نمایندگی اینتکس در همدان

با توجه به اهداف بزرگ شرکت تهران اینتکس ، این فروشگاه اینترنتی سعی کرده است تا ایجاد نمایندگی های جدید در سراسر ایران ، خدمات بهتری را به مردم ارائه دهد . فروشگاه اینترنتی اینتکس از بزرگ ترین فروشگاه های فعال در ایران است که بسیاری از محصولات کمپینگ و سفری را به فروش می رساند ، همچنین این شرکت سال های زیادی را نیز در زمینه فروش محصولات بادی فعالیت کرده است و امروزه از این شرکت به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش محصولات بادی و سفری یاد می شود . تجربه کاری شرکت تهران اینتکس در ایران به بیش از یک دهه می رسد و تمامی محصولاتی که از این مرکز به فروش می رسید دارای کیفیت بسیار بالایی هستند چرا که هدف اصلی اینتکس ارائه محصولات بسیار با کیفیت و پر کاربرد است . همچنین در این چند سال مشتریان عزیز توانستند با اطمنیان کامل از محصولات شرکت اینتکس محصولات مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب تر تهیه کنند . 

دفتر اصلی فروشگاه تهران اینتکس واقع در شهر تهران است و خریداران عزیز می توانند حتی در صورت نیاز به این دفتر که آدرس آن در درون وبسایت قرار گرفته است می توانند به صورت حضوری اقدام به خرید کنند ، البته خرید حضوری از فروشگاه مرکزی بیشتر برای ساکنین تهران و شهرستان های آن مقدور است و خریداران شهر های دیگر نمی توانند به دفتر اصلی مراجعه کنند ، همین موضوع نیز باعث شد تا شرکت اینتکس نمایندگی های دیگری را نیز در سراسر ایران و در شهر ها و استان های بزرگ کشور ایجاد کنند ، از جمله این نمایندگی ها می توان به نمایندگی بزرگ اینتکس در همدان اشاره کرد . 

همانطور که گفته شد فروشگاه اینتکس با ایجاد نمایندگی ها در سراسر ایران قصد دارد تا ارائه خدمات خود را به مشتریان عزیز ساکن در استان های دیگر و شهر های دور نیز بهبود ببخشد ، به همین دلیل نمایندگی جدیدی را در شهر همدان ایجاد کرد تا هموطنان همدانی بتوانند محصولات این شرکت را از نمایندگی اینتکس در همدان تهیه کنند و خدمات دیگر مورد نیازشان را از همان نمایندگی شهر خود دریافت نمایند . با توجه به ثبت و سفارش های انجام شده و تماس های تلفنی که با فروشگاه اینترنتی اینتکس برقرار شد ، نشان از بالا بودن تعداد سفارش ها از سوی مشتریان ساکن در همدان بوده به همین دلیل نیز مدیران شرکت تهران اینتکس بر صدد ایجاد نمایندگی جدید در شهر همدان کردند .

یکی از دلایل محبوبیت فروشگاه اینترنتی اینتکس به نسبت دیگر فروشگاه های اینترنتی ارائه کردن محصولات بسیار با کیفیت با قیمت بسیار مناسب است ، برای تفاوت در قیمت ها کافیست به وبسایت فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و قیمت محصولات بادی و دیگر محصولات مسافرتی را مشاهده کنید و به مقایسه آن ها با دیگر فروشگاه ها بپردازید ، علت مناسب بودن قیمت محصولات بادی و سفری فروشگاه اینتکس نیز یکی از اهداف این شرکت بوده تا بتواند با جلب رضایت مشتری فروش خود را نیز افزایش دهد .

نمایندگی اینتکس در همدان که از نمایندگی های این فروشگاه است قیمت محصولات خود را نیز مطابق با شرکت به فروش می رساند و خریداران ساکن در همدان نیز می توانند محصولات خود را از نمایندگی همدان خریداری کنند ، علت دیگری که باعث شده تا قیمت محصولات فروشگاه اینتکس و نمایندگی های آن در همدان و دیگر شهر ها ارزان تر از هر فروشگاه دیگری باشد واردات مستقیم کالا و حذف واسطه هاست ، همانطور که میدانید واسطه ها از مهم ترین عوامل گرانی در هر محصولی هستند و بسیاری از شرکت ها به دلیل داشتن واسطه کالای خود را با قیمت گران تر به فروش میرساند چون اگر این چنین نباشد ضرر خواهند کرد ، اما در فروشگاه اینترنتی اینتکس و نمایندگی های آن با سال ها فعالیت از بزرگ ترین وارد کنندگان محصولات بادی می باشند و محصولات خود را بدون واسطه به فروش می رسانند تا در نهایت مشتری محصول با کیفیت و اورجینال خود را با قیمت ارزان خریداری کند . وجود نمایندگی اینتکس در همدان مزیت هایی را برای هموطنان همدانی داشته که شاید از آن بی خبر باشید . از مهم ترین ویژگی این نمایندگی در شهر همدان می توان به ارائه خدمات بهتر فروشگاه اینتکس اشاره کرد .

منظور از خدمات بهتر این است که ساکنین شهر همدان و شهرستان های اطراف می توانند به راحتی به نمایندگی اینتکس شهر خود دسترسی داشته باشند و برای خرید حضوری بتوانند به آن مراجعه کنند . پس شما می توانید در صورت تمایل به خرید حضوری محصول را از نمایندگی اینتکس در همدان تهیه کنید و دیگر لازم نباشد که به دفتر مرکزی واقع در تهران مراجعه کنید . همچنین وجود این نمایندگی باعث شده است تا محصولات سریع تر به دست مشتری برسد ، تا قبل از وجود این نمایندگی در شهر همدان خرید های انجام شده ممکن بود تا 72 ساعت کاری به طول انجامد تا بسته به دست مشتری برسد ، اما با وجود نمایندگی جدید اینتکس در شهر همدان این زمان به نصف کاهش یافته است به همین دلیل محصول خریداری شده شما در کمترین زمان به دستتان خواهد رسید . از دیگر خدمات این نمایندگی نیز می توان به خدمات پس از فروش بهتر آن اشاره کرد ، به عنوان مثال مشتریان ساکن در همدان می توانند محصولات تعمیری خود را به نمایندگی همدان ارسال کنند تا روند تعمیر محصول توسط خود نمایندگی صورت بگیرد . همچنین خدمات پس از فروش برخی از محصولات مانند استخر های پیش ساخته نیز توسط نمایندگی اینتکس در همدان انجام می پذیرد .

استخر پیش ساخته از نمونه محصولات بسیار عالی و پر طرفدار شرکت اینتکس است که مشتریان زیادی را دارد ، این محصولات که در ابعاد بسیار بزرگ نیز تولید شده اند نیازمند ارائه خدماتی از سوی فروشگاه می باشد تا مشتری بتواند محصول خریداری شده خود را به سلامت و به بهترین شکل ممکن راه اندازی کند ، استخر های پیش ساخته در ابعاد و طرح های مختلفی تولید شده اند که تمامی آن ها در فروشگاه اینترنتی اینتکس و در نمایندگی های آن در همدان و ... موجود می باشد ، و شما دوست داران این محصولات بی نظیر می توانید آن ها را با قیمت مناسب خریداری کنید ، برای کسب اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته و دیگر محصولات نیز می توانید به وبسایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و به دسته بندی محصول مدنظرتان بروید .

استخر های پیش ساخته از نمونه استخر های آماده صنعتی هستند که بایستی آن ها را راه اندازی و نصب کنید ، راه اندازی و نصب آن ها نیز نیازمند تجربه است تا استخر پیش ساخته را بدون هیچ مشکلی برپا کنید ، به همین دلیل فروشگاه اینتکس و نمایندگی های این فروشگاه در نمایندگی های خود نصاب های حرفه ای را در جهت نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته به کار گرفته است که شما خریداران گرامی می توانید از آن ها بهره مند شوید . نمایندگی اینتکس در همدان نیز می تواند به خواست مشتری عهده دار ارسال محصول و راه اندازی آن در منزل شما باشد . 

لازم به ذکر است که خدمات نمایندگی اینتکس در همدان تنها مختص شهر همدان نیست بلکه تمامی شهرستان های ساتان همدان و تمامی شهر ها و شهرک های همدان را در بر میگیرد ، در میان آن ها می توان به شهر هایی چون : همدان ، ملایر ، نهاوند ، اسد آباد ، تویسرکان ، بهار ، کبودرآهنگ ، فامنین ، رزن و شهر هایی چون : لالجین ، صالح آباد ، قروه درجزین ، مریانج ، ازندریان ، جورقان ، گیان ، مهاجران ، فیروزان ، سامن ، سرکان ، دمق ، اسلامشهر آق گل ، آجین ، قهاوند ، شیرین سو ، برزول ، گل تپه ، جوکار ، فرسفج ، زنگنه و ... اشاره کرد ، تمامی شهر ها و شهرستان های نام برده شده می توانند به خوبی از خدمات نمایندگی اینتکس در همدان برخوردار باشند ، همچنین این شهر ها می توانند کالا های خریداری شده خود را در مدت زمان بسیار کمی تحویل بگیرند . لازم به ذکر است که بدانید تمامی محصولات بادی به فروش رسیده توسط نمایندگی اینتکس در همدان دارای گارانتی 48 ساعته تعمیر هستند به طوری که خریداران پس از خرید محصول خود اگر با مشکل مواجه شدند می توانند محصول خود را برای تعمیر به صورت رایگان به نمایندگی ارسال کنند .