هپی چیر دخترانه صورتی

hc192019

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دخترانه صورتی

هپی چیر دخترانه صورتی یکی از جذاب ترین هپی چیر ها می باشد که مناسب استفاده دختران طراحی و به بازار عرضه شده است . رویه این محصول از جنس پارچه ای نرم و لطیف می باشد که در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . محتوای داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر درنظر گرفته شده است  که بسیار منعطف بوده و به راحتی در حین استفاده با بدن شما شکل خواهد گرفت. برای این هپی چیر یک تکیه گاه درنظر گرفته شده که پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید حجم یونولیت ها را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز خود شکل دهید . علاوه بر این می توانید در صورت لزوم رویه و یونولیت ها را به طور کامل تعویض نمایید . وزن این هپی چیر در حدود 4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک و قابل حمل بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه 2 ساله از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر دخترانه صورتی

هپی چیر دخترانه صورتی محصولی بسیار زیبا می باشد که دارای رنگ صورتی بوده که برای دختران از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول به دلیل نوع طراحی آن مناسب استراحت، تماشای تلویزیون و مطالعه می باشد و شما می توانید آن را علاوه بر پذیرایی، در اتاق خواب نیز مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر دخترانه همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همان‌طور که می‌دانید در حین خریداری محصولات اولین موردی که نظر ما را به خود جلب می نماید شکل ظاهری و زیبایی محصول مورد نظر می باشد. به همین منظور شرکت بست وی همواره سعی داشته تا محصولاتی زیبا و متفاوت به مشتریان خود ارائه دهد. نشیمنگاه این محصول به صورت نیم دایره طراحی شده و دارای یک تکیه گاه بلند می باشد که در حین تماشای تلویزیون و یا مطالعه پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد و همچنین این امکان را نیز فراهم می‌آورد که از آن به جهت استراحت استفاده نمایید. در قسمت زیرین این محصول یک عدد زیپ در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود که حجم یونولیت های تشکیل دهنده آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. همچنین شما می توانید با استفاده از این زیپ رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. 

 

جنس بدنه 

 

علاوه بر زیبایی این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و دارای بدنه مقاوم می باشد. اما این استحکام مانع از نرمی و لطافت و انعطاف آن نخواهد شد. زیرا رویه این هپی چیر از جنس پارچه ای نرم و در عین حال مقاوم بوده که در حین استراحت حس آرامش را برای شما به ارمغان آورده و در حین جابه جایی دچار ساییدگی نخواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده می باشد که به دلیل دارا بودن انعطافی چشمگیر، به خوبی با بدن شما شکل گرفته و از این رو بسیار نرم و راحت می باشد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول دارای نشیمنگاهی گرد بوده که دارای قطر 55 سانتی متر بوده و همچنین با توجه به دارا بودن تکیه گاه بلند، ارتفاع آن در حدود 73 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استاندارد های موجود در نظر گرفته شده است. وزن این هپی چیر در حدود 4 کیلو گرم می باشد و در عین حال می تواند وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید.

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که ذکر شد این محصول دارای بدنه بسیار مقاوم میباشد که در حین جابجایی و استفاده دچار پوسیدگی و ساییدگی نخواهد شد. اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از قرار دادن وزن های سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن جلوگیری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی تهران اینتکس آن را تعمیر و یا تعویض نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

هپی چیر دخترانه صورتی یکی از هپی چیر های پرطرفدار در میان دختران بوده که با دارا بودن تکیه گاهی بلند گزینه مناسبی برای استراحت و مطالعه می باشد. رنگ این محصول نیز در حین استفاده حس آرامش را به شما القا خواهد نمود. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با کیفیت استثنایی از نمایندگی بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

قطر 55 سانتی متر
ارتفاع نشیمنگاه 30 سانتی متر
ارتفاع 73 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...