هپی چیر تک نفره لی

bestway 43665

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره لی

هپی چیر تک نفره جین یکی دیگر از بهترین انواع هپی چیر بوده که توسط شرکت بزرگ بست وی برای استفاده تمام سنین طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر را با پارچه از نوع جین تولید کرده اند. پارچه جین ضدتعریق بوده و در اثر استفاده طولانی مدت مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و در اثر شستشو با اب و مواد شوینده دچار افت کیفیت نخواهد شد. وزن بدنه هپی چیر 5 کیلوگرم بوده تا شما بتوانید با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه به راحتی محصول را جا به جا کنید. البته این بدنه هپی چیر قادر بوده تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل نماید. به همین دلیل محصول برای استفاده تمام سنی با هر وزنی کاملا مناسب است. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. مواد یونولیتی وزن کمی داشته اما می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. این مواد دارای ویژگی نرمی و دوام بالا بوده به همین دلیل راحتی بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. بر روی بدنه هپی چیر یک جیب نیز تعبیه شده تا افراد لوازم مورد نیاز مثل موبایل یا کیف کارت یا هر وسیله ای را در آن قرار دهند. اگر قصد خرید این هپی چیر را با قیمت و کیفیت مناسب دارید از قسمت خرید آنرا به سبد خرید خود اضافه کنید و آنرا به شکل اینترنتی سفارش دهید.

نقد و بررسی هپی چیر تک نفره لی

هپی چیر تک نفره جین

هپی چیر تک نفره جین از دیگر تولیداتی است که شرکت تهران اینتکس ان را به تازگی تولید و روانه بازار کرده است که همین عامل باعث شده تا مشتریان بتوانند با یک هپی چیر با دوام و با کیفیت رو به رو شده و با خیال راحت اقدام به خرید و انتخاب ان کنند. هم چنین دارا بودن امکانات فوق العاده این محصول نیز باعث شده تا در مقایسه با سایر محصولات مشابه این کالا یک سر و گردن از ان ها پیشی بگیرد. در ادامه ما را یاری کنید تا با جزئیات کامل این محصول شما را اشنا سازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین نکته ای که می توان در خصوص ان صحبت کرد بحث چگونگی طراحی و همین طور ساختار این هپی چیر می باشد که قطعا یک عامل مهم و تاثیر گذار در خرید این محصول خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این هپی چیر ساختاری شبیه به محصولات قدیمی ندارد و با بهره گیری از طراحی گرد و در عین حال جذابی که دارد باعث شده تا از نظر نوع ساختار هم با محصولات دیگر بسیار متفاوت شود. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که اگر نگاهی له دوخت این محصول بیندازید می توانید متوجه شوید که دوخت این هپی چیر به گونه ای است که با رنگ سفید شکل گرفته و سعی شده تا ظاهر این هپی چیر نیز زیاد تحت تاثیر این دوخت قرار نگیرد. هم چنین در قسمت جلویی این محصول هم یک عدد جیب قرار دارد که می توانید از ان برای قرار دادن وسایل شخصی خود استفاده کنید. عامل مهم دیگر نیز در خصوص این محصول به بح رنگ این هپی چیر تعلق می گیرد که از رنگ یکدست ابی و با طرح جیر شکل گرفته است. هم چنین می توانید دستگیره حمل و نقل این هپی چیر را هم در قسمت بالایی ان مشاهده کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه این هپی چیر هم همان طور که می توانید در تصاویر ان مشاهده کنید از نوع جیر طراحی و تولید شده است که یک جنس با دوام و با کیفیت بوده و با دارا بودن ضخامت مناسب باعث شده تا به راحتی دچار اسیب نشود. هم چنین مواد و محتویات داخلی این هپی چیر را هم فیبر تشکیل داده است که قابلیت تعویض را هم در صورت آسیب دیدن دارا خواهد بود.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ابعاد استانداردی می باشد که همین عامل باعث شده تا خیالتان از این بابت راحت شود. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که این هپی چیر در طول و عرض مشابه 90 سانتی متر و همین طور ارتفاع 120 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین در خصوص ارتفاع این محصول ذکر این نکته هم حائز اهمیت می باشد که این ارتفاع تا بخش نشیمنگاه 50 سانتی متر خواهد بود. هم چنین این هپی چیر مناسب برای استفاده یک نفر بوده و دارای 5 کیلو گرم وزن می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که قطعا در جریان هستید محصولاتی مانند هپی چیر نیاز به راه اندازی خاصی ندارند و شما پس از خرید و تهیه ان می توانید به صورت اماده از ان استفاده کرده و نیاز به هیچ گونه ابزار یا وسیله ای برای راه اندازی ان نخواهید داشت. تنها عامل مهم در این بخش نحوه مراقبت و نگهداری و همین طور راهکار هایی است که با استفاده از ان می توانید این هپی چیر را سالم و سلامت حفظ کنید. در همین راستا نیز می توانید در ابتدا به دفترچه راهنمای این هپی چیر مراجعه کرده و خصوصیات خوبی را در داخل ان مطالعه کنید اما در حالت کلی نیز رعایت دور کردن وسایل نوک تیز و همین طور عدم ضربه زدن و پریدن بر روی این هپی چیر از مهم ترین نکاتی است که می توان به ان اشاره کرد.

جمع بندی

هپی چیر تک نفره لی یک محصول زیبا از نظر طراحی و ساختار است که کیفیت فوق العاده ای داشته و با بهره گیری از وزن کم ، ساختار عالی و همین طور مقاومت بالا یک پیشنهاد عالی به شمار می رود که می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید.

طول 95 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه جین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...