هپی چیر بنفش

MBL-0078

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بنفش

هپی چیر بنفش محصولی بادوام و بسیار راحت بوده که توسط شرکت بست وی طراحی و تولید شده است . رویه این محصول از پارچه منعطف تهیه شده که بسیار نرم و لطیف بوده و حس راحتی بینظیری برای شما به ارمغان می آورد . همچنین این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . مواد تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده بوده که انعطاف محصول را افزایش داده و موجب شده در حین استراحت به راحتی با بدن شما شکل گرفته و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت شود . همچنین این یونولیت ها در برابر ضربه و فشار های وارده بسیار مقاوم بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . در قسمت زیرین این محصول یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید محتویات داخل آن را تعویض نموده و یا حجم آن را تغییر دهید . وزن این محصول در حدود 5 کیلو گرم بوده که بسیار اندک و قابل حمل می باشد . این هپی چیر دارای مقاومت ، کیفیت و طول عمر بالایی بوده و به همین منظور قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و یا حضوری و از طریق فروشگاه اینتکس با قیمتی مناسب و ضمانت نامه 2 ساله خریداری نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر بنفش

هپی چیر بنفش از سری هپی چیر های زیبا و مقاوم شرکت بست وی بوده که به دلیل رنگ و طرحی زیبا مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه بانوان قرار گرفته است . این هپی چیر دارای رویه ای از جنس پارچه منعطف بوده که بسیار نرم و راحت می باشد . همچنین یک تکیه گاه برای آن در نظر گرفته شده که پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی می شود . در ادامه این مطلب قصد داریم به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر بزرگسال همراهی کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اغلب ما حین خریداری یک محصول در نگاه اول به نوع طراحی و رنگ آن توجه نشان می دهیم . زیرا تمام وسایل منزل در زیبایی آن تاثیر بسزایی خواهند داشت . این محصول به گونه ای طراحی شده که علاوه بر اتاق خواب می توان از آن در پذیرایی نیز استفاده نمود . سطح نشیمنگاه این هپی چپیر به صورت گرد طراحی شده و دارای مقداری فروفتگی می باشد که راحتی آن را تا حد زیادی افزایش داده است . یک تکیه گاه نیز برای آن در نظر گرفته شده که پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . رنگ آن نیز بنفش بوده که از جذابیت بالایی در بین افراد برخوردار می باشد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید و یا محتویات داخل آن را تخلیه و تعویض نموده و یا متناسب با سلیقه خود حجم آن را تغییر دهید .

جنس بدنه

از دیگر ویژگی های حائز اهمیت که مستلزم توجه می باشد ، جنس بدنه یک محصول است . زیرا این موضوع تاثیر مستقیمی بر طول عمر و کیفیت آن دارد . این هپی چیر با دارا بودن رویه ای از جنس پارچه منعطف بسیار نرم و راحت بوده و حس آرامش را در حین استراحت برای شما به ارمغان می آورد . اما این نرمی و انعطاف مانع از استحکام آن نشده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده که بسیار منعطف بوده و موجب می شود این هپی چیر به راحتی در حین استفاده با بدن شما شکل بگیرد . علاوه بر این در برابر ضربه و فشار های وارده استحکام محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است . 

ابعاد و وزن

از دیگر موارد قابل ذکر می توان به ابعاد و وزن یک محصول اشاره نمود . زیرا اشغال کمترین فضا و دارا بودن حداقل وزن ممکن برای سهولت در جا به جایی بسیار با اهمیت می باشد . طول و عرض این محصول 90 سانتی متر ، ارتفاع 110 سانتی متر و ارتفاع تا سطح نشیمنگاه 50 سانتی متر می باشد که این ابعاد کاملا مطابق با استاندارد های موجود در نظر گرفته شده و علاوه بر دارا بودنفضای کافی برای استراحت ، فضای کمی را اشغال خواهد نمود . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد . 

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همان طور که ذکر شد این محصول بسیار مقاوم و مستحکم می باشد و به آسانی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . به منظور افزایش طول عمر و ممانعت نمودن از آسیب دیدگی می بایست این محصول را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید . در صورت آسیب دیدگی نیز این هپی چیر قابل تعمیر بوده و شما می توانید تعمیرات آن را به متخصصان شرکت اینتکس بسپارید و یا در صورت تمایل رویه را به طور کامل تعویض نمایید .

جمع بندی

هپی چیر بنفش محصولی منحصر بفرد طراحی و تولید شده وسط شرکت بست وی می باشد که با رویه ای نرم و در عین حال مقاوم دارای طول عمر بالایی می باشد . این محصول دارای حجم و وزن مناسبی بوده و به سادگی قابل حمل می باشد . یونولیت های بکار رفته در ساختار داخلی آن نیز موجب شده که با بدن شما شکل گرفته و حس آرامش را به شما القا نماید . شما می توانید با تهیه این محصول از طریق نمایندگی اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی از ضمانت نامه ای 2 ساله بهره مند شوید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه منعطف
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...