هپی چیر اصل

mbl-9105

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل

هپی چیر اصل از سری محصولات با ارگونومی گرد می باشد که ساخته شده از دو رنگ سورمه ای و سفید است. اگر بخواهیم این محصول را به شش بخش مساوی تقسیم کنیم ساختار این کالا به صورت یکی در میان از رنگ های سفید و سورمه ای تشکیل شده است که فوق العاده زیباست. هم چنین همان طور که گفته شد این محصول دارای ظاهر گرد می باشد که فضای کمی را با توجه به ابعادی که دارد اشغال کرده است. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که شما می توانید به سادگی این کالا و محتویات داخلی ان را جا به جا نموده و در بهترین شرایط ممکن از ان بهره مند شوید که خب قطعا عامل مهم و تاثیر گذاری در خرید شما خواهد بود. علاوه بر این ها دارا بودن بدنه ای ساخته شده از چرم مصنوعی هم نشان دهنده کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول است که شما با دانستن این مورد و هم چنین سبک وزن بودن این محصول و همین طور دارا بودن دو سال ضمانت می توانید ان را از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

هپی چیر اصل

هپی چیر اصل یک محصول زیبا و دلپذیر می باشد که دارای جنس و کیفیت بالایی است. ما در این مقاله قصد داریم تا به این محصول پرداخته و مزایا و معایب این محصول را برای شما بازگو کنیم. اما اگر به هر دلیل قصد داشتید از خرید این محصول صرفه نظر کنید حتما این مقاله را بخوانید... پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی هر محصول به آن محصول کمک می کنددتا در بین صد ها و یا هزاران محصول، خریدار در نگاه اول آن به چشم بیوفتد و به سمت خود را جذب کند. همانطور که در عمس مشاهده می کنید این هپی چیر همانند اکثر هپی چیر ها در جهان طراحی گردی را دارد اما تنها فرق آن با بقیه محصولات رنگ و جنس آن می باشد. همانطور که مشاهده می کنید رنگ این محصول آبی سفید بوده و شما بدون شک با استفاده از این محصول در خانه هایتان، منزلی زیبا تری را برای خودتان به ارمغان می آورید.

جنس بدنه

اما حنس بدنه اصلی ترین دلیل هر خرید می باشد و بدون شک هر شخصی در طول عمرش و زندگیش یک محصولی را خریداری کرده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دیگر آن محصول کارکرد قبل را نداشته باشد و یا دیگر فرسوده و غیر قابل استفاده می شده است. راه کار چیست؟ برای این کار شما باید همیشه از مکان های مطمئن و کالا های اصل خریداری کنید که دیگر به این مشکل بر نخورید. راه حل این کار تهران اینتکس می باشد. جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد پس از لحاظ جنس این محصول هیچ نگرانی نداشته باشید....

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به این صورت می باشد: طول: 90 سانتی متر، عرض : 90 سانتی متر، ارتفاع : 110 سانتی متر، تحمل وزن آن 158 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 5 کیلو گرم می باشد و شما می توانید به آسانی آن را حمل و جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا شما مدتذزمان کوتاهی بر روی آن نشسته تا این محصول حالت اصلی خودش را دریابد تا از آن استفاده کنید. برای نگهداری از این محصول شما باید تا وسایل تیز را از این محصول دور نگه دارید تا درصد پاره شدن بدنه آن به پایین ترین سطح خودش بیاید. اما اگر در هر صورتی مشکلی برای این محصول پیش آمد شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و همانند روز اول آن را دریافت کنید.

جمع بندی

هپی چیر اصل یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد و وزن آن بسیار سبک بوده و به راحتی شما می توانید آن را حمل و جا به جا کنید. جن این محصول از چرم مصنوعی بوده و همانطور که گفته شد دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...