هپی چیر تکنفره دو رنگ چرم

MBl-54671

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تکنفره دو رنگ چرم

هپی چیر تکنفره دو رنگ چرم یکی دیگر از زیباترین انواع هپی چیر بوده که توسط نمایندگی مرکزی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر نرم و بادوام بوده و تمامی افراد با هر سن و هر وزنی می توانند این هپی چیر را انتخاب کنند. طراحی بدنه زیبای هپی چیر موجب شده تا افراد برای استفاده در زمان کار و استراحت و مطالعه و.. به راحتی این محصول را خریداری نمایند. این هپی چیر وزن کمی در حدود 6 کیلوگرم داشته تا به راحتی امکان جا به جایی ان وجود داشته باشد. بدنه هپی چیر ترکیبی از دو رنگ بوده که در تنوع بالایی تولید شده است. به همین دلیل تمامی مصرف کنندگان می توانند رنگ بدنه هپی چیر را شخصا سفارش بدهند. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری و رضایتمندی مصرف کنندگان روکش بدنه هپی چیر را از نوع چرم مصنوعی مرغوب تولید کرده اند. پارچه چرم مصنوعی نرم و بادوام بوده و قابل شستشو با اب و مواد شوینده است. می توانید از این نوع روکش بدنه برای استفاده های طولانی مدت استفاده کنید. زیرا کاملا ضدتعریق و ضداب است. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر نیز از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و وزن کمی دارند. البته این مواد می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی مطمئن بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید هپی چیر با قیمت مناسب و دوام بالا پیشنهاد می کنیم به فروشگاه مرکزی اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر تکنفره دو رنگ چرم

هپی چیر تکنفره دو رنگ چرم

همان طور که میدانید این روز ها بازار خرید و فروش هپی چیر و مبل های شنی بسیار داغاست و شرکت های گوناگونی سعی کرده اند تا با تولیدات جذاب خود بازار را در دست گرفته و فروش بالا را نصیب خود کنند. در همین رابطه نیز هپی چیر های زیادی در بازار موجود می باشد که یکی از این محصولات که ساخت کشور ایران نیز می باشد ، هپی چیر تکنفره دو رنگ چرم است. این هپی چیر خصوصیات عالی زیادی را داراست که ما نیز در این مقاله به بررسی یکایک ان ها خواهیم پرداخت....

طراحی و ارگونومی ساخت

در اولین بخش از بررسی این هپی چیر باید به این مسئله اشاره کنیم که این هپی چیر از ساختار دو رنگ بهره مند می باشد که این عامل خود باعث شده تا این محصول فوق العاده چشم نواز باشد. در همین راستا و در تکمیل این جمله باید به این نکته اشاره کنیم که این هپی چیر از دو رنگ قرمز و ابی شکل گرفته است که به صورت مساوی بخش های مختلف این محصول را تحت الشعاع خود قرار داده اند. هم چنین نوع دوخت این محصول هم به گونه ای است که زیاد به چشم نخواهد امد و همین عامل باعث شده تا از زیبایی های این هپی چیر کاسته نشود. عامل مهم دیگر هم در خصوص بخش تکیه گاه این هپی چیر است که هر چه از سمت پایین به بالای این محصول نگاه می کنیم عرض ان کمتر شده و در بالا ترین قسمت این محصول هم نازک تر از بقیه قسمت ها خواهد شد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که نرمی و راحتی و همین طور انعطاف پذیری این هپی چیر باعث شده تا بخش های گوناگون این محصول به راحتی فرو رود و بتوانید شکل دلخواه خود را به ان ببخشید.

جنس بدنه

عامل مهم دیگر نیز در خصوص این هپی چیر به بحث جنس بدنه ان تعلق می گیرد که قطعا عاملی مهم و اساسی در انتخاب این محصول خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این هپی چیر را جنس چرم مصنوعی شکل داده است که قطعا یکی از بادوام ترین و ضخیم ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. هم چنین این جنس به گونه ای شکل گرفته است که می توانید از ان در هر شرایط اب و هوایی بدون نگرانی استفاده کنید.

ابعاد و وزن

عامل مهم دیگر نیز در خصوص این محصول به ابعاد ان تعلق می گیرد که این هپی چیر در ابعاد ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر و ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر ) طراحی و تولید گردیده است. هم چنین این هپی چیر مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تحمل وزن بالایی را هم داراست. هم چنین وزن کلی این هپی چیر نیز تنها 6 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شرکت تولید کننده این هپی چیر یعنی تهران اینتکس سعی کرده تا این محصول را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده و ان را به صورت اماده استفاده روانه بازارکند. همین عامل نیز باعث شده تا شما از این نظر نیاز به راه اندازی ، نصب و یا از این قبیل موارد در خصوص این هپی چیر نداشته باشید و تنها پس از خارج کردن این محصول از بسته بندی ان را در فضای مربوطه و مد نظر خود قرار داده و از ان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. نکته مهم دیگر هم شرایط نگهداری از این هپی چیر است که مهم ترین عامل عدم ضربه زدن و سوراخ کردن این هپی چیر بوده و حفاظت درست و اصولی از رویه این محصول می باشد. این عوامل سبب می شود تا با خیال راحت بتوانید سالیان سال از این محصول استفاده کرده و بدون هیچ گونه افت کیفیت از ان استفاده کنید.

جمع بندی

هپی چیر تکنفره دو رنگ چرم یک محصول با رنگ بندی زیبا ، طراحی اصولی و جذاب و همین طور ابعاد مناسب می باشد که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت و قیمت عالی ان را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...