هپی چیر تیره

mbl-9109

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,410,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تیره

هپی چیر تیره را می توان در دسته بندی محصولات راحت و مقاومی جای داد که با قیمت مناسب و ارزانی که دارد مشتریان خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی جذب کرده است. در خصوص ارگونومی ساخت این محصول باید به این نکته اشاره کرد که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته پیاده سازی گشته است. همین عامل سبب شده تا راحتی فوق العاده ای را از این محصول شاهد باشیم که با هر بار نشستن هم بیش از پیش نرم تر و راحت تر خواهد شد. هم چنین تکیه گاه این کالا هم از لبه های کناری و اصلی این محصول مقداری بلند تر است که همین عامل هم در راحتی فرد تاثیر بیشتری می گذارد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول اشغال جا و فضای کم است که شما می توانید به راحتی ان را در هر مکانی استفاده کنید. بیشتر استفاده این محصول هم در داخل منزل و اتاق خواب و هم چنین محل کار می باشد که قطعا یک پیشنهاد فوق العاده خواهد بود. شما هم می توانید این محصول را هم اکنون به سادگی خریداری نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر تیره

هپی چیر تیره یکی از نمونه های محبوب تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول با ساختاری جالب و راحت توانست در میان انبوهی از نمونه های موجود به جایگاه خاصی رسیده و مورد استقبال گسترده قرار بگیرد.  وزن بدنه کم محصول که موجب سهولت جا به جایی ان شده در مقابل توان تحمل بالای ان از جمله اپشن های عالی این کالا به شمار می رود. در بخش نقد و بررسی محصول قصد داریم تا به تحلیل ساختار این کالا در تمامی جهات بپردازیم. اگر شما نیز قصد خرید یک کالای زیبا را دارید پیشنهاد می کنیم با راهنمایی های مفید این مطلب تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی ناسب و زیبا برای هر کالایی موجب استقبال از ان محصول و فروش بیشتر ان خواهد شد. زیرا در نگاه نخست این ظاهر هر محصول بوده که در نظر مشتریان محترم نمود می یابد. البته هپی چیر ها محصولاتی با تنوع بسیار کم بوده و نواوری در این گروه محصولات متر رخ می دهد. البته امروز این محصولات به دلیل طول عمر بالای خود و راحتی استفاده به یکی ار قدرتمندترین رقیب های مبل ها و صندلی های راحتی تبدیل شده اند. این محصول نیز مشابه سایر کالا های این گروه ساختاری گرد دارد. در بخش مرکزی این محصول فرورفتگی بزرگی به چشم خورده که نشیمنگاه محصول به شمار میرود. از لبه های این محصول جهت تکیه گاه دست ها می توانید استفاده کنید. بخش تیکه گاه محصول که متصل به نشیمنگاه بوده دارای ارتفاع نسبتا بلندتری در مقایسه با سایر بخش ها دارد. رنگ بدنه ان محصول تیره و کاملا ساده می باشد. در صورت تمایل برای هماهنگی با دکوراسیون منزل خود می تواند رنگی با سلیقه خود را برای بدنه محصول سفارش دهید.

جنس بدنه

همه مردم در مقابل هزینه ای که می پردازند انتظار دارند یک کالای با کیفیت و مقاوم تحویل بگیرند. کیفیت و طول عمر هر محصولی مستلزم مرغوبیت جنس بدنه ان می باشد. شرکت اینتکس نیز در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان و رضایت ان ها همواره به این اصل پایبند می باشد. این محصول با بدنه از جنس چرم مصوعی ساخته شده که علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری بالا دارای ساختاری ضد تعریق نیز می باشد. بافت این پارچه بسیار با کیفیت بوده و در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم باقی می ماند. در صورت شست و شو بدنه محصول دار ضعف نشده و در برابر تماس با اب و مواد شوینده انسجام بافت ان مستحکم می ماند.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ساختار گردی بوده به همین دلیل طول و عرض همسان ان برابر 93 سانتی متر می باشد. ارتفاع 84 سانتی متری این محصول از دو بخش تشکیل می شود. 34 سانتی متر ان ارتفاع بخش نشیمنگاه بوده و 50 سانتی متر ان مربوط به تکیه گاه کالا می شود. این محصول به راحتی حمل شده زیرا وزن بدنه بسیار کمی در حدود 5 کیلوگرم دارد. لازم به ذکر بوده که این وزن کم موجب ضعف محصول نبوده و توان تحمل کالا وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به دلیل ان که کاملا اماده به فروش می رسد نیاز به راه اندازی نداشته و از ابتدا قابل استفاده است. شما پس از دریافت محول را از بسته بندی خارج کرده و در محل مدنظر قرار دهید. نیمنگاه محصول در اثر نشستن به فرم استاندارد و نرمی ایده ال خواهد رسید. مواد داخلی این هپی چیر از یونولیت تشکیل شده که علاوه بر نرمی و راحتی بالا دارای ون بسیار کمی نیز می باشد. جهت حفاظت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از توان تحملی ان به بدنه پرهیز کنید. در صورت اسیب می توانید به راحتی مواد داخلی را تعویض کنید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش محصول خودداری نمایید. در صورت پارگی این پوشش قابل تعمیرات و یا حتی تعویض نیز می باشد.

جمع بندی

هپی چیر تیره محصولی با کیفیت از کمپانی اینتکس بوده که با قیمتی مناسب و یک ضمانت نامه معتبر دو ساله به بازار عرضه می شود. اگر شما نیز قصد تهیه این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس به صورت انلاین خرید خود را انجام دهید.

طول 93 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ محصول مشکی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...