان های همجواری چون : بابلسر ، آمل ، محمود آباد ، سواد کوه ، ساری ، نور ، بهشهر ، جویبار ، نو شهر و ... اشاره کرد ، همچنین ساکنین شهر ها و شهرک هایی چون : لاله آباد ، گنج افروز ، بابل کنار ، بند پی شرقی ، بند پی غربی ، گلوگاه بابل ، فیروز جاه ، شیخ موسی ، و دیگر شهر های همجوار بابل مانند : آمل ، دشت سر ، بلیران ، رودبار ، عبدالله آباد ، علی آباد ، قائمشهر ، بیشه سر ، قراخیل ، مهدشت ، میانرود ، مهدشت و ... می توانند از این نمایندگی اینتکس در بابل بهره مند شوند ، چرا که در نزدیکی این شهر قرار گرفته و می توانند با مراجعه حضوری محصولات را از نزدیک مشاهده کنند و اقدام به خرید آن ها کنند . اما نمایندگی اینتکس موجود در شهرستان بابل مزایای بسیار زیادی را نیز به همراه دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد . 

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد وجود این نمایندگی در شهر بابل باعث شده است تا خریداران و دوست داران محصولات بادی و دیگر محصولات کمپینگ و سفری بتوانند به صورت حضوری برای خرید اقدام کنند ، اما گاهی ممکن است این سوال برای کسانی که قصد خرید محصولات اینتکس را به صورت اینترنتی دارند پیش بیاید که فرقی برای آن ها نمی کند که این نمایندگی در کجا قرار گرفته است چرا که قصد خرید به صورت اینترنتی را دارند ، لازم است در جواب این سوال توضیحاتی را ارائه دهیم که ممکن است به آن ها توجه نکرده باشید ، یکی از مزیت های وجود این نمایندگی در شهر بابل این است که تمامی ساکنین شهر بابل و دیگر شهر ها و شهرستان های اطراف می توانند با خرید اینترنتی محصولات تهران اینتکس ، محصولات خود را در زمان کمتری تحویل بگیرند ، قبل از افتتاح این نمایندگی در شهر بابل افراد ساکن در این شهرستان و دیگر شهر های اطراف پس از خرید محصولات خود به صورت اینترنتی ممکن بود 2 الی 3 روز و حتی بیشتر به انتظار دریافت محصول بمانند اما با وجود این نمایندگی در شهر شما دیگر زمان انتظار به یک روز کاهش یافته است و در برخی مواقع ممکن است محصولتان در همان روز , و تنها چندین ساعت پس از خرید درب منزل دریافت نمایید .

همچنین با وجود نمایندگی اینتکس در بابل بیشتر محصولات خریداری شده شما توسط پیک های خود نمایندگی ارسال می شوند و شما می توانید در هنگام تحویل راهنمایی ها و آموزش های لازم را در رابطه با محصولتان از پیک نمایندگی اینتکس بپرسید ، همچنین شما می توانید در صورت نیاز و به خواست خود از مامور پیک اینتکس بخواهید تا محصول را برای شما باز کرده و آن را تست کند و حتی آموزش های لازم را در جهت نحوه راه اندازی ، نحوه نگهداری و ... به شما عزیزان بگوید ، در این زمان و در صورت مغایرت در خرید محصولتان و نیز وجود مشکل در محصول می توانید آن را به نمایندگی بازگردانید و محصول دیگری را تهیه کنید . همچنین این ویژگی نیز وجود خواهد داشت که شما مبلغ پرداختی خود را نیز در هنگام تحویل محصول به پیک تحویل دهید و بدین شکل دیگر به صورت اینترنتی مبلغی پرداخت نکنید و یا به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه نکنید ، بلکه تمامی این کار ها در درب منزل می توانید انجام دهید . از آن جا که تصاویر و در برخی از محصولات ویدیو هایی در رابطه با کالا وجود دارد می توانید با محصولات آشناییت کامل پیدا کنید و آن ها را به صورت کاملا واضح ببینید .

 


یکی از سوالات متداولی که ممکن است برای بسیاری از مشتری های پیش بیاید و از آن جا که تماس های زیادی در این رابطه با نمایندگی اینتکس برقرار شده است ، بسیاری از مشتریان پرسیده اند که آیا امکان مشاهده کالا به صورت باز شده وجود دارد یا خیر ؟ لازم است که گفته شود امکان دیدن محصولات به خصوص محصولات بادی که به صورت پلمپ شده هستند میسر نمی باشد و تنها زمانی می توانید محصول را باز کنید که آن را خریداری کنید . محصولاتی که در نمایندگی های اینتکس مانند نمایندگی اینتکس در بابل وجود دارند از نظر سلامت کاملا تست شده اند و چه بسا این تست ها و آزمون ها توسط شرکت های سازنده محصولات صورت گرفته است و هیچگاه نگران این موضوع نباشید ، به همین دلیل نیز فرووشگاه اینترنتی اینتکس تمامی محصولات خود را از تولید کنندگان بزرگ دنیا تهیه می کند تا خیال مشتری ها از این نظر راحت باشد . با این وجود فروشگاه اینتکس و نمایندگی های اینتکس در شهر های مختلف مانند شهر بابل در کنار محصول برچسب های تعمیری نیز برای محصولات بادی قرار می دهند تا در صورت نیاز بتوانید از آن ها استفاده کنید . 

برچسب های تعمیری از نمونه لیبل های بسیار مقاوم و با کیفیت هستند که اغلب آن ها از جنس pvc بوده و می توان گفت همجنس بیشتر محصولات بادی می باشند ، به طوری که با استفاده از آن می توانید قسمت های آسیب دیده محصولات خود را پس از استفاده به خوبی ترمیم کنید . شما می توانید همچنین در هنگام خرید محصول بادی خود از نمایندگی اینتکس در بابل ، بسته های تعمیرات جداگانه از محصول را خریداری کنید تا بتوانید در صورت نیاز آن ها برخوردار شوید . لازم به ذکر است که تمامی محصولات بادی به فروش رسیده نمایندگی اینتکس در بابل دارای 48 ساعت گارانتی تعمیر می باشد و اگر در هنگام استفاده و راه اندازی اولیه محصول با مشکلاتی مانند پارگی و یا سوراخ بودن محصول مواجه شدید ، نمایندگی اینتکس در بابل به صورت کاملا رایگان محصول شما را تعمیر خواهد کرد . پس دیگر خیالتان از خرید محصولات بادی از نمایندگی اینتکس در بابل راحت باشد . لازم به ذکر است که بدانید خدمات پس از فروش برخی از محصولات مانند استخر های پیش ساخته و فریمی نیز توسط نمایندگی اینتکس در بابل به بهترین شکل ممکن انجام می پذرید و شما می توانید از آن ها برخوردار شوید . 

محصولاتی که در این نمایندگی به فروش می رسند شامل محصولات بادی همچون : تخت خواب بادی ، تشک بادی ، استخر بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی ، جکوزی بادی ، قایق بادی ، وان بادی ، تشک بادی روی آب ، تشک مواج طبی و ... اشاره کرد ، همچنین برخی از محصولات کمپینگ و مسافرتی نیز مانند : چادر های مسافرتی ، توالت های صحرایی ، قمقمه ، کیسه های خواب ، صندلی های تاشو مسافرتی ، لوازم و تجهیزات کوهنوردی و ... اشاره کرد ، لازم به ذکر است که انواع استخر های صنعتی و از قبل آماده شده نیز که با عنوان استخر های پیش ساخته به فروش می رسند نیز از جمله محصولات به فروش رسیده توسط نمایندگی intex در بابل است که شما می توانید برای خرید آن ها اقدام کنید و از داشتن آن ها نهایت استفاده را بکنید .