هپی چیر تک نفره زیر پایه دار

MBl-55713

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره زیر پایه دار

هپی چیر تک نفره زیر پایه دار می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی باشد . به همراه این هپی چیر یک عدد زیرپایی نیز وجود دارد که برای استراحت پاها می توانید از آن ها استفاده نمایید . رنگبندی متنوعی از این محصول توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است که تقریبا اکثر سلیقه ها را پوشش می دهد . جنس رویه این هپی چیر از نوع چرم مصنوعی می باشد که از کیفیت و مقاومت قابل قبولی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین در ساختار داخلی این هپی چیر از فوم مخصوص استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . لازم به ذکر است که در بخش کف این محصول یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا پارچه رویه نمایید . همچنین قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . هپی چیر تک نفره زیر پایه دار با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر تک نفره زیر پایه دار

هپی چیر تک نفره زیر پایه دار از سری محصولات زیبا و پر فروش برند اینتکس می باشد که به تازگی به بازارهای جهانی در تنوع رنگی بی نظیر وارد شده است . این محصول دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که تا حد ممکن از کیفیت بالای چرم مصنوعی استفاده شده است و در تست های انجام شده بر روی آن کیفیت و مقاومت ایده آلی را از خود به نمایش گذاشته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل هپی چیر تک نفره زیر پایه دار همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی هپی چیر این محصول به صورت تکیه گاهی می باشد که در بخش عقب آن یک عدد تکیه گاه بلند وجود دارد و کمر را تا بالا در بر می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت دچار کمر درد و یا خستگی نشوید . همچنین یک عدد زیر پایی از جنس خود هپی چیر وجود دارد که از آن برای استراحت پا می توانید استفاده کنید . رنگبندی تولید شده از این محصول به صورت متنوع و گسترده می باشد و از این رو به صورت تقریبی تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد . همچنین قابلیت تعویض ساختار داخلی و یا رویه این هپی چیر توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است امکان پذیر است . شایان ذکر است که نمایندگی تهران اینتکس به عنوان نماینده رسمی برند اینتکس در ایران خدمات پس از فروش را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده است که از این رو خیال خریداران را به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از نوع چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که در اکثر محصولات تولیدی برند اینتکس مورد استفاده قرار می گیرد . در ساختار داخلی این هپی چیر و زیرپایی آن از فوم مخصوص استفاده شده است که دارای استحکام بالا در کنار امعطاف پذیری ایده آل می باشد . استحکام بالا در بالا بردن تحمل وزن محصولات تاثیر بسزایی دارد و همچنین انعطاف پذیری نیز به خوبی از خستگی و کمر درد جلوگیری به عمل می آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این هپی چیر به مشخصات ( طول : 81 سانتی متر ، عرض : 81 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده در یک نفر فراهم می آورد ، این ابعاد طبق استانداردهای جهانی نیز می باشد . قابلیت تحمل وزن از جمله فاکتورهای بسیار مهم در هپی چیرها می باشد که تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد مطابق با استانداردهای جهانی می باشد . اما وزن خود محصول به همراه زیرپایی که دارد برابر با 7 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی است .

جمع بندی :

این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات برند اینتکس می باشد که با استقبال کاربران مواجه شده است . قیمت مقرون به صرفه و ساختار کاربردی این هپی چیر موجب این امر شده است . جنس رویه این محصول از نوع چرم مصنوعی است که کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . ساختار داخلی تشکیل دهنده این هپی چیر از فوم مخصوص می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم آورده است . همچنین قابلیت تحمل وزن که یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید هپی چیر می باشد در این محصول برابر با 130 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . لازم به ذکر است که ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز برای این محصول وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . هپی چیر تک نفره زیر پایه دار اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 81 سانتی متر
عرض 81 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
رنگ بدنه بنفش
جنس بدنه طرح چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...