هپی چیر تخت خواب دو نفره

mbl-9107

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تخت خواب دو نفره

هپی چیر تخت خواب دو نفره از سری محصولات چند کاره است که قطعا دارا بودن ان در داخل منزل به استراحت درست و صحیح شما کمک شایانی خواهد نمود. این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است و در کنار ان هم یک عدد کوسن قرار گرفته است که باعث می شود تا در هنگام دراز کشیدن بر روی این محصول بتوانید با زیر سر گذاشتن این کوسن و هم چنین با بهره گیری از نرمی و راحتی این محصول اقدام به خوابیدن بر روی ان نمایید. نکته مهم در خصوص این کالا رنگ خاکستری ان است که رنگی جذاب و در عین حال سرسنگین بوده و به راحتی کثیف نخواهد شد که از این حیث هم یک مزیت بزرگ به شمار می رود. هم چنین ارتفاع مناسب این هپی چیر از سطح زمین هم باعث شده تا با نشستن ، دراز کشیدن و یا خوابیدن بر روی این محصول و هم چنین پس از انعطاف پذیری ان ، این محصول باز هم از سطح زمین فاصله داشته باشد و نرمی و راحتی را به شما هدیه کند. تمام این موارد سبب شده تا یک محصول فوق العاده راحت و دیدنی را شاهد باشیم.

نقد و بررسی هپی چیر تخت خواب دو نفره

هپی چیر تخت خواب دو نفره

هپی چیر تخت خواب دو نفره از محصولات خاص و بسیار شیکی است که بدون شک هر شخصی با خرید و استفاده از آن بدو شک برای شما احساس آرامش و رضایت را همراه با خود خواهد داشت. این محصول مناسب افراد های متاهل بوده و با متد ها جدید و و استاندار های جهانی ساخته شده است. بدون شک شما از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد و قطعا یکی از بهترین خرید های شما در طول عمرتان خواهد بود. این تخت نسبت به قیمتی که دارد دارای کفیت و زیبای و شیکی بالایی است و ارزش خرید آن بالا می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمام نکات این محصول آشنا کرده تا اگر ذره ایی از خرید این محصول شک داشته بودید آن شک هم بر طرف شود. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

هر شخص و افرادی نسبت به طرز فکر و علایق خود یک سری استاندارد ها و قوانینی برای خرید محصول خود طرح می کنند و صد درد صد یکی از آن قوانین طراحی و زیبایی آن می باشد زیرا محصولی که طراحی و زیبایی خاصی نداشته باشد تا سالیان سال بدو استفاده و خریدار خواهد بود. به همین دلیل این محصول از کالا های مستطیلی شکل بوده و به رنگ خاکستری می باشد و جز محصولات بسیار شیک و نامدار اینتکس قرار دارد.

جنس بدنه

اما یکی دیگر از آن قوانین های افراد برای خرید محصول جنس بدنه آن می باشد که از اصلی ترین دلایل هر خرید از قدیم الایام بوده است زیرا بالاخره هر شخصی در طول چند دهه ای که زندگی می کند بدون شک محصولی را خریداری کرده که از خرید خود پشیمان بوده زیرا آن محصول پس از گذشت مدت زمان کمی فرسوده و دیگر غیر قابل استفاده شده است. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل بوده و درای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد که متخصصان ما به آن نمره بالایی را داده اند پس از لحاظ جنس و کیفیت این محصول هم خیالتان راحت باشد و با خیالی آسان آن را از نمایندگی تهران اینتکسخریداری نمایید.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به این شرح می باشد: طول : 130 سانتی متر، عرض : 80 سانتی متر، ارتفاع : 50 سانتی متر ، تحمل وزن : 130 کیلو گرم و در پایان وزن آن 7 کیلو گرم می باشد و همانطور که مشخص است شما به آسانی می توانید آن را حمل و جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی نیاز ندارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و آرامش را به جسم و ذهن خود بدهید. اما در خصوص نگهداری و مراقبت این محصول باید ذکر شود که حتما مراقب وسایل و اشیا تیز باشید زیرا ممکن است که در بدنه این محصول پراگی ایجاد شود و دیگر غیر قابل استفاده بشود اما اگر در هر صورتی چنین مشکلی برای این محصول ایجاد شد هیچ نگران نباشید زیرا این کالا دارای ضمانت دو سال پس از فروش بوده و شما آن را می توانید به فروشگاه تهران اینتکس آروده و همانند روز اول آن را دریافت کنید.

جمع بندی

هپی چیر تخت خواب دو نفره یک محصول زیبا و شیکی می باشد که تولید شده توسط شرکت اینتکس است. این محصول که به رنگ خاکستری طراحی و تولید شده است از مدل های مستطیلی شکل این شرکت بوده و جنس بدنه آن از پارچه مخمل می باشد و دارای کیفیت و مقامت بسیار بالایی است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را در نزدیک ترین زمان درب منزل دریافت نمایید.

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ محصول خاکستری
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...