هپی چیر دونفره یونولیتی

mbl-30691

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دونفره یونولیتی

هپی چیر دونفره یونولیتی محصولی جدید و زیبا از کمپانی اینتکس بوده که با طول عمربالا به تازگی به بازار عرضه شده است. این محصول از بدنه ای با جنس مخمل ساخته شده که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا بوده و کاملا ضدتعریق می باشد. این محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته که موجب می شود حمل و نقلی اسان داشته باشد. مواد داخلی یونولیتی محصول از وزن کم و نرمی بالایی برخوردار هستند. از جمله ویژگی های این مواد داخلی توان تحمل وزن بالای ان ها بیان می شود. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر دو ساله بوده که توسط نمایندگی مرکزی ارائه می شود. ساختار زیبا و متفاوت محصول موجب شده که در مواقع لزوم به عنوان تخت خواب یک نفره شنی نیز از ان استفاده کنید. توجه داشته باشید در صورت بروز هرگونه اسیب پوشش بدنه محصول قابل تعمیرات و یا حتی تعویض است. شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید. اگر قصد خرید این محصول زیبا را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده کنید.

می دانیم که هپی چیر های یونولیتی از نرم ترین و راحتی ترین مبل هایی هستند که می توان در زندگی روزمره و حتی در محل کار از آن ها استفاده کرد ، ولی شما می توانید هپی چیر های یونولیتی خود را به صورت ترکیبی از الیاف نیز پر کنید . در این حالت ، مبل شما علاوه بر اینکه در استفاده طولانی مدت افت و نشست نخواهد داشت ، بلکه نرمی و راحتی آن بهتر شده و می تواند در یک شرایط بهتر و ایده آل تر از مبل استفاده کنید . به خصوص بهتر است که هپی چیر های دو نفره را به صورت ترکیبی سفارش دهید ، زیرا فشار زیادی به هپی چیر های دو نفره متحمل شده و اگر مواد داخل آن کیفیت لازم را نداشته باشد ، دفرمه شده و شما را اذیت خواهد کرد . 

اما فروشگاه اینتکس که خود یک تولیدی مبل هپی چیر با تجربه است ، به این نکات توجه کامل داشته و سعی داشته است تا بهترین و مناسب ترین هپی چیر ها را برای شما طراحی کند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس این مبل های شنی را از نزدیک مشاهده کرده و ان ها را در رنگ و ابعاد دلخواه خود خریداری نمایید . این نوع از هپی چیر ها به هپی چیر های بالشی معروف هستند که می تواند دو کارکرد را از آن ها انتظار داشت . یکی از کار کرد های آن به صورت مبل بوده که در تصویر نیز شرایط قرار دهی و استفاده از آن مشخص است ، اما اگر آن را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید ، یک تخت یونولیتی خواهید داشت که برای استفاده یک نفر مناسب بوده و می توانید بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید .  

نقد و بررسی هپی چیر دونفره یونولیتی

هپی چیر دو نفره یونولیتی محصولی بادوام و طبی و جدید از شرکت اینتکس بوده که دارای توان تحمل وزن بسیار زیادی می باشد. ابعاد تولیدی این محصول برای استفاده همزمان دو بزرگسال طراحی شده اما در صورت تمایل می توانید از ان به عنوان تخت یک نفره شنی نیز بهره برداری کنید. این محصول با قابلیت شارژ مواد داخلی یونولیتی و انتخاب رنگ بدنه با توجه به سلیقه مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. در ادامه قصد داریم به تحلیل این محصول زیبا در تمام زوایا بپردازیم تا یک راهنمای مناسب برای خرید در خدمت مصرف کنندگان محترم قرار دهیم. برای اشنایی بیشتر با این کالای منحصر به فرد توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید همواره به دنبال کالایی منحصر به فرد و زیبا هستند. هپی چیر ها در زمان کوتاهی توانسته اند جایگزین مبل های راحتی شوند. زیرا این محصولات دارای طول و عمر و راحتی بالایی بوده و دچار اسیب نمی شوند. اما توجه داشته باشید که در این گروه محصولات نواوری نسبتا کم بوده و محصولات تولید شده دارای ساختاری تقریبا همسان هستند. اما با توجه به ویژگی های مثبت این گروه محصولات می توان گفت یکی از رقیب های جدی مبل های راحتی به شمار می روند. این محصول نیز همانند سایر محصولات مشابه ساختاری گرد دارد. نشیمنگاه بزرگ محصول به تکیه گاه ان متصل بوده و راحتی شما را در زمان استراحت فراهم می اورد. این محصول بدنه ای کاملا ساده و تک رنگ دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را سفارش دهید.

جنس بدنه

جنس بدنه از جمله نکات اساسی بوده که در انتخاب هپی چیر مورد توجه قرار می گیرد. زیرا این پارامتر ارتباط مستقیمی با طول عمر بالای محصول دارد. جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل بوده که از کیفیت و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است. این جنس دارای نرمی و انعطاف پذیری بالایی بوده و کاملا ضد تعریق است. این پارچه در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم باقی مانده و در تمام شرایط جوی قابل استفاده می باشد. در صورت الودگی می توانید بدنه محصول را به راحتی مورد شستشو قرار دهید. زیرا تماس مستقیم این پارچه به اب و مواد شوینده موجب افت کیفیت ان نخواهد شد.

ابعاد و وزن

این محصول فضایی مستطیل شکل به طول 130 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر را اشغال می کند. ارتفاع 65 سانتی متری محصول از دو بخش 40 سانت ارتفاع نشیمنگاه و در حدود 25 سانتی متر ارتفاع بخش تکیه گاه تشکیل می شود. این محصول به دلیل وزن بدنه کم که بالغ بر 9 کیلوگرم بوده با سهولت جا به جا می شود. اما این وزن کم بدنه از کیفیت محصول نکاسته و این محصول توانایی تحمل وزنی برابر 280 کیلوگرم را به راحتی دارد.

راه اندازی و مراقب و خدمات پس از فروش

این محصول کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد. تنها کافی ست بعد از تحویل کالا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. بدنه محصول در اثر نشستن به فرم و نرمی ایده الی خواهد رسید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به پوشش ان جدا خودداری نمایید. همچنین وزنی بیش از توان تحمل به بدنه محصول وارد نکنید. این محصول از طرف نمایندگی مرکزی اینتکس دارای دو سال گارانتی بوده است. اگر در صورت استفاده نادرست اسیبی به پوشش وارد شود توجه داشته باشید پارچه بدنه محصول قابل تعویض و یا تعمیرات می باشد. مواد داخلی محصول از جنس یونولیت بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید ان را شارژ مجدد و یا حتی تعویض نمایید.

جمع بندی

هپی چیر دو نفره یونولیتی محصولی با قابلیت شستشو و انتخاب رنگ بدنه بوده که به سهولت حمل می شود. برای خرید این کالای زیبا و سفارش رنگ بدنه دلخواه خود می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نماید.

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع65 سانتی متر
جنس رویه مخمل
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت ( فوم )
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل2 نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 مقاومت بالا در برابر ساییدگی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...