هپی چیر تک نفره راحتی چرم

MBl-59854

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,330,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره راحتی چرم

هپی چیر تک نفره راحتی چرم یکی دیگر از بهترین انواع هپی چیر برای استفاده بزرگسالان بوده که در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر دوسال ضمانت نامه معتبر داشته تا اسودگی خاطر مصرف کنندگان را بابت طول عمر خود فراهم اورد. برای تولید روکش بدنه محصول از بادوام ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. این نوع روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. ساختار داخلی هپی چیر از مواد یونولیت خرد شده تشکیل شده است.  این نوع مواد یونولیتی در کنار کیفیت بالای خود ساختاری سبک و نرم داشته و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. این هپی چیر قادر بوده تا میزان 180 کیلوگرم وزن را تحمل کرده که از ویژگی های خوب محصول به شمار می رود. شما می توانید از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به تعویض و یا شارژ مجدد مواد داخلی نمایید. ایتن هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاهی سرخود و منعطف دارد. این ساختار موجب شده تا برای زمان های استراحت و مطالعه و.. گزینه مناسبی به شمار رود. برای خرید محصول تنها کافی ست به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر تک نفره راحتی چرم

هپی چیر تک نفره راحتی چرم از سری کالا های راحتی در منزل بوده است که با کیفیت بالایی آن را به تازگی روانه بازار کرده ، به همین دلیل در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته تا ارزش خرید بالای خود را در بین خریداران ثابت کند . در همین حین باید ذکر کرد که اگر می خواهید تا این هپی چیر تک نفره را سفارش دهید ، به شما پیشنهاد کرده تا این مقاله را به صورت کلی مطالعه کرده تا از خرید خود مطمئن شده و با خیالی راحت از استفاده این محصول لذت خواهید برد . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

 

به طور کلی هر کالایی دارای ساختاری متفاوت بوده ، به همین دلیل یکی از مزیت های فروش بالای هر محصولی ، زیبایی و رنگ بندی آن محصول خواهد بود و به همین دلیل از دلایل مورد توجه کمپانی های معتبر بر سر این موضوع می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد ساخته و تولید شده است که بدنه ای براق و قهوه ای رنگ را داشته تا بدین صورت مشتریان را به سمت خود جذب بکند .

 

جنس بدنه

 

اما محصولی که دارایی جذابیت اما کیفیتی پایین باشد ، قطعا هیچ خریداری قصد خرید آن را نخواهد داشت و بدین منظور چنین کالا هایی بلا استفاده خواهند ماند . به همین دلیل کمپانی نامدار اینتکس این کالا را با بدنه ای از جنس چرم ساخته که کیفیت بسیار بالایی را داشته و شما با اطمینان کامل می توانید اقدام به خرید این کالا کرده و با رضایت از آن تا سالیان سال استفاده بکنید .

 

ابعاد و وزن

 

از دیگر نکات مهمی که می توان برای خرید کالای خانگی توصیف کرد ، ابعاد و وزن آن محصول بوده که برای این هپی چیر به این شرح خواهد بود : طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، تحمل وزن : 180 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 6 کیلو گرم بوده است که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

اکثر محصولات برای استفاده از آن نیاز به راه اندازی داشته اند اما همانطور که در درون این هپی چیر پر شده از فیبر های مخصوص و نرم بوده است به آسودگی می توانید بر روی آن بنشینید تا این فیبر ها به حالت دلخواه شما در آمده و به آسودگی بتوانید از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل سنگین را بر روی بدنه این کالا نگذاشته ، همچنین اشیا های تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید . اگر برای این هپی چیر صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید ان را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

 

جمع بندی

 

هپی چیر تک نفره راحتی چرم از سری محصولات با کیفیت کمپانی محبوب اینتکس بوده است که به تازگی طراحی و روانه بازار شده می باشد . ساختار این کالا به صورت گرد بوده و به رنگ قهوه ای خواهد بود ، همچنین جنس بدنه ای از چرم را داشته که به همین منظور دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است . همچنین وزن این هپی چیر 6 کیلو گرم و تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را دارا بوده که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...