هپی چیر بزرگ پارچه ای شنی

MOBL-8007

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ پارچه ای شنی

هپی چیر بزرگ پارچه ای شنی را هم می توان در دسته محصولات جدید و خاصی قرار داد که شرکت تهران اینتکس ان را به تازگی در سایت موجود کرده است. این محصول از نظر طراحی شبیه به اکثر مبل های شنی و هپی چیر هایی است که شرکت های فعال در این زمینه ان را تولید کرده اند و با ساختار گردی که دارد این مسئله را تکمیل کرده است. هم چنین باید به این مسئله اشاره کنیم که رویه اصلی اینمحصول از جنس پارچه شکل گرفته که قطعا باعث راحتی هر چه بیشتر و نرمی این محصول شده است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که رنگ تیره این محصول هم باعث شده تا تمامی افراد مایل به انتخاب و خرید این محصول شوند زیرا یک رنگ عامه پسند بوده و در هر فضایی می توان از ان استفاده کرد. هم چنین این محصول قابلیت تعویض محتویات داخلی و رویه را هم دارا می باشد و شما می توانید به سادگی ان ها را در زمان اسیب دیدن تعویض کنید. مسئله بعدی هم امکان جا به جایی این هپی چیر است که به دلیل داشتن وزن کم و پرتابل بودن این محصول ، این فرایند به سادگی انجام می شود.

نقد و بررسی هپی چیر بزرگ پارچه ای شنی

هپی چیر بزرگ پارچه ای شنی

هپی چیر بزرگ پارچه ای شنی یکی دیگر از محصولاتی است که با توجه به نیاز مشتریان و با در نظر گرفتن تمامی کاربرد های این دسته از محصولات تولید و عرضه شده است. اگر نگاهی کلی به ساختار این محصول کنید متوجه خواهید شد که می توانید از این محصول در هر مکانی استفاده کرده و در استفاده های طولانی مدت از این محصول نیز به هیچ عنوان خسته نشوید که این عامل از مهم ترین مزایای این محصول به شمار می رود. هم چنین می توانید با دنبال کردن این مطلب به صورت کامل با خصوصیات این محصول اشنا شوید....

نوع طراحی و ساختار محصول

 اولین نکته در ارتباط با این محصول بحث شیوه شکل گرفتن این هپی چیر است. این هپی چیر همانند اکثر محصولات مشابه به گونه ای طراحی شده تا نیاز شما از بابت یک کالای ایده ال و با کیفیت را براورده سازد. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که تمامی قسمت های این محصول به صورت یکدست و گرد شکل گرفته است که باعث شده تا یک کالای زیبا را از این نظر شاهد باشیم. هم چنین این ساختار سبب شده تا شما بتوانید به سادگی از این محصول در هر شرایطی بهره مند شوید. بحث بعدی در خصوص ساختار این محصول به دوخت و شیوه ان تعلق می گیرد که شما قادر خواهید بود تا به سادگی بر روی لبه های کناری این محصول دوخت را مشاهده کنید. شرکت سازنده این کالا سعی کرده تا در دوخت این محصول خلاقیت به خرج داده و به گونه ای ان را روانه بازار کند که به هیچ عنوان زیبایی های این هپی چیر را خراب نکند. عامل بعدی هم در بحث طراحی به رنگ این هپی چیر تعلق می گیرد به گونه ای که سر تا سر این هپی چیر با استفاده از پارچه ای با رنگ مشکی طراحی و تولید گردیده است.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت این کالا نیز عامل مهم دیگری در خرید و انتخاب این محصول خواهد بود. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از بدنه ای با جنس پارچه شکل گرفته است که این پارچه خود دارای مقاومت بالایی بوده و به سادگی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که محتویات داخلی این هپی چیر همگی از یونولیت یا همان فیبر تولید شده اند که فوق العاده نرم و راحت بوده و قابلیت تعویض را هم داراست به این صورت که در صورت نشست کردن و افت کیفیت این موارد می توانید ان ها به سادگی تعویض کرده و از یونولیت نو و جدید در داخل این هپی چیر استفاده کنید که از خصوصیات مهم این کالا به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شما می توانید رویه این محصول را شست و شو کرده و ان را تمیز نمایید. این کار نیز با استفاده از یک عدد دستمال مرطوب به سادگی انجام خواهد شد.

ضمانت و خدمات پس از فروش

بر خلاف اکثر هپی چیر های موجود در بازار شرکت تهران اینتکس در نظر دارد تا این کالا را با ضمانت یک ساله به مشتریان خود عرضه کند. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که در طول این یک سال شما مواردی که باعث اسیب های احتمالی به این محصول شود را باید رعایت کرده و شرایطی که در برگه گارانتی به شما ارائه می شود را به دقت مطالعه نمایید. حال اگر باز هم محصول شما دچار اسیب شد و شامل گارانتی گشت به سادگی هر چه تمام تر می توانید ان را تحویل نمایندگی محصولات اینتکس در ایران داده و پس از ترمیم بخش اسیب دیده به صورت سالم محصول خود را تحویل بگیرید. هم چنین پس از خرید این محصول شامل خدمات پس از فروش ما نیز خواهد شد که از این نظر هم خیال شما راحت بوده و می توانید سالیان سال از نظر تامین محصولات مرتبط با این هپی چیر بی نیاز بوده و هم چنین سوالات خود را از ما بپرسید تا به بهترین شکل ممکن فروشگاه اینتکس به این نیاز های شما پاسخ دهد.

طول 115 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره گرد
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...