هپی چیر بنفش

MBI_447400

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,570,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بنفش

هپی چیر بنفش از سری هپی چیر های بسیار نرم و منعطف می باشد که به دلیل رنگ بدنه بسیار مورد توجه قرار گرفته است . جنس رویه این محصول از پلی استر تهیه شده است که بسیار مستحکم بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . علاوه بر این از انعطاف و لطافت قابل توجهی برخوردار بوده و بسیار نرم و راحت می باشد . داخل این محصول نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که نرمی و انعطاف محصول را دوچندان افزایش داده و به موجب این امر ، در حین استراحت به راحتی با بدن شما شکل گرفته و مانع از خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید . همچنین می توانید حجم یونولیت ها را تغییر داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . وزن این هپی چیر بسیار اندک بوده و و تنها 5 کیلو گرم می باشد که می توان به راحتی آن را حمل و جا به جا نمود . در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای آن دارد . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه تهران اینتکس خریداری نموده و آن را با ضمانت نامه ای دو ساله تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر بنفش

هپی چیر بنفش از سری هپی چیر های زیبا و پرطرفدار می باشد که به دلیل نوع طراحی و رنگ رویه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . رویه این محصول از جنس پلی استر بوده که بسیار نرم و در عین حال مقاوم در برابر ساییدگی می باشد . حجم این محصول مناسب بوده و قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد . در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر همراهی نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

مهم ترین اصل در خرید محصولات مورد نیاز توجه به شکل ظاهری و نوع طراحی آن می باشد . هر محصول می بایست متناسب با دکوراسیون منزل ، سلیقه فردی و روحیات شخص انتخاب شود . این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده است و به دلیل انعطاف قابل توجه آن می تواند در حین استراحت به راحتی بابدن شکل گرفته و آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان آورد . رنگ آن نیز بنفش روشن بوده که بسیار زیبا و آرامش بخش می باشد که این ویژگی جذابیت آن را تا حد چشمگیری افزایش داده است . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید یونولیت های داخل آن را تخلیه و تعویض نموده و یا متناسب با سلیقه خود حجم آن را تغییر داده و این هپی چیر زیبا را به فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . علاوه بر این شما قادر خواهید بود رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید .

جنس بدنه

همه ما در ازای مبلغ پرداختی برای خریداری محصولات ، خواستار کالایی مرغوب و با طول عمر بالا هستیم . زیرا محصولی هرچند زیبا و شکیل ، در صورت عدم مرغوبیت به سادگی دچار آسیب دیدگی شده و مدت زمان اندکی قابل استفاده می باشد . جنس رویه این محصول از پلی استر درنظر گرفته شده است که بسیار نرم و راحت بوده و می توانید ساعت ها بدون خستگی آن را مورد استفاده قرار دهید . محتویات تکیل دهنده این هپی چیر از یونولیت خرد شده می باشد که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . علاوه بر این از انعطاف قابل قبولی برخوردار بوده و به سادگی قابل تغییر شکل می باشد به همین منظور می توانید آن را متناسب با نیاز خود شکل دهید .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر مشخصه های کالایی مرغوب می توان به حجم و وزن مناسب آن اشاره نمود . زیرا در این صورت می توان از آن در هر مکانی استفاده نمود . این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای طول و عرضی معادل 80 سانتی متر و ارتفاع 70 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استاندارد های موجود طراحی شده است . وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر است وزنی معادل 150 کیلو گرم را تحمل نماید .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصول ، نحوه نگهداری و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی در طول عمر آن خواهد داشت . برای افزایش طول عمر این هپی چیر می بایست آن را از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز دور نگهدارید . در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید رویه را تعویض نمایید .

جمع بندی

هپی چیر بنفش محصولی زیبا و جذاب بوده که با توجه به انعطاف و نوع طراحی خود توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . یونولیت های موجود در این محصول موجب انعطاف و شکل پذیری آن شده است که با توجه به این ویژگی بدن شما در بهترین موقعیت قرار خواهد گرفت . وزن این محصول بسیار اندک بوده و در عین حال قادر به تحملوزن بالایی می باشد . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی سفارش داده و یا به صوت حضوری و با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را با قیمتی مناسب و ضمانت نامه دو ساله خریداری نمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای ضمانت نامه دو ساله
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...