هپی چیر بزرگ تک نفره

mbl-9106

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ تک نفره

هپی چیر بزرگ تک نفره یک محصول شکیل و دیدنی است که به تازگی و با ظاهری فوق العاده زیبا روانه بازار شده است. این کالا با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت به گونه ای تولید شده است که شما به راحتی می توانید بر روی ان نشسته و لحظات خود را سپری نمایید. نکته مهم در خصوص این محصول نرمی و راحتی بخش های مختلف ان است که سبب شده تا بدون نگرانی و با خیالی راحت به ان تکیه داده و از ان بهره مد شوید. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که بخش نشیمنگاه این محصول دارای ارتفاع کمتری نسبت به بقیه نقاط این هپی چیر می باشد ولی نرمی و راحتی فوق العاده ای داشته و انعطاف پذیر است. هم چنین تکیه گاه این کالا هم به صورت ثابت و با بهره گیری از طرحی خاص و جذاب پیاده سازی شده است که عامل اصلی انتخاب مشتریان هم می باشد. تمام این موارد در کنار داشتن بدنه ای از جنس چرم مصنوعی و همین طور رنگ قهوه ای زیبای این محصول سبب شده تا بتوانید با قیمت مناسب اقدام به خرید این کالا نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر بزرگ تک نفره

هپی چیر بزرگ تک نفره

اگر محصولی زیبا و کاربردی را می خواهید که تا ساعت ها از آن استفاده کنید و از آن لذت ببرید ما به شما محصول هپی چیر بزرگ تک نفره را معرفی می کنیم. این محصول که به تازگی و با ظاهری فوق العاده زیبا روانه بازار شده است با بهره گیری از جدیدترین متدهای ساخت تولید شده و در ورود به بازار مشتریان و خریداران زیادی را جذب خود کرده است این محصول از آن محصولات زیبایی است که بغیر از کارکرد و کیفیت بالایی که دارد به قیمت خوب نیز می باشد و شما هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت تهران اینتکس خریداری نمایید. هم اکنون ما در این مقاله سعی داریم تا با کمک متخصص ها و تجربه آنها به شما در این زمینه کمک نموده تا با هزینه که میخوای بپردازید بهترین محصول را خریداری نمایید پس با ما با این مقاله همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

معمولاً افراد و خریداران در هر زمانی که می خواهند به فروشگاه و یا مغازه ای برای خرید محصولی مراجعه کنند در زمان ورود با اولین نگاه محصولاتی را که زیبایی و آرگونومی ساخت زیباتری را داشته باشد و از رنگهای جذاب تری استفاده کرده شده باشد نزد افراد و مشتریان جذب شده و در وهله دوم اگر آن محصول جنس مقاوم و باکیفیت تری را دارا باشد بدون شک آن فرد آن را خریداری می کند. برای همین شرکت های بزرگ معروف همیشه سعی بر این داشته اند تا محصولاتی را که می خواهم به تولید برساند در مرحله اول زیبایی خاص خودش را داشته باشد به همین دلیل محصول طراحی گردی را داشته که اکثر هپی چیر ها از این ارگونومی پیشروی می کنند. همانطور که در عکس مشاهده می کنید این محصول به رنگ قهوه ای بوده و شما بدون شک با خرید این محصول منزل زیباتری را خواهید داشت.

جنس بدنه

اما میرسیم به اصلی ترین موضوع هر محصول که اگر آن را نداشته باشد هیچ شخص و یا قشری به سمت آن جذب نشده و یا از آن را خریداری نمی کند. هر محصولی که جنس بدنه خوبی را نداشته باشد بدون شک جز محصولات بالا رده حساب نمی شود و یا کسی از آن استفاده نمی کند. برای همین جنس بدنه محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای مقاومت بالا در برابر ساییدگی می باشد. اگر به هر دلیلی نمی خواستید این محصول خریداری نمایید و یا نگران جنس و بدنه آن بوده اید هیچ نگران نباشید زیرا این محصول کیفیت بالا را دارد و قطعا شما را راضی خواهد کرد.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به این ترتیب می باشد: طول: 110 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر، تحمل وزن آن: 100 کیلو گرم و در آخر وزن آن 6 کیلو گرم است. همانطور که وزن را مشاهده می نمایید بسیار سبک بوده و شما به راحتی می توانید آنرا حمل و یا جابه جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی نیاز ندارد کافیست تا اندک زمانی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این مبل هپی چیر حالت اصلی خودش را در یابد و شما بتوانید باخیال و آرامشی کافی بر روی آن تا سالیان سال نشسته و از آن لذت ببرید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود به هیچ وجه افرادی که سنگین تر از ۱۰۰ کیلوگرم می باشند بر روی آن ننشیند زیرا موجب از بین رفتن فیبرهای داخل آن می شود اما اگر در هر صورتی برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا بدنه و فیبر های آن از بین رفت و یا پارگی در آن ایجاد شد هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران مراجعه کرده و همانند روز اول آن را دریافت کنید.

جمع بندی

هپی چیر بزرگ تک نفره از محصولات زیبا و فوق العاده با کیفیت می باشد که به رنگ قهوه ایی بوده بد جنس بدنه آن از چرم مصنوعی می باشد. همچنین این محصول بسیار سبک بوده و شما به آسانی می توانید آن را حمل و جابجا بکنید. اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن طریف سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...