هپی چیر تک نفره طرح خوابیده

intex 30067

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,830,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره طرح خوابیده

هپی چیر تک نفره طرح خوابیده فوق از نمونه مبل هپی چیر های زیبا و دوست داشتنی کمپانی اینتکس است که با طراحی متفاوت تولید شده است ، ساختار این هپی چیر به صورت خوابیده است و همین ویژگی باعث شده است تا افراد بتوانند در حالت نیمه دراز کش بر روی مبل هپی چیر خود بنشینند و استراحت خوبی را داشته باشند . این طراحی یک طراحی کاملا آرگونومیک است و به خوبی اندام های شما را تحت پوشش قرار می دهد ، به عنوان مقال سطح گود قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه نرم و راحت آن می تواند به خوبی قسمت تحتانی و کمر شما را پوشش دهد و از وارد شدن فشار به اندام های شما جلوگیری کند . جنس رویه این محصول از پارچه لی می باشد ، پارچه های لی از جمله پارچه های بسیار محبوب هستند که از آن ها در ساخت و تولید بسیاری از لباس ها استفاده می شود ، اما اینتکس سعی کرده تا با استفاده از پارچه لی هپی چیر های زیبایی را تولید و به بازار عرضه کند ، این جنس نه تنها زیبایی خاصی دارد بلکه دوام و استحکام آن نیز از دیگر فاکتور های استفاده از آن برای ساخت هپی چیر است ، این پارچه قابل شست و شو و همچنین قابل تعویض است ، به خوبی در برابر ساییدگی نیز مقاومت می کند . ابعاد محصول آن را برای بزرگسالان مناسب کرده است ، همچنین این جنس به خوبی می تواند وزن بزرگسالان را تحمل کند ، فروشگاه تهران اینتکس نیز برای جلب رضایت مشتری این محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

نقد و بررسی هپی چیر تک نفره طرح خوابیده

هپی چیر تک نفره طرح خوابیده از سری هپی چیر های جدید می باشد که در طرح و ساختار متفاوتی به بازار عرضه شده است ، اینتکس همواره سعی داشته است تا در تولیدات خود تنوع در طرح و رنگ را افزایش دهد تا همواره بتواند محصولاتی را تولید کند که به مزاج مشتریان خوش آید ، این محصول یعنی هپی چیر تک نفره طرح خوابیده از نمونه هپی چیر هایی است که به صورت خوابیده طراحی شده و خصوصیت راحتی دارد ، در این نوع هپی چیر ها افراد می توانند به صورت نمیه دراز کش از مبل هپی چیر خود استفاده کنند و ساعات خوبی را برای خود رقم بزنند . در این بخش قصد داریم تا نقد و بررسی بیشتری در رابطه با این محصول به مشتریان عزیز و گرامی بدهیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این مبل هپی چیر را مشاهده می کنید ، ساختار بدنی آن بسیار متفاوت است ، این نوع ساختار که به ساختار خوابیده معروف است می تواند حالت بدن شما را به صورت نیمه دراز کش در بیاورد ، در این حالت بدن شما به خوبی استراحت می کند و خون در بدن شما به صورت مساوی تقسیم می شود به همین دلیل نیز حس بهتری در هنگام استفاده خواهید داشت . تکیه گاه انعطاف پذیر و آرگونومیک این محصول باعث می شود تا گودی کمر شما به خوبی پوشیده شود و شما در وضعیت بهتری قرار بگیرید ، همچنین سطح گود قسمت نشیمنگاه محصول باعث شده است تا شما سر نخورده و در جای خود به بهترین شکل باقی بمانید ، برخی از شرکت های دیگر نیز اقدام به تولید این نوع طراحی هپی چیر کرده اند . این محصول نیز به مانند دیگر مبل هپی چیر ها از ساختار سه قسمتی یعنی پوسته ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است .

جنس بدنه

جنس استفاده شده در بدنه هپی چیر ها و مبل های شنی ممکن است متفاوت باشد و انتخاب هپی چیر با رویه متفاوت نیز به صورت کاملا سلیقه ای است ، این محصول یعنی هپی چیر تک نفره طرح خوابیده از بدنه ای با جنس پارچه لی ساخته شده است ، به همین دلیل بسیار زیبا و شیک شده است ، این جنس همچنین از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و طول عمر محصول را افزایش داده است . پارچه لی قابل شستشو بوده و شما می توانید آن با مواد شوینده بشویید ، اگر قصد شستن آن را با لباسشویی دارید پیشنهاد می کنیم که رویه را برعکس کرده و داخل لباسشویی قرار دهید . محتوای شنی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است و خاصیت اسفنجی و فنری خوبی را به محصول بخشیده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این هپی چیر زیبا و دوست داشتنی برابر با ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 85 سانتی متر ) می باشد چرا که برای بزرگسالان طراحی شده و با این اوصاف می تواند فضای خوبی را برای قرار گیری آن ها فراهم کند ، این جنس همچنین می تواند تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل کند که در بزرگسالان کمتر کسی پیدا می شود که وزنش از 150 کیلوگرم بالا تر باشد . وزن کلی محصول نیز برخلاف ظاهر بزرگ آن تنها 6 کیلوگرم است .

مراقبت و تعمیرات

توصیه می شود که از کشیدن بیش از حد هپی چیر خودداری کنید ، وزن های بالا تر از 150 کیلوگرم را بر روی مبل هپی چیر قرار ندهید ، از گذاشتن وسایل بر روی مبل و تحت فشار گذاشتن آن خودداری نمایید ، پرت کردن نیز می تواند به پوسته و دوخت رویه هپی چیر آسیب برساند . با این حال مبل شنی شما کاملا قابل تعویض است ، شما می توانید بدنه این محصول را در صورت آسیب دیدن بدوزید و یا رویه آن را تعویض کنید ، همچنین محتوای شنی فشرده شده هپی چیر را پس از مدتی استفاده می توانید تعویض یا شارژ مجدد نمایید . برای انجام تعمیرات هپی چیر خود می توانید از فروشگاه تهران اینتکس نیز کمک بگیرید و یا محصول را برای فروشگاه ارسال نمایید .

سخن پایانی

اگر به دنبال یک هپی چیر زیبا ، شیک و مناسب برای دیزاین خانه خود می گردید و اگر دوست دارید که مبلی را آرگونومی بسیار عالی و همچنین با کیفیت داشته باشید بی شک هپی چیر تک نفره طرح خوابیده گزینه خوبی برای شما عزیزان خواهد بود ، در صورت انتخاب محصول فوق می توانید به سه صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری سفارش و خرید خود را انجام دهید .

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول خاکستری
جنس بدنه پارچه لی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...