نمایندگی اینتکس در کرج و فروشگاه محصولات بادی در کرج و البرز 

شرکت تهران اینتکس که از بزرگترین فروشگاه های فعال در ایران است ، سال های سال را در زمینه فروش محصولات بادی و محصولات کمپینگ و مسافرتی فعالیت نموده و با تجربه کاری بسیار بالای خود توانسته بهترین محصولات را از بهترین شرکت های تولیدی در داخل و خارج از ایران را در فروشگاه خود موجود کند ، این شرکت که دفتر مرکزی آن واقع در پایتخت است نمایندگی بسیار بزرگ دیگری نیز در استان مجاور یعنی استان کرج افتتاح کرده است تا خریداران عزیز ساکن در کرج بتوانند محصول مد نظر خود را در کمترین زمان و به راحتی از شهر خود خریداری کنند و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرند .

 

عزیزان ساکن در شهر کرج یا حومه کرج و در محل هایی همچون شهر جدید هشتگرد ، طالقان ، عظیمیه ، فردیس کرج ، شاهین ویلا ، بنیاد ، گوهر دشت ، باغستان ، میدان شهدا ، گلشهر ، مهر شهر ، جهانشهر ، محمد شهر ، ماهدشت ، حصارک ، نظر آباد ، مشکین دشت ، آسار ، اشتهارد ، کمال شهر ، و دیگر شهرک ها و محله های استان البرز مانند ، کوی امامیه ، کوی قائم ، شهرک ظفر ، شهرک یاس ، شهرک فرهنگیان ، شهرک آزادگان ، مدرس ، شهرک وحدت ، شهرک هفده شهریور و ... میتوانند برای خرید محصولات بادی از فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس خرید انجام داده و به طور رایگان در تمام این مناطق کالای خود را  توسط پیک شرکت تهران اینتکس درب منزل دریافت نمایند .

سوالات متداولی که ساکنین استان البرز مطرح می شود این است که آیا امکان خرید حضوری محصولات تهران اینتکس نیز در نمایندگی اینتکس واقع در کرج نیز امکان پذیر است ؟ و آیا آن ها می توانند کالای خود را از نزدیک رویت کرده و اقدام به خرید آن کنند ؟ در جواب این سوالات باید بگوییم که نمایندگی و فروشگاه تهران اینتکس که در استان البرز واقع در میدان شهدا قرار دارد این امکان را داده است تا شما عزیزان بتوانید به صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه کنید و کالای مربوطه را مشاهده و خریداری کنید ، لازم به ذکر است که تمامی این محصولات به صورت پلمپ شده و در داخل باکس یا جعبه مربوطه هستند و این امکان وجود ندارد که باز شده محصول را مشاهده کنید و تنها می بایست  محصول را با جعبه و بسته بندی مربوطه مشاهده کنید ، مشاهده محصول در صورتی امکان پذیر خواهد بود که شما عزیزان خرید خود را انجام داده و سپس فروشندگان محصول را باز کرده و اقدام به راهنمایی های لازم در جهت نحوه راه اندازی ، نگهداری و ... را به شما عزیزان توضیح دهند .

در ادامه مطلب قبل که در رابطه با سوالات مشتریان مبنی بر رویت محصولات ارائه شد ، لازم است که بدانید امکان رویت محصول مد نظرتان در دفتر مرکزی و فروشگاه اصلی تهران اینتکس واقع در تهران ، بلوار مرزداران ، خیابان ابراهیمی ، برج الوند امکان پذیر می باشد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به این مکان تمامی محصولات را به صورت عینی مشاهده کرده و اقدام به خرید محصولات بادی و دیگر محصولات سفری و کمپینگ کنید . خرید به صورت حضوری مزایای دیگری نیز به همراه دارد که شاید در صورت خرید تلفنی و یا اینترنتی نتوانید از آن ها برخوردار شوید ، از مهم ترین این مزایا می توان به برخورداری از تخفیفات ویژه ای که شامل خریداران حضوری می شود  اشاره کرد ، اما در خرید اینترنتی در صورتی می توانید از تخفیفات محصول بهره مند شوید که آن کالا فروش ویژه باشد ، همچنین خریداران اینترنتی زمانی می توانند از تخفیفات خوبی برخوردار شوند که فروشگاه در زمان جشنواره قرار گرفته باشد .

با مطالب گفته شده می بینیم که خرید حضوری چه مزایایی را می تواند به همراه داشته باشد و چه بسا شما عزیزان همواره می توانید با مراجعه حضوری از تخفیفات بیشتری بهره مند شوید بدون اینکه منتظر جشنواره باشید . همچنین در صورت مراجعه حضوری شما عزیزان می توانید به راحتی با مشاورین و فروشندگان محصول مد نظر خود از سایر مشخصات و ویژگی های محصول آگاهی کامل پیدا کنید و با توجه به توصیه های کارشناس فروش بتوانید خرید بهتری را به نسبت خرید های اینترنتی انجام دهید . البته مشاوره با کارشناسان فروش نیز توسط نمایندگی اینتکس در کرج که واقع در میدان شهدا می باشد قابل انجام است و این ویژگی تنها در فروشگاه اینتکس واقع در تهران نمی باشد .

با فعالیت نمایندگی جدید اینتکس در کرج شما عزیزان ساکن در شهر کرج و دیگر شهرستان های کرج  می توانید محصول خود را در صورت خرید آنلاین و اینترنتی و حتی به صورت تلفنی در همان روز با پیک اصلی فروشگاه تهران اینتکس درب منزل تحویل بگیرید ، این ویژگی و مزیت قبل از افتتاح نمایندگی اینتکس در کرج برای ساکنین این شهر و دیگر شهرستان های البرز وجود نداشت و کالا به طور متغییر پس از خرید تا 72 ساعت به دست مشتریان می رسید اما با وجود این نمایندگی در کرج شما عزیزان می توانید چند ساعت حتی پس از خرید اینترنتی یا تلفنی محصول خریداری خود را درب منزل تحویل بگیرید . ارسال توسط پیک خود فروشگاه تهران اینتکس نیز می تواند مزایایی به همراه داشته باشد که ارسال توسط دیگر پیک ها نمی تواند از آن برخوردار باشد ، به عنوان مثال مزیت ارسال تخت خواب بادی را توسط پیک های خود شرکت تهران اینتکس را در ادامه به آن می پردازیم .

اگر قصد خرید تخت بادی در کرج را دارید میتوانید پس از انتخاب تخت خواب بادی مورد نظر خود آنرا سفارش داده و در کمترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید همکاران ما در صورت درخواست شما کالا را در محل شما تست و راه اندازی کرده و کالا را با سلامت کامل به شما عزیزان تحویل خواهند داد ، همچنین در صورت هرگونه نقص کالا یا مغایرت محصول سفارش داده میتوانید آنرا در حضور پیک اعلام کرده و کالا را باز گردانید ، با این وجود می توان گفت که وجود نمایندگی دیگر تهران اینتکس در کرج باعث شده تا این کلان شهر نیز به راحتی بتوانند از مزایای فروشگاه تهران اینتکس برخوردار شوند .

در ادامه این مقاله قصد داریم تا بیشتر محصولاتی که در نمایندگی اینتکس در کرج به فروش می رسد را بیان کنیم و ویژگی هر یک از این محصولات بی نظیر را به صورت مختصر و مفید معرفی کنیم و مزایای آن ها و نحوه ساخت  و تولید ، طراحی ها ، نحوه استفاده ، راه اندازی و مراقبت ، جنس استفاده شده برای ساخت آن ها و ... را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با خیال راحت بتوانید این محصولات بادی یا مسافرتی را خریداری کنید . لازم به ذکر است که محصولاتی که در فروشگاه اینتکس واقع در کرج به فروش می رسند به مانند محصولات فروشگاه مرکزی واقع در تهران از قیمت بسیار پایینی برخوردار اند تا شما عزیزان بتوانید با صرف هزینه کمتر محصول اصلی و بسیار با کیفیت را تهیه و خریداری کنید ، چرا که تمامی هدف فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس چه در نمایندگی تهران و چه در نمایندگی کرج جلب رضایت مشتری می باشد .

فروش استخر پیش ساخته توسط نمایندگی اینتکس در کرج

استخر های پیش ساخته از جمله بزرگترین و پر طرفدار ترین محصولات فروشگاه اینتکس است که فروش آن در نمایندگی اینتکس نیز انجام می پذیرد ، این محصولات بسیار عالی با کیفیت بسیار بالایی تولید شده و فروشگاه اینتکس به صورت مستقیم با وارد کردن این محصولات بسیار با کیفیت خارجی آن را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند ، استخر های پیش ساخته استخر های صنعتی هستند که از پیش آماده و ساخته شده و تنها لازم است تا آن ها را نصب و راه اندازی کنید . استخر های پیش ساخته در ابعاد بسیار متنوعی تولید شده اند که می توان از سری کوچک آن ها به استخر های پیش ساخته با طول 2 الی 3 متر اشاره کرد ، همچنین بزرگ ترین استخر های تولید شده این محصولات که نمایندگی اینتکس در کرج نیز آن را به فروش می رساند طولی برابر با 10 متر دارد .

این استخر های پیش ساخته را می توانید به دو صورت روکار و توکار راه اندازی کنید ، منظور از روکار و توکار بودن این محصولات نحوه قرار گیری آن هاست که در حالت روکار استخر پیش ساخته بر روی زمین راه اندازی می شود اما در حالت توکار استخر پیش ساخته شما در درون زمین جای می گیرد . استخر های پیش ساخته اغلب توسط برند های بسیار بزرگ اینتکس و بست وی تولید می شوند که نمایندگی کرج انواع مختلفی از استخر های تولید شده توسط این شرکت ها را در موجودی خود دارد . لازم به ذکر است که روند راه اندازی این استخر های آماده نیازمند نصاب های حرفه ای است که نمایندگی اینتکس در کرج کارشناسان و نصابان حرفه ای در این زمینه دارد که می تواند راه اندازی استخر پیش ساخته شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد .

برای خرید استخر پیش ساخته در کرج ابتدا مدل و سایز مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با تماس تلفنی با شرکت اینتکس کرج تماس گرفته و درخواست کارشناس و مشاور را ثبت کنید پس از ثبت آدرس و مشخصات منتظر بمانید تا کارشناس ما جهت بازدید از محل شما حضور پیدا کرده و اطلاعات و مشخصات فضای استخر شما را محاسبه و دریافت کنند بنابر میزان فضای محل شما و همچنین ابعاد مورد نیاز فضای منزل شما استخر مورد نظر پس از تایید برای شما ارسال و نصب میشود تمامی این پروسه به طور رایگان انجام خواهد شد و مشتری فقط بایستی مبلغ نصب استخر را پرداخت نماید. برای بازدید و همچنین رویت استخر های پیش ساخته جهت نمونه کار میتوانید با مرکز فروش استخر پیش ساخته در کرج تماس حاصل فرمایید .

فروش انواع تخت خواب بادی توسط نمایندگی اینتکس در کرج

نمایندگی اینتکس واقع در شهر کرج علاوه بر استخر های پیش ساخته انواع تخت خواب های بادی را نیز در دسته بندی خود دارد که شما عزیزان می توانید آن ها را خریداری کنید ، تخت خواب های بادی از جدید ترین و طبی ترین تخت هایی می باشند که دارای بدنه ای بادی هستند ، این محصولات بی نظیر که از نظر طراحی و آرگونومی ساخت متفاوت هستند به طور کلی به صورت یک نفره و دو نفره تولید شدند تا خریداران بتوانند بنا به نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کنند . 

در خصوص تعمیرات محصولات بادی در کرج هم میبایست کالا را در نمایندگی اینتکس در کرج واقع در میدان شهدا تحویل داده و پس از ۷۲ ساعت آنرا از همان نمایندگی تحویل گرفته و هزینه آنرا پرداخت نمایید.

چنانچه تخت خواب بادی و تشک بادی و یا مبل بادی و همچنین استخر بادی دارید که دچادر سوراخ شدگی میباشد و قابل استفاده نمیباشد آنرا به نمایندگی ما در کرج تحویل داده و قبض آنرا دریافت کنید. پس از بررسی توسط تعمیرکار این مجموعه و اعلام هزینه تعمیر آن کالا را برای تعمیر به تعمیرگاه منتقل و پس از برطرف شدن مشکل آن کالای خود را از همان نمایندگی تحویل گرفته و هزینه آنرا پرداخت نمایید.

ارسال محصولات بادی از کرج به سراسر ایران توسط اتوبوسرانی و باربری و همچنین تیپاکس هم امکانپذیر است .