تهران اینتکس از بزرگترین فروشندگان محصولات بادی و دیگر محصولات مسافرتی در ایران می باشد که محصولات خود را در سراسر ایران عرضه کرده است ، تمامی محصولات موجود در این فروشگاه درجه یک و اصلی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند ، فروشگاه تهران اینتکس همواره سعی داشته تا با فروش محصولات بادی خود با قیمت ارزان تر به فروش بالا تری دست یابد که در محقق سازی این هدف نیز موفق بوده است . سابقه کاری این فروشگاه به بیش از یک دهه می رسد و از پیشگامان در این عرصه می باشد ، به همین دلیل با تجربه کاری بسیار بالای خود توانسته برترین محصولات را از بهترین تولیدی ها و شرکت ها به صورت عمده تهیه و به فروش برساند . بسیاری از فروشگاه های دیگر سعی بر این داشتند تا با فروشگاه اینترنتی اینتکس رقابت کنند اما با توجه به تجربه کاری و فروش محصولات بسیار با کیفیت همراه با قیمت ارزان هیچ فروشگاهی نتوانسته  اند رقیب جدی برای تهران اینتکس باشد . با توجه به حضور پر شور مشتریان و نیز درخواست زیاد آنان از فروشگاه تهران اینتکس ، این مرکز فروش تصمیم گرفت تا نمایندگی هایی را در سراسر ایران به کار گیرد تا هموطنان عزیز بتوانند از محصولات بی نظیر فروشگاه تهران اینتکس بهره مند شوند ، در حال حاظر نمایندگی های فعال زیادی در استان های دیگر هستند که در جدید ترین آن ها می توان به نمایندگی اینتکس در گرگان واقع در استان گلستان اشاره کرد .

 

با توجه به اینکه بسیاری از استان های دیگر کشور به خصوص استان های همجوار گلستان دارای نمایندگی اینتکس بودند لازم شد تا نمایندگی دیگری نیز در شهر گرگان و در استان گلستان شروع به فعالیت کند تا هموطنان ساکن در این استان و در شهر مرکزی و پر جمعیت گرگان بتوانند محصولات خود را از طریق نمایندگی اینتکس موجود در شهر خود تهیه کنند . سفارشات انجام شده در فروشگاه اینتکس نشان از این دارند که در استان گلستان به خصوص در شهر گرگان سفارش های بسیاری انجام شده و همین موضوع نیز باعث شد تا اینتکس نمایندگی دیگری نیز در گرگان ایجاد کند ، وجود این نمایندگی در شهر شما مزایایی را به دنبال دارد که شاید از آن ها بی خبر باشید اما مطمعنا وجود این نمایندگی در گرگان باعث شده است تا خدمات بهتری از سوی فروشگاه اینتکس به شما عزیزان ارائه شود ، اما در ادامه قصد داریم تا مزایای وجود این نمایندگی اینتکس در گرگان را به شما عزیزان بیان کنیم .

 

وجود نمایندگی های اینتکس در شهر شما می تواند مزایایی را به دنبال داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توان به ارسال سریع محصولات اشاره کرد ، تا قبل از وجود نمایندگی اینتکس در گرگان در صورت سفارش محصول ممکن بود تا محصول در بازه زمانی 48 تا 72 ساعت به دست مشتری برسد اما با وجود این نمایندگی ارسال محصولات به صورت چشمگیری سریع شده است ، زیرا دیگر مسافت نمایندگی و فروشگاه با محل سکونت شما کاهش یافته و همچنین محصول خریداری شده شما توسط پیک های خود نمایندگی اینتکس در گرگان ارسال می شود ، به همین دلیل دیگر محصول توسط پست ارسال نشده و پیک اینتکس می تواند به سرعت بسته خریداری شده شما را درب منزل تحویل دهد . از دیگر مزایای این نمایندگی می توان به مراجعه حضوری شما اشاره کرد ، به طوری که می توانید با حضور یافتن در فروشگاه نمایندگی محصولات را از نزدیک دیده و محصول مد نظرتان را با مشاهده کردن خریداری کنید . پس میبینیم که وجود این نمایندگی در گرگان می تواند ارسال سریع محصولات ، خدمات رسانی بهتر و نیز امکان خرید حضوری شما را فراهم کند .

 

در برخی از سوالات متداولی که هموطنان ساکن در گرگان پرسیدند ، این سوال را مطرح کردند که آیا در خرید حضوری امکان باز کردن و رویت محصول وجود دارد یا خیر ؟ و آیا محصول در نمایندگی موجود است ؟ در جواب سوال اولی بایستی متذکر شویم که تمامی محصولات بادی اینتکس در بسته بندی خود به صورت پلمپ شده قرار گرفته اند فلذا باز کردن محصول مقدور نیست و تنها زمانی می توانید محصول را باز کنید که اقدام به خرید آن کرده باشید ، پس از خرید شما می توانید از کارشناسان بخواهید که محصولتان را باز کنند و آن را تست کنند تا صحت کالا را در همان زمان خرید مشاهده کنید . در مواقعی نیز که اگر محصول تعمیری و یا دست دومی در درون نمایندگی اینتکس وجود داشته باشد شما می توانید باز شده محصول را ببینید یا جنس بدنه آن ها را که مشابه محصول مد نظر شماست را از نزدیک مشاهده کنید . در جواب سوال دوم که پرسیده شده است آیا تمامی محصولات در نمایندگی موجود است پیشنهاد می کنیم تا قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن های درج شده در فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس حاصل فرمایید و از موجود بودن محصول در نمایندگی شهر خود مطلع شوید ، در صورت وجود آن می توانید به نمایندگی مراجعه کنید و همچنین در صورت ناموجود بودن آن می توانید گزینه های مشابهی را که توسط کارشناسان و فروشندگان پیشنهاد می شوند را نیز در نظر بگیرید . در برخی مواقع نیز در صورت موجود نبودن محصول شما می توانید سفارش خود را به نمایندگی مربوطه بدهید و یا به صورت تلفنی محصول مد نظرتان را سفارش دهید تا فروشگاه اینتکس محصول را برای شما تهیه کند .

نمایندگی اینتکس در گرگان تنها مختص شهر گرگان نمی باشد بلکه تمامی شهر های همجوار و شهرستان های استان گلستان را در بر میگیرد ، به عنوان مثال شهرستان های دیگر استان گلستان مانند : بندر گز ، کردکوی ، بندر ترکمن ، گمیشان ، آق قلا ، علی آباد ، کرد کوی ، رامیان ، آزاد شهر ، مینو دشت ، گنبد کاووس ، کلاله ، گالیکش ، مراوه تپه اشاره کرد ، همچنین شهر ها و شهرک های دیگر استان گلستان همچون : فاضل آباد ، سیمین شهر ، خان یبین ، دلند ، نگین شهر ، آزاد شهر ، سرخنکلاته ، جلین ، انبارآلوم ، نوکنده ، فراغی ، تاتار علیا ، سنگدوین ، مزرعه ، نوده خاندوز ، اینچه برون و ... اشاره کرد . پس می بینیم که تمامی شهر های بزرگ و کوچک استان گلستان می توانند از خدمات نمایندگی اینتکس در گرگان بهره مند شوند ، همچنین تمامی محصولات ارسالی در نقاط نام برده شده در سریع ترین زمان صورت می گیرد و شما می توانید محصول خریداری شده خود را در روز بعد و حتی در مواقعی همان روز درب منزل تحویل بگیرید و صرفا نمایندگی اینتکس در مرکز استان گلستان یعنی در گرگان قرار گرفته شده است تا دسترسی به تمامی مناطق استان به بهترین شکل صورت گیرد .

محصولاتی که در این نمایندگی به فروش می رسد متشکل از تمامی محصولات بادی همچون : استخر های بادی ، مبل های بادی ، کاناپه های بادی ، وان بادی ، تشک بادی ، تخت خواب بادی ، و انواع محصولات مفرح آبی مانند تشک بادی روی آب ، انواع تویوپ های بادی ، بازو بند های بادی کودک و بزرگسال ، لوازم شنا و قواصی ، قایق های بادی بزرگ و کوچک ( و انواع قایق های بادی بسیار بزرگ و مقاوم با فول امکانات با قابلیت نصب موتور قایق ) و همچنین دیگر محصولات سفری و کمپینگ مانند : چادر مسافرتی ( در انواع متنوع خانوادگی و حرفه مانند چادر های کوهنوردی مقاوم و ضد آب ) ، کیسه های خواب ، کوله پشتی ، انواع وسایل و تجهیزات کوهنوردی ، قمقمه و ... اشاره کرد ، همچنین در این میان محصولات بسیار زیبا و پر کاربرد دیگری نیز مانند مبل های شنی و هپی چیر ها به فروش می رسند که شما می توانید با خرید آن ها نشیمنگاه بسیار مناسبی را برای خود تهیه کنید . تمامی این محصولات بادی دارای ضمانت تعمیر 48 ساعته هستند که شما می توانید بدون نگرانی محصولتان را خریداری کنید . 

از جمله مهم ترین محصولات موجود در نمایندگی اینتکس نیز می توان به انواع استخر های پیش ساخته و آماده شرکتی اشاره کرد که در ابعاد کوچک تا بزرگ به فروش می رسد ، شما می توانید بزرگترین استخر های پیش ساخته را تا طول 10 متر از این نمایندگی خریداری کنید ، لازم به ذکر است که نمایندگی اینتکس تمامی مراحل ارسال و نصب این محصولات بزرگ را بر عهده خواهد گرفت و با نصب بسیار عالی آن می تواند استخر پیش ساخته شما را تضمین کند . از مهم ترین خدمات نمایندگی اینتکس در گرگان نیز می توان به خدمات پس از فروش آن مخصوصا در استخر های پیش ساخته اشاره کرد .