هپی چیر دو نفره دو رنگ

MBl-440024

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره دو رنگ

هپی چیر دو نفره دو رنگ محصولی زیبا با طراحی متفاوت می باشد که دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر بوده که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار می باشد . اما این موضوع مانع از استحکام آن نشده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد . این رویه با ایجاد گردش هوا بین هپی چیر و بدن مانع از تعریق می شود به همین منظور می توان ساعت ها آن را مورد استفاده قرار داد . داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که بسیار نرم و منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل می گیرد . برای این محصول یک تکیه گاه درنظر گرفته شده است که با استفاده از آن بدن شما در موقعیت مناسبی قرار گرفته و دچار درد و خستگی نخواهید شد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید حجم یونولیت ها را تغییر داده و آن را متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید . این محصول تنها 7 کیلو گرم وزن داشته و قادر است تا وزنی بالغ بر 230 کیلو گرم را تحمل نماید . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس تهیه نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر دو نفره دو رنگ

هپی چیر دو نفره دو رنگ از سری هپی چیر های زیبا و جذاب شرکت اینتکس بوده که به دلیل نوع طراحی و رنگ زیبا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و توانسته در مدت زمان کوتاهی به فروش فوق العاده ای دست یابد . رویه این محصول از پی وی سی جیر بوده که بسیار نرم و لطیف بوده و در عین حال از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد . این هپی چیر قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را دارد . در ادامه این مقاله با نگاهی ریز بینانه به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر دو نفره همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید نوع طراحی وسایل منزل ، تاثیر بسزایی در زیبایی منزل شما دارد . این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن در اتاق خواب و پذیرایی استفاده نمود . این هپی چیر به شکل مستطیل طراحی شده است که در کناره ها دو جای دست برای آن در نظر گرفته شده است که علاوه بر قرار دادن دست ها در حالت مناسب ، زیبایی محصول را نیز افزایش داده است . همچنین یک تکیه گاه برای آن تعبیه شده است که دارای ارتفاع مناسبی بوده و پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . رنگ آن نیز ترکیبی لیمویی و سفید بوده که از جذابیت و زیبایی منحصر بفردی برخوردار می باشد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید حجم یونولیت های داخل آن را تغییر داده و آن را متناسب با سلیقه و نیاز خود شکل دهید .

جنس بدنه

از مهم ترین ویژگی های حائز اهمیت این محصول می توان به جنس بدنه و ساختار داخلی آن اشاره نمود . رویه این محصول از پی وی سی جیر تهیه شده که بسیار نرم و منعطف بوده و در عین حال از استحکام و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . این رویه با ایجاد گردش هوا بین هپی چیر و بدن مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که انعطاف محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده و موجب شده تا در حین استراحت به راحتی با بدن شما شکل بگیرید .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر موارد قابل توجه در حین خریداری محصولات می توان به وزن و اندازه آن اشاره نمود . زیرا فضای اشغالی توسط محصول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . طول این محصول 220 سانتی متر ، عرض آن 110 سانتی متر و ارتفاع آن 120 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استاندارد های موجود در نظر گرفته شده است . به همین منظور این محصول دارای فضای کافی برای استراحت بوده و نیز فضای نسبتا کمی را اشغال خواهد نمود . وزن آن نیز در حدود 7 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 230 کیلو گرم را تحمل نماید  که برای استفاده دو بزرگسال بسیار ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد ، این محصول از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر چشمگیری بر طول عمر آن خواهد داشت . به منظور پیشگیری از هرگونه آسیب دیدگی می بایست آن را از اشیاء نوک تیز دور نگه داشته و از قرار دادن وزنی بیش از وزن مجاز بر روی آن خود داری نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید رویه و یا مواد داخلی آن را تعویض نمایید .

جمع بندی

هپی چیر دو نفره دو رنگ محصولی با کیفیت و طول عمر بالا و تولید شده مطابق با استاندارد های جهانی ، از زیبایی منحصر بفردی برخوردار بوده و قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد . رویه این محصول از پی وی سی جیر بوده که علاوه بر دارا بودن انعطاف بسیار مقاوم نیز می باشد . وزن این محصول با توجه به ابعاد آن اندک بوده و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . شما می توانید این محصول را به صوت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نموده و آن را با ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید .

طول 220 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پی وی سی جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 230 کیلو گرم
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...