هپی چیر تک نفره اینتکس

MBl-55675

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,448,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره اینتکس

هپی چیر تک نفره اینتکس محصولی از برند جهانی اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است با توجه به کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد جای خود را در میان هواداران هپی چیز و مبل شنی باز کند . جنس رویه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که درزهای آن به خوبی پرس شده اند و خیال شما را از بابت باز شدن درز این محصول راحت می کند . کمپانی اینتکس با توجه به سابقه بلند بالا و تجربه ای که در ساخت مهندسی شده هپی چیز ها دارد ، توانسته است قابلیت تحمل وزن این محصول را تا 180 کیلو گرم بالا ببرد . در ساختار داخلی این محصول از فوم خرد شده استفاده شده است که دارای استحکام بالایی می باشد و به خوبی با بدن شما حالت می گیرد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس راحتی بالا به همراه جلوگیری از خستگی را برای شما فراهم آورد . این هپی چیر در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که تمامی این رنگ ها را می توانید از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید . لازم به ذکر است که به منظور بالا بردن اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز ، این هپی چیر شامل ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس می باشد . هپی چیر تک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود است که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر تک نفره اینتکس

هپی چیر تک نفره اینتکس محصولی جذاب و با کیفیت بوده که توسط این کمپانی معتبر در حال عرضه به بازار های جهانی می باشد. این محصول با ساختاری مقاوم و پوشش بدنه ای با کیفیت وانسته رضایتمندی طیف گسترذه ای از مصرف کنندگان محترم را به خود جلب نماید. این کالا ساده و شیکل با توجه به وزن می که داشته توان تحمل بسیار بالایی دارد و دچار مشکل نخواهد شد. در این قسمت قصد داریم تا به تحلیل ساختار کلی این کالا در تمام قسمت های مختلف ان بپردازیم. در مجموع یک راهنمای کامل برای اشنایی و انتخاب یک کالای مناسب ارائه خواهد شد. پس اگر شما نیز می خواهید یک خرید عالی را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت هر محصول از انجا اهمیت بسزایی داشت که در نگاه اول هر کالایی با نمای ظاهری خود اقدام به جلب نظر مشتریان خواهد کرد. البته توجه داشته باشید تمامی افراد در زمان خرید به دنبال محصولی منحص به فرد بوده که انتظار یک خرید عالی را دارند. هپی چیر ها در زمان کوتاهی که به بازار عرضه شده اند می توان گفت به سهولت به یکی از رقیب های قدرتمند مبل های راحتی و صندلی های راحتی شده باشند. زیرا این محصولات علاوه بر طول عمر بالا دارای وزن کمی هستند به راحتی جا به جا می شود. البته تنوع در این گروه محصولات کم بوده که در مقایسه با سایر ویژگی های مثبت ان ها قابل چشم پوشی می باشد. این محصول نیز همانند سایر هپی چیر های موجود در سطح بازار ساختاری گرد داشته و نشیمنگاه بزرگ و تکیه گاه استاندارد ان به یکدیگر کاملا متصل هستند. به دلیل راحتی بسیار زیاد محصول شما می توانید برای استراحت و یا حتی مطالعه در محل کار و منزل اط ان بهره برداری کنید. این محصول بدنه ای کاملا یک رنگ و ساده دارد. البته شرکت اینتکس اپشنی برای این محصول در نظر گرفته تا در صورت تمایل بتوانید رنگ بدنه ان را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

جنس بدنه

جهت احترام به حقوق مصرف کنندگان توجه به مرغوبیت جنس بدنه محصول تولیدی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین منظور شرکت اینتکس این محصول ار پارچه ای با جنس چرم مصنوعی تولید می کند.  این محصول علاوه بر نرمی در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد. زیرا تمامی افراد در قبال پرداخت هزینه انتظار دارند محصول دریافتی طول عمر بالایی داشته باشد. این جنس بدنه خاصیت ضد تعریق داشته و استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. از سویی دیگر شما می توانید به سادگی بدنه را شست و شو دهید. زیرا این جنس در تماس مستقیم با اب و مواد شوینده دچار ضعف کیفیتی نخواهد شد.

ابعاد و وزن

از جمله ویژگی های مثبت این محصول سهولت حمل و نقل ان بیان می شود. زیرا وزن بدنه محصول فقط معادل 5 کیلوگرم است. این وزن کم توان تحمل وزن بالایی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی دارد. همانطور که بیان شده این کالا ساختاری گرد داشته که طول و عرض همسان ان معادل 90 سانتی متر است. ارتفاع 100 سانتی متری محصول شامل دو بخش 40 سانتی متر ارتفاع نشیمنگاه و 60 سانتی متر ارتفاع تکیه گاه ان می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نیاز به راه اندازی نداشته و کاملا اماده به دست شما می رسد. پس از دریافت محصول ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. بدنه محصول در اثر نشستن به فرم استاندارد و نرمی ایده الی خواهد رسید. مواد داخلی تکیل دهنده این هپی چیر از جنس یونولیت بوده که علاوه بر نرمی دارای وزن بسیار کمی نیز هستند. برای حفاظت از محصول وزنی بیش از توان تحمل به بدنه ان وارد نسازید. البته در صورت اسیب می توانید مواد داخلی کالای خود را تعویض کنید. از سویی دیگر تحت هیچ شرایطی اجسام نوک تیز به به داخل وشش محصول وارد نسازید. در صورت پارگی و اسیب می توان به سهولت اقدام به تعمیرات و یا حتی تعویض نمود.

جمع بندی

هپی چیر تک نفره اینتکس محصولی ساده و شکیل بوده که در بالاترین استاندارد های پارامتری تولید قرار دارد. اگر شما قصد خرید این کالای منحصر به فرد را دارید فرصت را از دست نداده و با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب و ضمانت نامه دو ساله دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...