هپی چیر توپ فوتبال

bestwat_75010

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر توپ فوتبال

هپی چیر توپ فوتبال یک محصول بسیار شیک با طراحی جذابی می باشد که شرکت معروف و نامدار بست وی آن را طراحی و تولید کرده است. این محصول به شکل توپ فوتبال بوده و از دو رنگ سفید و مشکی در آن بکار رفته شده. قطعا این محصول زیبایی های خاص خودش را داراست و استفاده از آن در منزل، خانه شما را جذاب تر می کند. این محصول طراحی گردی را داشته که اکثر هپی چیر ها از این طراحی پیروی می کنند. شما می توانید این محصول را همچنین در سالن های ورزشی نیز گذاشته، تا محیط آن جا کاملا ورزشی باشد. جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و یا صدمات احتمالی می باشد. این محصول بسار سبک بوده و وزن آن 5 کیلو گرم می باشد که شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید. تحمل وزن این محصول 120 کیلو گرم بوده و افرادی که وزنشان بالای این عدد می باشد به هیچ وجه از این محصول استفاده نکنند تا به محصول آسیبی نرسانند و عمر استفاده از این محصول بالا برود. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظر را  درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی هپی چیر توپ فوتبال

هپی چیر توپ فوتبال

هپی چیر توپ فوتبال از محصولات راحتی با طراحی ورزشی بوده که در سال 2019 توسط شرکت بست وی ساخته شده و طرفدار و خریدارن زیادی را جذب خود کرده است. اگر قصد خرید هپی چیر را دارید و یکی از محصولات مد نظرتان هپی چیر توپ فوتبال بوده است ما به شما پیشنهاد می کنیم یک بار این مقاله را مطالعه کرده تا با نکات این محصول آشنا شده و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا با تجربه های متخصص هایمان به بررسی این محصول پرداخته و شما با توجه به مزایا و معایب این محصول، ارزش خرید آن را بسنجید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و باعث شده تا نسبت به صندلی و مبل های مستطیلی و مربعی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. این محصول به شکل یک توپ فوتبال بوده و رنگ هایی که در آن به کار رفته سفید و مشکی می باشد و به همین منظور زیبایی خص خودش را دارا است. شما این محصول را می توانید در سالن های ورزشی هم گذاشته تا سبک و سیاق آن منطقه را کاملا ورزشی کنید. بدون شک استفاده از این محصو.ل در منزل، خانه شما را بسیار جذاب تر و شکیل تر خواهد کرد.

جنس بدنه

اما قطعا از این موضوع آگاه هستید که هر محصولی باید دارای چند مزایا و یا دلایل اصلی برای خرید باشد، تا خریدار را به سمت خود جلب کرده و او را از خریدی که انجام داده، راضی نگه دارد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و یا صدمات احتمالی می باشد.

ابعاد و وزن

معمولا یکی دیگر از دلایل اصلی خرید محصولات خانه، سایز و وزن آن محصول می باشد به طوری که با اندازه مکانی که به آن محصول اختصاص می دهند، مغایرت داشته باشد. به همین دلیل، ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 114 سانتی متر، عرض: 114 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر، تحمل وزن: 120 کیلو گرم و درنهایت وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که به همین منظور با وزن بسیار سبکی که داراست شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا اندک زمانی بر روی نشیمنگاه این محصول نشسته تا این مبل هپی چیر فرم و شکل خود را دریابد. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل و اشیا تیز را از این محصول فاصله دهید تا مشکل و یا در بدنه آن پارگی ایجاد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی ایجاد شد و یا صدمه ای به بدنه این محصول وارد شد شما در وهله اول می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کنید و در وهله دوم می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما آن را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جنع بندی

هپی چیر توپ فوتبال یک محصول بسیار زیبا با طراحی ورزشی بوده که ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و شکل توپ فوتبال است. جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمتان احتمالی و یا ساییدگی دارا می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

طول 1.14 سانتی متر
عرض 1.14 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...