هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خزدار

MBl-55705

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خزدار

هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خزدار یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین هپی چیرهای برند اینتکس می باشد که با توجه به استقبال های گسترده ای که از این محصول به عمل آمده است ، توسط نمایندگی اینتکس به بازارهای ایران وارد شده است . این هپی چیر دارای رویه ای بسیار نرم و لطیف از جنس پارچه مخمل خزدار می باشد که مقاومت بالایی را در برابر ساییدگی از خود به نمایش گذاشته است . علاوه بر آن درزهای این محصول به خوبی دوخت شده اند تا از آسیب های پیش بینی شده به خوبی جلوگیری کنند .

همچنین ساختار داخلی این هپی چیر همانند سایر مبل های شنی و هپی چیرها از فوم خرد شده مخصوص می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کمر درد های مختلف راحت میکند زیرا به خوبی با بدن شما تطابق پیدا می کند . همچنین با توجه به استانداردهای رعایت شده در این هپی چیر ، قابلیت تحمل وزن آن برابر با 120 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نفر ایده آل است . لازم به ذکر است که وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خزدار اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خز دار MBl-55705 هپی چیرهای خزدار به دلیل رویه نرم و منعطف و با کیفیتی که دارند یکی از پر طرفدار ترین محصولات در میان مبل های هپی چیر با رویه های مختلف می باشند . این هپی چیر دارای رنگ زیبای سفید طوسی می باشد که به دلیل رنگ منحصربفردی که دارد به خوبی می تواند در محیط های خانگی بدرخشد . پارچه خزدار یکی از محبوب ترین انواع رویه مبل هپی چیر می باشد که دارای خصوصیت ضد سایش است و از این رو به هنگام کشیده شدن بدن بر روی آن ، سایش بر روی پوست ایجاد نمی شود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

این هپی چیر دارای ساختاری گرد می باشد که نشیمنگاه آن به صورت فر رفته است و در ارتفاعی بالغ بر 60 سانتی متری زمین قرار دارد که پا را در راستای ایده آل با کمر در هنگام نشستن قرار می دهد و این امر باعث می شود که به هنگام نشستن در طولانی مدت احساس کمر درد به شما دست ندهد . در بخش پشت نشیمنگاه این محصول از تکیه گاهی نسبتا بلند استفاده شده است که کمر را به خوبی در بر می گیرد و از استحکام ایده آل برخوردار می باشد .

همانند اغلب محصولات ارائه شده در فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران می باشد این محصول نیز دارای ضمانت 2 ساله اصالت کالا می باشد که تضمین کننده کیفیت است و خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . همچنین علاوه بر ضمانت اصالت کالا تمامی خدمات پس از فروش نیز برای این محصول وجود دارد که در صورت بروز مشکل به خوبی می تواند به کمک شما بیاید و از مشاوره ماورین ما در نمایندگی تهران اینتکس نهایت استفاده را ببرید . یکی دیگر از مزیت های این محصول را می توان وزن سبک 6 کیلو گرمی آن دانست .

حجم این هپی چیر بالا می باشد اما به دلیل استفاده از مواد داخلی مرغوب و سبک وزن کلی محصول کم شده است و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . در ساخت این مبل هپی چیر از مواد داخلی فوم خرد شده استفاده شده است که کیفیت و مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . تمامی این مواد درون آستر داخلی قرار گرفته اند و با توجه به زیپی که در بخش کف این محصول واقع شده است به راحتی قابل تعویض می باشد .

مواد داخلی این مبل هپی چیر به صورت جداگانه توسط نمایندگی تهران اینتکس عرضه می شود که با قیمت مناسب می توانید اقدام به سفارش این محصول نمایید . اما یکی از نقاط قوت این مبل هپی چیر را می توان رویه محبوب آن دانست که از جنس خز مرغوب تهیه شده است و راحتی وصف ناپذیری را برای شما عزیزان فراهم می آورد . رویه مخمل خز دار علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل است و این امر راحتی بالایی را برای مصرف کننده فراهم می آورد .

اگر بخواهیم جمع بندی داشته باشیم میتوانیم از این محصول به عنوان بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و اتاق های خواب نام ببریم که دارای قیمت مقرون به ضرفه می باشد و با کیفیت فوق العاده نیز روانه بازارهای جهانی شده است . همچنین قابلیت تحمل وزن این مبل هپی چیر بالغ بر 120 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر بزرگسال استاندارد است . مبل هپی چیر جدید با رویه مخمل خز دار با برترین کیفیت و قیمت همراه با خدمات پس از فروش و ضمانت دو ساله در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خزدار از جمله هپی چیر های زیبای فروشگاه اینتکس است که ظاهری پشمی دارد . این نوع از هپی چیر ها به دلیل اینکه خزدار هستند و خزه های آن نیز بلند است ، به محبوبیت بالایی رسیده اند و بسیاری از مشتریان علاقه خاصی به استفاده از این نوع هپی چیر ها دارند . شاید در نگاه اول بگویید که این هپی چیر ، یک هپی چیر گرم خواهد بود که تنها برای استفاده در زمستان مناسب است ، ولی اصلا اینچنین نبوده و توصیه ما به شما این است که حتما یکبار از هپی چیر استفاده کنید تا ببینید که سطح آن خنک بوده و مناسب برای تمامی فصول است . شما می توانید با مراجعه کردن به صورت حضوری به شعب فروشگاه اینتکس ، شانس این را داشته باشید که هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خزدار را مشاهده کرده و حتی بر روی آن بشینید ، تا ویژگی های خوب آن را از نزدیک لمس و حس کنید . 

رنگی که برای ساخت این هپی چیر و پارچه در نظر گرفته شده است ، فوق العاده بوده و سطح آن شبیه به این است که برف روی مبل هپی چیر باریده است . برای همین جلوه بسیار خوشایند و دوست داشتنی را به هپی چیر خواهد بخشید . این هپی چیر ها خاصیت اسپورت گونه داشته و پسران و دختران می توانند از آن استفاده کنند . بنابراین اگر برای استفاده در اتاق و حتی استفاده در محل کار هستید ، تردیدی نداشته باشید و این هپی چیر را هر چه زودتر با قیمت های بسیار خوب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . تخفیفاتی نیز از سوی فروشگاه اینتکس برای شما در نظر گرفته می شود که می توانید از آن ها بهره مند شده و در جشنواره های فروشگاه اینتکس شرکت کنید تا بتوانید هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خزدار و سایر هپی چیر های فروشگاه اینتکس را با قیمت های فوق العاده خریداری کنید . 

در رابطه با پارچه این هپی چیر باید بگوییم که ، با وجود اینکه رویه هپی چیر بلند است ، ولی اصلا به جایی گیر نمی کند و کیفیت خوب این پارچه از نخ کش شدن و یا جدا شدن خزه ها جلوگیری خواهد کرد . اینجاست که تفاوت میان یک هپی چیر خوب با یک هپی چیر نامرغوب مشخص می شود . فروشگاه اینتکس همواره سعی کرده است تا بهترین هپی چیر های ایرانی و خارجی را موجود کند . به طور مثال شما می توانید هپی چیر خارجی اصل و حتی هپی چیر های با کیفیت تولید داخل را با ضمانت و با بهترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . بله فروشگاه اینتکس برای اینکه اطمینان کاملی از هپی چیر ها داشته باشید ، آن را ها با ضمانت به فروش می رساند به طوریکه حتی هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خزدار را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند . 

جالب است بدانید که تمامی مبل هپی چیر ها را می توانید تعمیر کنید ، حتی شما به لایه های درونی مبل هپی چیر ها دسترسی دارید و می توانید آن ها را نیز تعمیر کنید . برای همین عمر بالایی را می توانید از این محصولات انتظار داشته باشید و خدمات پس از فروش هپی چیر نیز همین موارد است که شما در صورت آسیب دیدن بتوانید آن را توسط فروشگاه تعمیر کنید . رویه این مبل شنی قابلیت شستشو دارد و شما می توانید حتی برای اینکار از ماشین لباسشویی استفاده کنید . مبل های شنی سایز بندی دارند و بهتر است که در هنگام خرید هپی چیر های خود به این نکته توجه داشته باشید . به طور مثال ابعاد هپی چیر جدید با رویه لطیف مخمل خزدار نیز در بخش سایز در داخل جدول مشخص شده است .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...