هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس

mbl-3068

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس

هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس محصولی شکیل و زیبا وبده و با ظاهری جذاب و متفاوت توسط این شرکت بزرگ روانه بازار شده است. این محصول با رعایت تمامی اصول استاندارد طراحی شده به همین دلیل استفاده طولانی مدت از ان برای شما ارامش بخش خواهد بود. این محصول برای افزایش طول عمر و رضایتمندی مشتریان محترم از بدنه ای با پارچه خزدار تولید می شود. این جنس علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری بالا دارای خاصیت ضد تعریقی بوده و در برابر ساییدگی مقاوم باقی می ماند. مواد یونولیتی داخلی محصول دارای وزن بسیار کم و توان تحمل وزن بسیار زیادی بود. به دلیل وزن کم محصول شما می توانید به سهولت ان را جا به جا نمایید. این هپی چیر با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالای جنس بدنه در صورت الودگی بدنه ای قابل شستشو دارد. زیرا تماس مستقیم با اب و مواد شوینده مشلی ایجاد نمی کند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس

هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس مدلی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که برای بزرگسالان طراحی گردیده و می تواند گزینه ای بسیار عالی برای استراحت کردن های طولانی مدت شما عزیزان باشد . انتخاب و خرید هپی چیر راحتی می تواند سلامتی را برای شما به ارمغان آورده و از آسیب های احتمالی در دراز مدت برای کمر و ... ، خستگی را نیز زود تر از تن به در کند . زیرا گردش خون در هنگام نشستن نیز به بهترین شکل صورت گرفته و این گردش خون بهتر می تواند خستگی را زود تر رفع کند . علت آن نیز طراحی بسیار خوب هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

طراحی و تولید هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس

طراحی و تولید هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید عریض و بسیار پهن است که به خوبی می تواند بزرگسالان و بالغین را بر روی خود جای دهد . داشتن ابعاد بزرگ می تواند راحتی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد . شما می توانید به سادگی به هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس فرم بدهید ، زیرا طراحی محصول به گونه ای است که محتوای شنی خرد قرار گرفته در داخل هپی چیر تحرک خوبی داشته و می تواند فرم پذیر تر باشد .

از ویژگی های بسیار خوبی که هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس دارد می توان به سطح خزدار آن اشاره کرد که لطافت خاصی را به هپی چیر بخشیده و می تواند از عرق کردن نیز جلوگیری کند . همچنین در روز های سرد می تواند نشیمنگاهی گرم و نرم را داشته باشد . هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس دارای دو لایه رویه و آستری بوده که محتوای شنی داخل آن آستری ریخته شده است .

جنس هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس

جنس هپی چیر ها می تواند بر عملکرد و نوع نگهداری و همچنین کیفیت هپی چیر ها موثر باشد ، به همین دلیل نیز در خرید هپی چیر های خود به این نکته توجه داشته و در صورت خرید حضوری از فروشنده و در خرید های اینترنتی به مشخصاتی که ارائه شده است ، دقت کرده و آن را مطالعه کنید . برای تولید رویه هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس همانطور که از نام محصول مشخص است از پارچه مخملی خزدار استفاده شده است که خزه های بلندی را هم دارد . این خزه ها بسیار محکم بوده و با کشیدن جدا نمی شود ، زیرا جنس پارچه از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد . بخش آستری از پارچه نخی و محتوای شنی آن از فیبر تشکیل شده است که به صورت خورد شده در داخل آستری قرار گرفته است .

نگهداری و شستشو هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس

نگهداری از هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس بسیار ساده و راحت است ، اما ممکن است در استفاده مداوم از هپی چیر یا قرار دادن آن در محیط های بیرون از خانه مانند حیاط و ... زودتر کثیف شود که در این حالت شما می توانید با شستشو رویه ، نسبت به تمیز کردن هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس اقدام کنید . شما می توانید با استفاده از مواد شوینده و پودر های رختشویی ، رویه خزدار هپی چیر خزدار یک نفره اینتکس را شسته و آب کشی کنید .

توجه داشته باشید که این هپی چیر رنگی بوده و استفاده از سفید کننده ها توصیه نمی شود . شما می توانید از لباسشویی نیز برای شستشو استفاده کنید . توصیه می شود که برای شستشو از آب های ولرم یا سرد استفاده کنید . برای خشک شدن نیز می توانید از خشک کن لباسشویی استفاده کنید یا آن را بر روی طناب و در هوای ازاد پهن کنید . استفاده از سشوار و همچنین اتو توصیه نمی شود .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...