هپی چیر دو نفره بلند

MBl-53698

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره بلند

هپی چیر دو نفره  بلند محصولی زیبا و باکیفیت از شرکت اینتکس بوده که با ابعادی جالب در سال جدید روانه بازار شده است. این محصول دارای ارتفاع بلندی در بخش نشیمنگاه بوده که برای استفاده افراد بلند قد مناسب می باشد. این محصول دارای تکیه گاهی کوتاه بوده که کاملا متصل به نشیمنگاه ان است. جنس بدنه محصول از نوع چرم مصنوعی انتخاب شده که ساختاری ضد تعریق داشته و از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. مواد یونولیتی داخل محصول توان تحمل وزن بالایی داشته و در صورت بروز اسیب های احتمالی قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارند. این محصول به دلیل وزن کم بدنه به راحتی حمل می شود. البته ان وزن کم نتوانسته بر کیفیت محصول تاثیری بگذارد زیرا این کالا قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی را دارد. توجه داشته باشید بدنه محصول کاملا ساده و یک رنگ بوده که شما می توانید با سلیقه خود رنگ بدنه محصول را سفارش دهید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

از آنجایی که سلیقه هر فرد متفاوت است ، فروشگاه اینتکس نیز با توجه به در نظر گرفتن تفاوت در سلیقه ها ، تنوع بالایی را از نظر ظاهری و ساختاری موجود کرده است تا شما عزیزان بتوانید به سرعت و به راحتی هپی چیر مورد علاقه خود را خریداری کنید . ابعاد هپی چیر ها نیز متفاوت است و اگر به دنبال هپی چیری هستید که ارتفاع بلندی داشته باشد ، مدل فوق یکی از بهترین مدل ها خواهد بود . در ضمن باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هپی چیر بلند عرض زیادی دارد و مناسب برای استفاده دو نفر به صورت همزمان است . معمولا هپی چیر ها و مبل های شنی دو نفره می توانند به صورت تک نفره مورد استفاده قرار بگیرند ، بدین صورت که می توانند بر روی مبل دراز کشیده و استراحت کنند . 

پیش تر اشاره شد که هپی چیر دو نفره بلند از یونولیت ساخته شده است ولی شما می توانید سفارش دهید که مبل شما از الیاف نیز پر شود . به تازگی فروشگاه اینتکس در تولیدات جدید خود بنا به سفارش مشتری ، هپی چیر های خود را به صورت ترکیبی و یا کاملا از الیاف پر می کند که ویژگی های خاص خود را دارد . در رابطه با ویژگی های هپی چیر یونولیتی می توان به داشتن وزن بسیار سبک تر و البته انعطاف پذیری بیشتری اشاره کرد . شما می توانید به راحتی در داخل مبل هپی چیر های یونولیتی فرو بروید و در یک شرایط ایده آل بر روی مبل استراحت کنید . اما اگر هپی چیر شما از الیاف پر شود ، کمی سنگین تر شده ولی نرمی و لطافت خاصی را با خود به همراه خواهد داشت که استراحت کردن را برای شما دلپذیر تر خواهد کرد . طول عمر الیاف بیشتر از یونولیت خواهد بود و افت و نشست در مبل شنی اتفاق نخواهد افتاد .  

نقد و بررسی هپی چیر دو نفره بلند

هپی چیر دو نفره بلند با جنس بدنه چرم مصنوعی یکی از زیبا ترین و در عین حال با کیفیت ترین هپی چیرهایی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول ساخته شده توسط برند شرکت بزرگ اینتکس بوده که در رنگبندی های متنوعی به بازار عرضه می شود. توجه داشته باشید این محصول با وزن بدنه کم خود قابلیت تحمل وزن بسیار زیادی را داشته و به سهولت جا به جا می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی این محصول در تمام ابعاد بپردازیم تا شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید..

طراحی و آرگونومی ساخت

 نظر مشتریان از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد. توجه به ارگونومی ساخت هر محصولی به دلیل جلب طراحی این محصول به صورت تخت و با تکیه گاه بسیار کوتاهی تکیه گاه می باشد که از این رو می توان آن را دارای ساختاری متفاوت نسبت به هپی چیر های دیگر دانست .نشیمنگاه محصول کاملا متصل به تکیه گاه ان بوده و در اثر نشستن به فرم و نرمی استاندارد خود خواهید رسید. این هپی چیر دارای رنگبندی متنوعی می باشد که می تواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد . شایان ذکر است که محصول دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد و از این رو خیال شما را نیز به طور کلی پس از خرید راحت می کند . همچنین ساختار داخلی و رویه این محصول به راحتی و توسط زیپی که در بخش کف این هپی چیر تعبیه شده است قابل تعویض می باشد .

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید هپی چیر به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در بالا بردن طول عمر محصول دارد . جنس بخش بیرونی این هپی چیر از چرم مصنوعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار بوده و ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارد. همچنین درزهای این محصول به خوبی و به صورت ریز دوخت شده اند تا استحکام ایده آلی را به این هپی چیر بدهند . در ساختار داخلی این محصول از فوم خرد شده استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری فوق العاده برای شما فراهم می آورد . به علاوه مواد داخلی محصول دارای وزن بسیار کم و توان تحمل وزن بسیار زیادی بوده که در مواقع لزوم امکان تعویض نیز دارند. انعطاف پذیری مواد داخلی محصول باعث می شود که محصول به خوبی با بدن شما حالت بگیرد و در هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد .

ابعاد و وزن

ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 150 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 55 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده دو الی سه نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . توجه داشته باشید در مواقع لزوم می توانید به عنوان تخت خواب یک نفره نیز از این محصول استفاده نمایید. همچنین قابلیت تحمل وزن نیز که یکی از نکات کلیدی به شمار می آید در این هپی چیر بالغ بر 380 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن هپی چیر دو نفره برابر با 10 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت دو نفره ای که دارد ایده آل می باشد .

مراقبت ، نگهداری و خدمات نمایندگی اینتکس

مراقبت از محصولاتی همانند هپی چیر ها و مبل های شنی دارای قوانین نه چندان سختی می باشد که در این مورد باید به نکات مهمی توجه نمایید . یکی از این نکات مهم ، جلوگیری از برخورد اشیا تیز به محصول می باشد . همچنین هپی چیر باید در خانه و یا محلی که از آن استفاده می شود به دور از وسایل حرارت دار ، همچون بخاری و یه شومینه باشد ، زیرا جنس بدنه این محصولات از چرم مصنوعی می باشد و به همین خاطر در برابر اشیا حرارت دار ، آسیب پذیر است . لازم به ذکر است که در برخورد با این محصولات تا حد ممکن باید از جامپینگ بر روی هپی چیر خودداری نمایید ، زیرا این امر موجب کاهش استحکام محصول نیز می شود . این محصول توسط نمایندگی اینتکس دارای دو سال ضمانت نامه معتبر نیز می باشد.

چمع بندی

هپی چیر دو نفره بلند محصولی باکیفیت و مقاوم و زیبا بوده که قابلیت حمل اسان و انتخاب رنگ بدنه تولید می گردد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

طول 150 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه چرم مصنوعی
جنس بخش کناری چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت ( فوم )
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 مقاومت بالا در برابر ساییدگی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...