هپی چیر تخت خواب اینتکس

MBl-55674

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تخت خواب اینتکس

هپی چیر تخت خواب اینتکس از سری هپی چیر هایی با ساختار متفاوت می باشد که در واقع از آن به عنوان تخت خواب برای استراحت و یا خواب نیز می توانید استفاده کنید . این هپی چیر دارای رویه ای زیبا و منعطف از جنس پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های پارچه مخمل که در ساخت این هپی چیر از آن بهره برده شده است مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی می باشد . در ساختار داخلی این هپی چیز از یونولیت خرد شده و مخصوص استفاده شده است که استحکام بالایی دارد و علاوه بر آن به خوبی با بدن شما حالت می گیرد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد و وزن خود هپی چیر برابر با 7 کیلو گرم است که نشان از استاندارد بودن وزن دارد . لازم به ذکر است که به همراه این هپی چیر ، ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس نیز برای شما عزیزان وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . هپی چیر تخت خواب اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات اینتکس وجود دارد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر تخت خواب اینتکس

هپی چیر تخت خواب اینتکس یک محصول خاص و جدید بوده که با قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول با وزن بدنه ای بسیار کم ساخته شده که در مقابل توان تحمل بسیار بالایی دارد. از سوی دیگر کیفیت بالای بدنه این محصول موجب طول عمر فوق العاده بالای ان شده که ضمانت نامه دو ساله کالا تضمینی بر این ادعا می باشد. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل بخش های محتلف این محصول یک راهنمایی جامع برای خریدی مطمئن ارائه دهیم. پس اگر شما نیز قصد تهیه یک محصول ایده ال را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به ارگونومی ساخت  نواوری در طراحی هر محصولی از جمله اساسی ترین نکات در جلب نظر مصرف کنندگان محترم می باشد. زیرا ظاهر شکیل هر محصول بوده که در نگاه او نظر ها را به خود جلب می کند. هپی چیر ها در زمان کوتاهی که از پیدایش ان ها می گذرد توانسته اند جایگزینی مطمئن برای مبل های راحتی بوده که به یک استقبال گسترده دست یابند. این محصول با توجه به ان که دارای بدنه های ساده و تقریبا مشابه یکدیگر هستند اما با توجه به طول عمر بالا و نرمی و راحتی خود رضایتمندی افراد مختلف را کسب می کنند. اما در این بخش طراحان خوش ذوق شرکت اینتکس اقدام به طراحی گروهی متفاوت از هپی چیر ها زده اند. این محصول با یک ارتفاع کم و ساختاری مستطیل شکل و بزرگ می تواند یک انتخاب مطمئن برای خوابی راحت باشد. رویه این محصول از پارچه ای یک رنگ ساخته شده که سادگی زیبایی به کالا می بخشد. شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود سفارش دهید.

جنس بدنه

مرغوبیت جنس بدنه موجب کیفیت کالا و طول عمر بالای محصول خواهد شد. شرکت اینتکس نیز برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و تاکید زیادی که بر رضایتمندی مشتریان دارد در پروسه تولید این محصول زیبا به دنبال کیفیت بالای جنس رویه رفته است. این محصول با رویه ای از جنس پارچه مخمل ساخته شده که استحکام بالایی دارد. این پارچه علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری بالای خود دارای خاصیت ضد تعریق نیز می باشد. به علاوه در صورت پارگی این پوشش بدنه قابلیت تعمیرات نیز دارد. توجه داشته باشید اگر بدنه محصول دچار الودگی شده به راحتی می توانید ان را شست و شو دهید. زیرا مرغوبیت بالای این پارچه در تماس مستقیم با مواد شوینده و اب دچار ضعف نخواهد شد.

ابعاد و وزن

این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته که طول ان معادل 130 سانتی متر و عرض ان معدل 80 سانتی متر این باشد. این ابعاد یک فضای راحت برای استراحت شما مهیا ساخته است. البته ارتفاع 50 سانتی متری محصول به جهت فاصله از سطح زمین کاملا استاندارد بوده که برای اسایش شما بسیار مناسب می باشد. این محصول قابلیت حمل و نقلی اسان را نیز دارد. زیرا دارای وزن بدنه ای بسیار کم و فقط 7 کیلوگرمی می باشد. البته از جمله نکات مثبت این کالا تون تحمل بالای ان بوده که در حدود 130 کیلوگرم است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد. شما محصول خود ر از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید و به راحتی از ان جهت استراحتی ایده ال استفاده نید. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت و یا فیبر مصنوعی بوده که علاوه بر وزن کم دارای نرمی بسیار بالایی می باشد. جهت حفاظت از این کالا از وارد کردن وزنی بیش از توان تحمل ان به بدنه محصول اجتناب کنید. البته در صورت اسیب بدنه شما می توانید مواد داخلی را به سادگی تعویض کنید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه پرهیز نمایید. در صورت پارگی شما می توانید برای تعمیرات و یا تعویض این پوشش اقدام کنید.

جمع بندی

هپی چیر تخت خواب اینتکس محصولی با طراحی متفاوت و جدید بوده که برای استراحت طولانی مدت یک مکان مناسب به شما می رود. اگر شما نیز قصد تهیه این کالا را دارید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به نمایندگی اینتکس و با دریافت ضمانت نامه معتبر دو ساله این محصول را به سادگی خریداری نمایید.

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ محصول خاکستری
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...