هپی چیر بزرگسال طرح اسب آبی

hc092019

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگسال طرح اسب آبی

هپی چیر بزرگسال طرح اسب آبی محصولی زیبا و متفاوت می باشد که با طرحی فانتزی بر روی بدنه، از محصولات متنوع برای بزرگسالان می باشد. این محصول به صورت گرد طراحی شده و به دلیل وجود محتویاتی منعطف از جنس یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی آن، بسیار نرم و راحت بوده و در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت. رویه این محصول از جنس پارچه ای نرم و لطیف بوده که در حین استفاده حس آرامش را به شما القا خواهد نمود. و در عین حال از مقاومت مطلوبی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. برای این هپی چیر زیبا یک عدد زیپ درنظر گرفته شده تا با استفاده از آن قادر باشید یونولیت ها را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با سلیقه خود فرم دهید. همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. وزن این محصول اندک و در حدود 6 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این هپی چیر زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر بزرگسال طرح اسب آبی

هپی چیر بزرگسال طرح اسب آبی از سری هپی چیر های جذاب و متفاوت می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این محصول با طرح جالب روی بدنه محصولی متفاوت برای بزرگسالان بوده که با استقبال فراوانی مواجه شده است. برای توضیحات تکمیلی این محصول به بررسی دقیق جزئیات آن پرداخته و شما را در خرید هپی چیر بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

اغلب ما به شکل ظاهری محصولات مورد نیاز خود بسیار توجه نشان می دهیم و همواره سعی بر آن داشته مه بهترین، زیبا ترین و متفاوت ترین محصولات را انتخاب و خریداری نماییم. به همین منظور شرکت بست وی برای این محصول رنگی زیبا در نظر گرفته است که بر روی بدنه آن طرح های کوچک و فانتزی اسب آبی نقش بسته است که برای تمامی افراد از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول به صورت گرد طراحی شده که این امکان را فراهم می‌آورد با تغییر حجم محتوای تشکیل دهنده آن این محصول را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. همچنین در قسمت زیرین این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید روی را جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید حجم یونولیت ها را افزایش و یا کاهش داده و نیز آن ها را تعویض نمایید. 

 

جنس بدنه

 

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می بایست در حین خریداری محصولات به آن توجه نمود کیفیت و جنس محصول می باشد. زیرا محصولی هرچند زیبا و شکیل اما فاقد کیفیت لازم را نمی توان مدت زیادی در اختیار داشت و چنین محصولی کاربرد لازم را نخواهد داشت. به همین منظور شرکت بست وی رویه این محصول را از جنس پارچه ای نرم و لطیف در نظر گرفته تا در حین استراحت حس آرامش را برای شما به ارمغان آورد. همچنین این رویه در عین دارا بودن نرمی و انعطاف بالا از مقاومت و استحکام بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می‌باشد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از جنس یونولیت های خرد شده یا همان فیبر می باشد که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در حین استفاده دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین با توجه به انعطاف بالای این یونولیت ها، به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهد داد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

علاوه بر شکل ظاهری و کیفیت محصولات حجم و وزن محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به همین منظور برای این محصول قطری معادل 90 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر در نظر گرفته شده است که کاملاً مطابق با استانداردهای موجود می باشد. وزن آن نیز اندک و در حدود 6 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و در عین حال قادر است تا وزنی معادل 100 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل می باشد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصولات نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور تنها کافی است از قرار دادن وزنه های سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیای تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. شرکت اینتکس برای این محصول ضمانت نامه ای دوساله درنظر گرفته که در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

هپی چیر بزرگسال طرح اسب آبی با دارا بودن قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی و قابلیت شستشو محصولی کاربردی بوده که با دارا بودن ظاهری زیبا و جذاب توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول بسیار سبک و قابل حمل بوده و در اندک فضای ممکن قابل استفاده می باشد. برای تهیه این هپی چیر زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...