هپی چیر تکنفره بنفش چرم

MBl-55793

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,388,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تکنفره بنفش چرم

هپی چیر تکنفره بنفش چرم یکی دیگر از هپی چیر های تولید شده برای رده سنی بزرگسال بوده که طول عمر بالا و ساختاری نرم و طبی داشته و توسط نمایندگی مرکزی اینتکس روانه بازار شده است. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. رنگ بدنه محصول بنفش تیره انتخاب شده که طرفداران فراوانی دارد. اما در صورت تمایل شما می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع روکش بدنه کاملا قابل شستشو و ضداب و ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی هپی چیر نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. مواد یونولیتی وزن کم و ساختاری منعطف با قابلیت تحمل وزن بالا دارند. این هپی چیر بدنه منعطف داشته پس قابل استفاده برای زمان استراحت و تماشای تلویزیون و.. است. لازم به ذکر بوده مواد داخلی هپی چیر قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد دارند. برای خرید محصول با قیمت ارزان و طول عمر بالا توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر تکنفره بنفش چرم

هپی چیر تکنفره بنفش چرم

هپی چیر تکنفره بنفش چرم یک محصول استثنایی با طول عمر بالا و طراحی کاملا راحت و ساده بوده که برای استفاده بزرگسالان به تازگی توسط نمایندگی مرکزی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر زیبا طراحی بدنه طبی داشته که برای استفاده در منزل و محل کار مناسب می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این هپی چیر به معرفی محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول منحصر به فرد و خرید هپی چیر متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل های شنی و هپی چیر ها دارای طراحی بدنه تقریبا مشابه یکدیگر بوده و اغلب از نواوری بالایی برخوردار نیستند. اما با توجه به ساختار راحت و وزن کم در کنار طول عمر بالا توانسته اند به یک رقیب قدرتمند برای مبل های راحتی کلاسیک تبدیل شوند. هپی چیر تکنفره بنفش چرم نیز مانند سایر نمونه های مشابه ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که با توجه به افزایش ارتفاع شاهد کاهش قطر ان هستیم. تکیه گاه محصول به صورت کاملا سرخود و منعطف طراحی شده است. پس در اثر استفاده و با گذر زمان بر با توجه به فرم بدن فرد مصرف کننده تغییر حالت می دهد. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا افراد بتوانند برای زمان های کار و مطالعه و استراحت و.. از این هپی چیر استفاده کنند. رنگ بدنه هپی چیر کاملا ساده و بنفش است. تولید کننده برای رفاه حال مشتریان محترم این هپی چیر را در رنگبندی بالایی تولید می کند. پس می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه هپی چیر را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. با استفاده از این هپی چیر می توانید دکوراسیون محل کار و زندگی خود را به سادگی تغییر دهید.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به تاثیر مستقیم طول عمر محصول با نوع جنس بدنه ان ، نمایندگی اینتکس برای تولید روکش بدنه هپی چیر از بهترین نوع چرم مصنوعی استفاده کرده است. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و استفاده طولانی مدت از ان حساسیت و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و در برابر وزن و فشار بالا اسیب نمی بیند. شما می توانید با خیالی اسوده روکش بدنه هپی چیر را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر نرم و منعطف و از نوع یونولیت خرد شده هستند. این مواد سبک بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. لازم به ذکر بوده می توانید مواد یونولیتی را به راحتی تعویض و یا مجدد شارژ نمایید.

ابعاد و وزن

این هپی چیر برای استفاده بزرگسالان طراحی شده و ارگونومی ساخت بدنه ای گرد دارد. بر همین اساس قطر ان 100 سانتی متر بوده که یک نشیمنگاه بزرگ و راحت را برای استفاده در اختیار شما قرار دهد. ارتفاع هپی چیر از بخش کف تا بالاترین سطح ان 90 سانتی متر بوده که 40 سانتی متر ان متعلق به نشیمنگاه هپی چیر است. این محصول را با توجه به وزن بدنه 5 کیلوگرمی خود می توانید به راحتی جا به جا کنید. هپی چیر می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کرده پس استفاده از ان محدودیت خاصی ندارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

هپی چیر ها به صورت کاملا اماده به دست شما رسیده و برای استفاده نیاز به راه اندازی خاصی ندارند. تنها نیاز بوده ان ها را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضی کاملا صاف قرار دهید. برای مراقبت از هپی چیر لازم بوده وزنی بیش از 180 کیلوگرم را به بدنه محصول وارد نکیند. همچنین روکش بدنه را از مواد نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این هپی چیر دارای ضمانت نامه 2 ساله است.

جمع بندی

هپی چیر تکنفره بنفش چرم محصولی زیبا با طول عمر بالا بوده که کاملا طبی و راحت بوده و تمام سنین می توانند به راحتی از محصول استفاده کنند. این هپی چیر قابلیت حمل اسانی داشته و رنگبندی بالایی دارد. برای خرید محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول نارنجی
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...