هپی چیر تخت خواب

mbl-9108

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,810,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تخت خواب

هپی چیر تخت خواب یک محصول فوق العاده با دوام و زیبایی است که با طراحی منحصر به فردی که دارد سبب شده تا مشتریان زیادی خواهان داشتن ان باشند. این کالا دارای ظرفیت یک نفره می باشد و همین عامل هم سبب شده تا فرد به صورت کاملا راحت بر روی این محصول دراز کشیده و به استراحت بپردازد. بخش تکیه گاه این محصول به صورت شیب دار می باشد و همین عامل هم سبب شده تا پس از تکیه دادن به این قسمت کمر شما خسته نشود. هم چنین این محصول به صورت دراز کش و با ارگونومی خاصی که دارد طراحی و تولید گردیده است و همین عامل نیز سبب شده تا به سادگی بتوانید بر روی این هپی چیر بخوابید. علاوه بر این ها این کالا ساخته شده از نوع پارچه نانو می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. رنگ ابی چشم نواز این محصول هم قطعا در خرید مشتریان تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر تخت خواب

هپی چیر تخت خواب

هپی چیر تخت خواب یک محصول فوق العاده زیبا و با دوامی می باشد متن های خاص و منحصر به فردی که دارد باعث شده تا مشتریان زیادی را جذب خود کرده و خوشبختانه این تعداد از مشتریان از خرید خود پشیمان نشده اند. این کار به صورت بسیارنرم و راحتی ساخته شده که بدون شک هر شخصی که در اندک زمانی بر روی آن بنشیند آرامش و حس لذت بخشی را به خود هدیه می دهد. ما در این مقاله سعی داریم با کمک متخصص هایمان تجربه های آنها را برای شما بازگو کرده و با هزینه ای که میخواهید بپردازیم بهترین محصول را خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همیشه در بین همه محصولات به غیر از جنس و کیفیت محصول آن که بدون شک اصلی‌ترین دلیل هر شخصی برای خرید می باشد طراحی و ارگونومی ساخت آن محصول است که خود را از بقیه متمایز می کند. این محصول بسیار عالی و ناب ساخته شده است و متخصصان سخت پسند و سخت گیر ما که به بسیاری از محصولات خوب و تاپ های شرکت های بزرگ نمره معمولی و یا پایینی را دادند بهتره و آگاه ساختن محصول نمره قابل قبولی را داده اند. این محصول با طراحی شیب داری که تولید شده است باعث می شود تا خود، یک تخت بالش دار حساب شود و شما می توانید بر روی آن خوابیده و با آرامش مشغول تماشای سریال مورد علاقه خود شوید. همچنین رنگ بدنه این محصول همانطور که مشاهده می کنید به رنگ آبی بوده و بسیار زیبا و شکیل می باشد.

جنس بدنه

بدون شک جنس بدنه هر محصولی اصلی ترین قابلیت آن محصول می باشد و اگر هر محصول جنس و کیفیت خوبی را دارا نباشد استقبال زیادی از آن نخواهد شد. جنس بدنه این محصول از پارچه ترک نانو، و مواد داخلی آن هم از پلی استایرن می باشد و دارای کیفیت و مقاومت چشمگیری است. پس از لحاظ جنس این محصول هیچ نگران نباشید.

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این صورت می باشد: طول: 115 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر، تحمل وزن: 100 کیلو گرم و در پایان وزن آن 4 کیلو گرم می باشد و با وزنی که دارد شما به آسانی می توانید آن را حمل بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و شما به آسانی می توانید از آن استفاده کنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول هم باید ذکر کرد که وسایل های تیز را از این هپی چیر دور نگه داشته تا احتمال پارگی در بدنه این محصول پایین به حداقل برسد. اما اگر در هر صورتی در این محصول مشکل و یا پارگی ایجاد شد هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما می توانید آن را به فروشگاه تهران اینتکس آورده و آن را همانند روز اول دریافت نمایید.

جمع بندی

هپی چیر تخت خواب یک محصول زیبا تک نفره می باشد که رنگ بدنه آن آبی بوده و جنس آن از پارچه ترک نانو و مواد داخلی آن از پلی استایرن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد. این محصول بسیار سبک بوده و شما به آسانی می توانید آن را حمل یا جا به جا بکنید و از آن لذت ببرید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در نزدیک ترین زمان در منزل خود را دریافت کنید.

طول 115 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...