هپی چیر خوابیده یک نفره

mbl-9110

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر خوابیده یک نفره

هپی چیر خوابیده یک نفره یک محصول طراحی شده جهت نشستن های کوتاه و یا طولانی مدت می باشد که به دلیل ساختاری که دارد نرمی و راحتی را به فرد استفاده کننده از این محصول تقدیم خواهد نمود. اگر بخواهیم در خصوص ظاهر و ارگونومی ساخت این هپی چیر صحبت کنیم باید در ابتدا گفت که این کالا ظاهری گرد را دارا می باشد و همین عامل هم سبب شده تا فضای اشغالی توسط این محصول کم شود. هم چنین شما قادر خواهید بود تا در زمان هایی که به این محصول احتیاج ندارید ، به دلیل داشتن ارتفاع مناسب ان را به صورت عمودی و یا به حالت عادی خود به دیوار تکیه داده و کنار بگذارید. هم چنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست مشکی می باشد که کثیف شدن این کالا هم به سادگی قابل مشاهده نخواهد بود. هم چنین تمام سطح اصلی این محصول یکدست بوده و تنها بخش میانی این کالاست که به صورت فرو رفته طراحی و تولید گشته است که خب این عامل هم در راحتی بیشتر این محصول تاثیر بسزایی دارد. هم اکنون می توانید این کالا را از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر خوابیده یک نفره

هپی چیر خوابیده یک نفره محصولی بسیار با دوام می باشد که از طراحی و زیبایی چشمگیری برخوردار است. این محصول علاوه بر استحکام، از انعطاف مطلوبی برخوردار بوده که به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت. در ادامه این مطلب به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر یک نفره همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این هپی چیر از طراحی ویژه ای برخوردار بوده که با نمونه های پیشین متفاوت می باشد. منزلی زیبا مستلزم محصولاتی زیبا با طراحی خاص می باشد. به همین دلیل این هپی چیر گزینه مناسبی برای افرادی است که برای زیبایی منزل خود اهمیت زیادی قائل هستند. این محصول به صورت گرد طراحی شده که در میان بسیاری از افراد دارای جذابیت بالایی می باشد. رنگ آن نیز به صورت یک دست مشکی براق بوده که دارای طرفداران زیادی می باشد. علاوه بر این در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ درنظر گرفته شده است که این امکان را فراهم می آورد که به حجم مواد داخلی آن افزوده یا از آن بکاهید و به این ترتیب آن را به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید. همچنین شما می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین عواملی که بر طول عمر محصول مستقیما تاثیر گذار می باشد جنس بدنه آن است. این هپی چیر دارای رویه ای از جنس پلی استر بوده که از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم می باشد . علاوه بر این، این رویه منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل می گیرد. داخل آن از یونولیت خرد شده تشکیل شده که در برابر ضربه و فشار آسیب نمی پذیرد. این ویژگی موجب شده تا بدن شما در بهترین موقعیت قرار گرفته و در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نشود.

ابعاد و وزن

علاوه بر کیفیت و طراحی، حجم و وزن نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این هپی چیر با طول و عرض 110 سانتی متر و ارتفاع 70 سانتی متر دارای حجمی مطلوب بوده که می توانید در هر نقطه از منزل خود آن را مورد استفاده قرار دهید. وزن این محصول 5 کیلو گرم بوده که به آسانی قابل حمل می باشد. البته با این وزن اندک قادر است تا وزن 150 کیلو گرم را تحمل نماید.با توجه به این ابعاد و طراحی می توان دریافت که این محصول مطابق با استاندارد های موجود تهیه شده است.

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

این هپی چیر زیبا از استحکام بالایی برخوردار بوده و به آسانی دچار آسیب نمی شود. اما برای مراقبت بیشتر می بایست آن را از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز دور نگه دارید. در صورت آسیب نیز این محصول قابل تعمیر می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس، هپی چیر را به متخصصان سپرده و پس از تعمیرات آن را مانند روز اول تحویل بگیرید. البته شما می توانید در صورت تمایل مواد داخلی یا رویه را به طور کامل تعویض نمایید.

جمع بندی

هپی چیر خوابیده یک نفره با خاصیت حالت پذیری به شکل و فرم دلخواه شما و طراحی زیبا از محبوب ترین هپی چیر های موجود می باشد. این محصول دارای ضمانت 2 ساله بوده که نشان دهنده کیفیت و دوام بالای آن می باشد. اگر شما نیز مجذوب این محصول شده اید می توانید با مراجعه به نمایندگی تهران اینتکس و به صورت حضوری و اینترنتی آن را خریداری نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...