هپی چیر دو تکه مشکی زیر پایه دار

i-ex 1000

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو تکه مشکی زیر پایه دار

هپی چیر دو تکه مشکی زیر پایه دار از سری مبل های شنی پر طرفدار و زیبای فروشگاه اینتکس است که در بالا ترین سطح کیفی تولید شده است . این هپی چیر از بدنه چرمی ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، چرم استفاده شده در این محصول از چرم مصنوعی بوده و الیاف بسیار مقاومی دارد . استفاده از این چرم نه تنها باعث بالا رفتن کیفیت هپی چیر شده است بلکه به زیبایی آن افزوده است . ساختار این مبل شنی به صورت سه قسمتی بوده که می توان به رویه ( پوسته ) ، آستری داخلی و محتوای شنی اشاره کرد . رویه این محصول همانطور که گفته شد از جنس چرم مصنوعی است ، آستری داخلی این محصول نیز از جنس پارچه است و وظیفه نگهداری محتوای شنی را در داخل خود دارد ، این محتوای شنی نیز از جنس یونولیت می باشد ، یونولیت ها به دلیل خاصیت اسفنجی که دارد می تواند سطح هپی چیر را نرم و انعطاف پذیر کند ، به همین دلیل نیز تمامی مبل های شنی و برخی از هپی چیر ها را از این محتوا پر می کنند . همانطور که از نام این محصول مشخص است ، در کنار هپی چیر یک زیرپایی شنی نیز طراحی شده است که افراد می توانند در هنگام استراحت از آن نیز استفاده کنند ، ساختار این زیرپایی نیز به مانند هپی چیر سه قسمتی است . ابعاد این هپی چیر باعث شده است تا بزرگسالان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند ، البته با ساختار بسیار مقاوم محصول این هپی چیر قادر است تا وزن های بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل کند . این محصول از ضمانت 2 ساله برخوردار است ، سایر ویژگی های محصول در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

نقد و بررسی هپی چیر دو تکه مشکی زیر پایه دار

هپی چیر دو تکه مشکی زیر پایه دار از نمونه هپی چیر های بسیار زیبا و پر فروش فروشگاه تهران اینتکس است که در سال جاری تولید و روانه بازار شده است ، این محصول دارای سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری بوده و از نظر نرمی و راحتی یکی از بهترین هپی چیر ها می باشد . هپی چیر های شنی امروزه جایگزین بسیار خوبی برای مبل های معمولی و چوبی شده اند چرا که سطح بسیار طبی را برای مشتریان به ارمغان آورده و افراد می توانند مدت های طولانی تری را بدون اینکه خسته شوند بر روی هپی چیر بنشینند . در این قسمت قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی های کلی و جزئی آن آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

هپی چیر ها در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید شده اند و از نظر طراحی و آرگونومی ساخت نیز تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارد ، این مدل یعنی هپی چیر دو تکه مشکی زیر پایه دار نیز از طراحی و آرگونومی ساخت منحصر به فردی تولید شده است ، همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید ، این مبل شنی به صورت دایره ای طراحی شده است که از یک تکیه گاه بلند برخوردار است ، قسمت نشیمنگاه پهن محصول باعث شده است تا بزرگسالان بتوانند به راحتی و بدون کمبود فضا بر روی هپی چیر بنشینند ، همچنین سطح گود نشیمنگاه هپی چیر و تکیه گاه بلند و آرگونومیک آن باعث شده است تا بدن فرد استفاده کننده از هپی چیر در بهترین حالت خود قرار بگیرد و کمترین فشار را در اندام های خود حس کند . در کنار این محصول یک زیر پایی شنی نیز طراحی شده است که همرنگ هپی چیر بوده و از نظر ساختاری نیز به مانند هپی چیر از سه قسمت رویه ، آستری و محتوای داخلی تشکیل شده است ، با استفاده از این زیر پایی فرد می تواند پای خود را در هنگام استراحت بر روی آن قرار داده و استراحت کند .

جنس بدنه

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد این محصول از ساختار سه بخشی تشکیل شده است ، قسمت پوسته یا رویه که بیرونی ترین بخش هپی چیر می باشد از چرم مصنوعی ساخته شده است ، چرم مصنوعی یکی از بهترین پارچه های موجود در بازار است که کیفیت آن دست کمی از چرم طبیعی نداشته و از بسیاری از پارچه های دیگر مقاوم تر است ، همچنین این جنس بسیار شیک بوده و استفاده از آن در هپی چیر باعث شده است تا این محصول بسیار زیبا شود . از این محصول نه تنها در درون منزل بلکه می توانید در محل کار نیز از آن استفاده کنید و در اوقات استراحت از آن به نحو احسنت استفاده کنید . استفاده از یک بستر طبی می تواند به سرعت خستگی شما را از تن بیرون کند . محتوای داخلی این محصول نیز از فیبر یا همان یونولیت پر شده است ، این یونولیت ها به صورت خرد شده هستند و انعطاف پذیری بالایی را به محصول بخشیده اند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این هپی چیر در ابعاد ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 95 سانتی متر ) تولید شده است ، این ابعاد برای بزرگسالان در نظر گرفته شده و برای کودکان مناسب نیست . ارتفاع پشتی این محصول همانطور که گفته شد 95 سانتی متر بوده و می تواند تا سر و گردن افراد را پوشش دهد . وزن کلی این محصول به همراه زیر پایی خود به 7 کیلوگرم می رسد ، این وزن پایین به دلیل استفاده از یونولیت های سبک است . وزن کم باعث شده است تا به راحتی بتوانید مبل شنی را جابجا کنید . تحمل وزن این محصول نیز به 150 کیلوگرم می رسد چرا که رویه آن بسیار ضخیم و با کیفیت است .

مراقبت و تعمیرات

این محصول همانطور که گفته شد از بدنه بسیار مقاومی برخوردار است اما بایستی از آن به خوبی نگهداری کنید ؛ رویه این محصول قابل جدا شدن از محتوای داخلی است به همین دلیل اگر رویه محصول کثیف شد می توانید آن را بشویید . محتوای شنی این محصول ممکن است پس از مدتی استفاده با تحت فشار قرار گرفتن منسجم شوند در این حالت می بایست اقدام به شارژ مجدد محتوای شنی هپی چیر کنید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با هپی چیر دو تکه مشکی زیر پایه دار گفته شد می توان به کیفیت بسیار بالای محصول پی برد ، پیشنهاد فروشگاه اینتکس به کسانی که قصد خرید هپی چیر زیبا و در عین حال نرم و راحت را دارند این است که برای یک از این محصول استفاده کنند تا دیگر به سمت مبل های سفت و خشک چوبی نروند .

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
دارای زیرپایی شنی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...