هپی چیر دو نفره چرم اینتکس

MBl-55684

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره چرم اینتکس

هپی چیر دو نفره چرم اینتکس از سری مبل های شنی پر طرفدار می باشد که به تازگی توسط برند اینتکس تولید و روانه بازار شده است . این محصول دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی منعطف می باشد که دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز است . همچنین در بخش ساختار داخلی این محصول همانند اغلب هپی چیرها از فوم خرد شده و مخصوص به منظور بالا بردن استحکام استفاده شده است . این هپی چیر دارای قابلیت تحملی وزنی بالغ بر 250 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . شایان ذکر است که رویه و همچنین تمامی ساختار داخلی این هپی چیر با استفاده از زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض در صورت لزوم می باشد . همچنین به همراه این هپی چیر ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را نیز پس از خرید به طور کلی راحت می کند . وزن این هپی چیر بالغ بر 10 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت دو نفره و همچنین ابعادی که دارد معقول می باشد و به راحتی قابل جا به جایی در محیط خانه است . هپی چیر دو نفره چرم اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر دو نفره چرم اینتکس

هپی چیر دو نفره چرم اینتکس یکی دیگر از سری محصولات تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که فعالیت بیشتری را طی سال های گذشته بر روی تولید هپی چیرها و مبل های شنی قرار داده است . این هپی چیر همانطور که از نام آن پیداست دارای ظرفیت دو نفره می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل هپی چیر دو نفره چرم اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی هپی چیرها باید بر پایه استانداردهای جهانی باشد تا بهترین حالت را برای بدن فراهم آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . این هپی چیر بر پایه استاندارهای جهانی ساخته شده است و دارای ارتفاع نشیمنگاه 60 سانتی متری می باشد و در بخش عقبی آن یک عدد عدد تکیه گاه قرار گرفته است . رنگبندی این محصول متنوع می باشد و تمامی این رنگ ها در نمایندگی اینتکس در تهران موجود است . همچنین کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده این محصول باعث شده است که دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس باشد و این امر پس از خرید نیز به طور کلی خیال شما را راحت می کند . لازم به ذکر است که رویه و ساختار داخلی این محصول به راحتی و توسط زیپی که در بخش کف این هپی چیر تعبیه شده است قابل تعویض می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی ها در هنگام خرید محصولات برند اینتکس می باشد . در بخش بدنه بیرونی این محصول از چرم مصنوعی استفاده شده است که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که استحکام بالا را در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم آورده است . این انعطاف پذیری باعث می شود که هپی چیر به هنگام نشستن به خوبی با بدن شما حالت بگیرد و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد هپی چیر دو نفره چرم اینتکس به مشخصات ( طول : 250 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی می کند و با توجه به ابعادی که دارد به خوبی می تواند محلی برای نشستن و استراحت دو نفر باشد . وزن این محصول برابر با 10 کیلو گرم است که به راحتی در محیط هایی با فضای کم قابل جا به جایی است . لازم به ذکر است کهیکی از مهمترینویژگ های هپی چیرها قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که تاثیر بسزایی در نگهداری وزن نفرات استفاده کننده دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 250 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

مراقبت ، نگهداری و خدمات نمایندگی :

مراقبت از این هپی چیرها و مبل های شنی کار چندان سختی نمی باشد و کافیست به علت رویه چرمی که دارند آن ها را از اجسام داغ مانند بخاری و شومینه دور نگه دارید . همچنین اشیا تیز به سرعت می توانند به این محصولات صدمه وارد نمایند به همین منظور تا حد ممکن از برخورد اجسام تیز به این محصولات خودداری نمایید ودر نکته آخر از جامپینگ بر روی هپی چیرها خودداری کنید زیرا تاثیر بسزایی در کاهش طول عمر آن ها دارد . اما لازم به ذکر است که نمایندگی اینتکس که از جمله نمایندگی های رسمی برند اینتکس در ایران می باشد گام های موثری در جهت تعمییر و خدمات پس از فروش برداشته است و از همین رو به راحتی میتوانید در صورت بروز مشکل با مشاوران ما در نمایندگی تهران اینتکس تماس گرفته و بدون دغدغه به رفع مشکل بپردازید .

هپی چیر دو نفره چرم اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورتحضوری تحویل بگیرید .

طول 250 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 250 کیلو گرم
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...