هپی چیر بزرگ شنی

MOBL-8008

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ شنی

هپی چیر بزرگ شنی از دیگر تولیداتی است که بیشتر به دلیل دارا بودن بدنه ای مقاوم و هم چنین دوخت فوق العاده اش مورد توجه قرار گرفته است. اگر بخواهیم در خصوص این محصول بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که ساختار کلی و ارگونومی تولید این هپی چیر به صورت گرد می باشد و همین مورد سبب شده تا در هنگام نشستن بر روی این محصول تمامی قسمت های بدن را به صورت کامل پوشش دهد که این مورد باعث می شود تا ارگونومی فوق العاده این محصول را شاهد باشیم. هم چنین دارا بودن تکیه گاه بر روی این هپی چیر نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث راحتی شما در هنگام نشستن بر روی این محصول می شود. در کنار این موارد می توان به این نکته هم اشاره کنیم که رنگ تیره و مشکی این هپی چیر هم باعث شده تا علاقه مندان به این محصول بیشتر شوند زیرا این رنگ قابلیت استفاده در هر فضا و مکانی را دارا بوده و به راحتی هم کثیف نخواهد شد. هم چنین این محصول را می توانید به سادگی شست و شو دهید که یکی از قابلیت های خوب رویه این هپی چیر به شمار می رود. تمامی این خصوصیات نشان از کیفیت بالای طراحی و ساخت این محصول دارد.

نقد و بررسی هپی چیر بزرگ شنی

هپی چیر بزرگ شنی

در این سال ها فروش مبل های شنی ، بین بگ و هپی چیر بسیار افزایش یافته است و مدل های متنوع و گوناگونی از این محصولات را هم می توانید مشاهده کنید که در ابعاد ، رنگ ها و همین طور ساختار های متفاوت روانه بازار شده اند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که هپی چیر بزرگ شنی یکی از جدید ترین محصولات در حوزه هپی چیر می باشد که با بهره مندی از ساختار فوق العاده ای که دارد سبب شده تا یک کالای زیبا و انعطاف پذیر را شاهد باشیم که با دنبال کردن این مطلب خصوصیات کامل ان را مشاهده خواهید نمود....

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث ساختار و طراحی شکل گرفته در این کالا یکی از موارد مهمی است که شرکت تولید کننده این محصول توجه ویژه ای به ان کرده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که هپی چیر بزرگ شنی طراحی گردی را داراست. این طراحی گرد تمامی قسمت های این محصول را تحت الشعاع خود قرار داده است و سبب شده تا یک محصول زیبا را از این نظر شاهد باشیم. در کنار این گرد بودن باید به نرمی و راحتی این محصول هم اشاره ویژه ای داشته باشیم که قطعا یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان همین عامل خواهد بود. این راحتی و نرمی به قدری است که شما از این محصول می توانید برای استفاده های طولانی مدت روزمره خود بهره مند شده و با خیال راحت از داشتن ان در هر فضا و مکانی لذت ببرید. عامل بعدی هم در خصوص این محصول بحث رنگ این کالاست که به صورت یکدست مشکی رنگ شکل گرفته و باعث شده تا از این رنگ ساده و در عین حال همه پسند لذت ببرید. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما می توانید رنگ مورد نظر خود را هم سفارش داده و محصولی با سلیقه خود را خریداری نمایید که این مورد هم یکی از خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود.

کیفیت و جنس محصول

هپی چیر بزرگ شنی یکی از با کیفیت ترین هپی چیر های موجود در بازار است به گونه ای که شما می توانید با خیال راحت ان را در اختیار داشته و لذت ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این کالا تولید شده از نوع پلی استر می باشد که یک جنس فوق العاده مقاوم و در عین حال ضخیم به شمار می رود. البته این نوع پارچه در زیبایی این محصول هم اثر گذار بوده و باعث شده تا یک کالای جذاب را مشاهده کنیم. مسئله بعدی هم در خصوص این محصول محتویات داخلی این کالاست که با استفاده از یونولیت پر شده و فوق العاده نرم و راحت بوده و قابلیت تعویض را هم دارا می باشد که در زمان هایی که شما احساس اسیب دیدن و فرو رفتن این محتویات را دارید ، می توانید به سادگی هر چه تمام تر ان را به صورت جداگانه سفارش داده و این محصول را مجدد پر کنید.

تحمل وزن

یکی دیگر از دغدغه های مشتریان بحث تحمل وزن این محصولات است به گونه ای که افراد سنگین وزن همیشه در انتخاب یک هپی چیر به مشکل بر خورده و با توجه به ظرافت و بهره مندی از یونولیت در داخل این محصولات با توجه به وزن خود با مشکل رو به رو می شوند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که هپی چیر بزرگ شنی با در نظر گرفتن این مشکل و با توجه به نیاز افراد مختلف سعی کرده تا با ارائه تحمل وزن 150 کیلو گرمی به مشتریان خود اطمینان خاطر ان ها را فراهم کرده و از این حیث این نگرانی را به صورت کامل رفع کند. به همین منظور نیز اگر شما قصد هدیه دادن این محصول و یا خرید ان را برای افراد سنگین وزن دارید می توانید بدون هیچ گونه نگرانی هم اکنون هپی چیر بزرگ شنی را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران سفارش دهید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای ضمانت نامه دو ساله
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...