فروشگاه اینتکس یکی از بزرگ ترین فروشگاه های موجود در ایران است که وسعت کاری آن تمامی کشور عزیزمان ایران را در بر می گیرد ، این فروشگاه اینترنتی که با نام تهران اینتکس فعالیت می کند ، بیش از یک دهه است که در ایران شروع به فعالیت کرده و تاکنون توانسته یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در ایران باشد ، همچنین فروشگاه اینتکس توانست در طی این سال ها به محبوبیت بسیار بالایی در بین مشتریان خود برسد ، این محبوبیت ها و علاقه عموم به خرید محصولات از فروشگاه اینتکس نیز بی دلیل نبوده ، چرا که این فروشگاه همواره به فکر مشتری بوده و تمام تلاش خود را می کند تا مشتری راضی باشد . همانطور که می دانید در این مجموعه بیشتر مدل های محصولات بادی را به فروش می رساند که شما عزیزان می توانید به سهولت آن ها را خریداری کنید ، همچنین محصولات کمپینگ و مسافرتی نیز از دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینتکس است که می توانید آن ها را خریداری کنید ( در بخش های پایانی این مطلب شما را با محصولات موجود در فروشگاه اینتکس و نمایندگی های مربوطه آشنا خواهیم کرد ) . همانطور که می دانید محبوبیت شخص ، فروشگاه و هر چیز دیگری بی دلیل نبوده و بایستی علتی برای آن وجود داشته باشد ، فروشگاه اینتکس نیز از آن جا که تمام سعی خود را کرده است تا مشتری های خود را راضی نگه دارد به این محبوبیت رسیده است ، و اما فروشگاه اینتکس چه تلاش هایی در این زمینه کرده است ؟

 

فروشگاه اینتکس با تجربه کاری بسیار بالای خود سعی کرد تا به مرور تمامی محصولات خود را از بهترین برند ها و تولیدی های برتر داخلی و خارجی تهیه کند و در فروشگاه خود قرار دهد تا مشتریان عزیز همواره بدون هیچ شک و تردیدی از اصالت و کیفیت جنس ، محصول مد نظر خود را خریداری کنند ، همچنین فروشگاه اینتکس سعی کرد تا با کاهش قیمت های خود هوای مشتریان را بیشتر داشته باشد تا تمامی مشتریان عزیز بتوانند مبالغ محصولات را بپردازد و با صرف هزینه کمتر محصولی با کیفیت و اصلی را خریداری کنند ، اما این دو مورد تنها اقدامات فروشگاه اینتکس برای جلب رضایت مشتری نبود چرا که فروشگاه اینتکس سعی کرد تا با ایجاد نمایندگی های جدید اینتکس در شهر های دیگر ، خدمات بهتری را به مردم ساکن در شهر های دیگر را نیز بدهد ، به همین دلیل فروشگاه اینتکس سعی کرد تا در شهر های دور و نزدیک ایران با دعوت به همکاری ، فروشندگانی را با قوانین فروشگاه اینترنتی اینتکس جذب کند و نمایندگی های جدید و بزرگی را در هر استان به راه اندازد . امروزه وسعت خدمات فروشگاه اینترنتی اینتکس تمام ایران را در بر می گیرد و شما می توانید انواع نمایندگی های اینتکس را در شهر ها و استان های پر جمعیت مشاهده کنید ، از نمونه نمایندگی های اینتکس موجود می توان به نمایندگی های استان های شمالی کشور مانند استان گلستان ، گیلان و مازندران اشاره کرد ، همچنین شهر های نزدیک کرج ، قم و ... ، در این لیست اسامی نمایندگی های اینتکس در نقاط دور دست ایران مانند قشم ، اصفهان و ... نیز به چشم می خورد که نشان از وسعت این فروشگاه دارد . 

اما از بزرگ ترین نمایندگی های جدید و بزرگ افتتاح شده اینتکس می توان به نمایندگی اینتکس در یزد اشاره کرد ، یزد که یکی از استان های مرکزی ایران است جزء یکی از مناطق کویری کشور محسوب می شود که با وجود شهر های پراکنده و کم جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند ، و از آن جا که سفارش های بسیاری توسط مشتریان عزیز ساکن در یزد ثبت شده است ، فروشگاه اینتکس سعی کرد تا با ایجاد نمایندگی جدید خود در یزد خدمات بهتری را به آنان بدهد . از آن جا که فروشگاه مرکزی اینتکس در پایتخت و در شهر بزرگ تهران قرار دارد ، امکانات و خدمات این فروشگاه به مراتب به مشتریان ساکن در استان های دیگر مانند یزد نیز به خوبی ارائه نمیشد به همین دلیل این نمایندگی در شهر یزد افتتاح شد . از مهم ترین مزیت های وجود این نمایندگی اینتکس در یزد می توان به ارسال سریع تر محصولات خریداری شده اشاره کرد ، همانطور که در مطالب بالا تر گفته شد فروشگاه اصلی و مرکزی اینتکس در شهر تهران قرار دارد ، به همین دلیل بیشتر خرید های انجام شده از فروشگاه مرکزی ارسال می شود ، اما با وجود این نمایندگی در یزد ، مشتریان عزیز یزدی با خرید محصولات بادی و یا دیگر محصولات مد نظر خود از فروشگاه اینتکس می توانند محصول خود را سریع تر از قبل دریافت کنند ، چرا که محصول از طریق خود نمایندگی ارسال خواهد شد 

 

البته لازم است بدانید که در صورت ناموجود بودن محصول در نمایندگی اینتکس در یزد ، روند ارسال محصول به مانند سابق و از مرکز فرستاده خواهد شد ، وجود این نمایندگی در یزد می تواند روند ارسال را تا بیش از نصف زمان ارسال محصول از مرکز کاهش دهد ، به طوری که در برخی از زمان ها ممکن است محصول را در همان روز تحویل بگیرید . همچنین مشتریانی که علاقه به خرید حضوری محصولات دارند نیز می توانند از نمایندگی اینتکس واقع در شهر خودشان اقدام به خرید محصولات بادی و دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس کنند ، خرید حضوری محصولات چه در فروشگاه مرکزی و چه در نمایندگی های اینتکس در یزد و دیگر شهر ها می تواند مزایایی چون برخورداری از تخفیفات بیشتر اشاره کرد که شما عزیزان می توانید از آن بهره مند شوید ، البته پیشنهاد می کنیم که قبل از مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس در یزد با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید و از موجود بودن محصول مد نظرتان در نمایندگی اینتکس مطلع شوید و پس از آن به نمایندگی مراجعه کنید چرا که در صورت ناموجود بودن رفتن شما به نمایندگی اینتکس بیهوده خواهد بود . همچنین وجود این نمایندگی در یزد باعث شده تا خدمات بیشتر محصولات چون تعمیر محصولات بادی ، تست آن ها ، فروش لوازم همراه محصولات ، نصب و راه اندازی برخی از محصولات مانند استخر های پیش ساخته به بهترین شکل و توسط خود نمایندگی صورت بگیرد .

با توجه به تماس های برقرار شده با فروشگاه اینتکس ، بسیاری از مشتریان ساکن در استان یزد ، این سوال را پرسیده اند که خدمات ارائه شده در نمایندگی اینتکس موجود در یزد تنها برای شهر یزد بوده و یا دیگر شهرستان های استان یزد نیز می توانند از این خدمات مانند ارسال سریع محصولات ، مراجعه حضوری و دریافت خدمات دیگر مانند تعمیرات ، نصب ، تست و راه اندازی بهره مند شوند ؟ نمایندگی اینتکس در شهر یزد تنها به دلیل مرکزیت این شهر بوده و علت دیگر آن نیز جمعیت بسیار بالای آن به نسبت دیگر شهرستان های استان یزد می باشد ، اما خدمات آن شامل کل استان یزد می باشد ، از جمله شهر های دیگری که از خدمات و مزایای نمایندگی اینتکس در یزد برخودار هستند می توان به شهر هایی چون : یزد ، میبد ، اردکان ، بافق ، مهریز ، ابرکوه ، شاهدیه ، تفت ، اشکذر ، زارچ ، هرات ، خاتم ، مروست ، بهاباد ، مهردشت ، بفروئیه ، احمد آباد ، خضر آباد ، ندوشن ، عقدا ، نیر و ... اشاره کرد . بسیاری از شهر ها و شهرک های کوچک دیگری نیز در استان یزد هستند که نام آن ها در لیست آورده نشد اما می توانند از خدمات این نمایندگی برخوردار باشند .

محصولاتی که در این نمایندگی اینتکس به فروش می رسند صرفا محصولاتی چون تخت خواب بادی ، تشک بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی ، استخر بادی و دیگر محصولات بادی نیستند و چه بسا شما می توانید انواع محصولات سفری و کمپینگ را به مانند چادر مسافرتی ، کیسه خواب ، تجهیزات ورزشی و کوهنوردی ، کوله پشتی ، قمقمه ، صندلی های تاشو مسافرتی ، کلمن و ... نیز اشاره کرد . چادر های مسافرتی که در این نمایندگی به فروش می رسند به دو دسته حرفه ای و معمولی تقسیم می شوند که شما می توانید با خرید نوع حرفه ای چادر های مسافرتی که با نام چادر کوهنوردی شناخته می شوند ، به گردش ها و مسافرت های مناطق سردسیر و کوهستانی بروید ، در نوع معمولی چادر های مسافرتی نیز که بیشتر به صورت خانوادگی استفاده می شود می توانید در تعطیلات آخر هفته و مسافرت های شهری و برون شهری استفاده کنید . همچنین استخر های پیش ساخته که از نوعی استخر آماده صعنتی هستند نیز در نمایندگی اینتکس در یزد به فروش می رسد ، خرید استخر پیش ساخته در یزد بسیار زیاد است چرا که در این استان گرم و خشک استفاده از  استخر های بزرگ پیش ساخته می تواند محیطی شاد و دلچسبی را رقم بزند .